MuscleMeat

jezus = julius

Daarnaast is religie ook een neurologisch verschijnsel. Mensen die lang alleen opgesloten zijn, donker en in stilte, activeren een bepaald gedeelte van de hersenen dat ze een aanwezigheid laat voelen.

Weet helaas niet meer in welke documentaire ik dat zag.

Maar dat zou betekenen dat het nooit helemaal zal verdwijnen.

:roflol:

De bijbel is gewoon een boek met wijsheden, jezus is de hoofdpersoon en god is de vriend waar je altijd tegen kan praten wanneer niemand anders wil praten :fa:

Daarnaast is het geloof meer een soort van houvast om een goed leven te leiden dan iets wat je echt serieus moet nemen. Geen idee of er een god bestaat, ik geloof niet, maar als hij wel bestaat weet ik zeker dat hij mij in de hemel toe zou laten. God was toch erg vergevingsgezind? Zou hij t mij ook wel vergeven dat ik niet in hem geloofde :roflol:

Enkel centimeters onder het wateroppervlak ligt er een plexiglas constructie en met een camera kan men die op zo'n afstand niet zien.

Dacht ik ook, maar hoe kan je dan verklaren dat die kajak op het pad waar hij is geweest kan varen?
En die boot op het einde ???
Tenzij het een bewegend stukje onder water is met een kleine oppervlakte van ~1m*

Dacht ik ook, maar hoe kan je dan verklaren dat die kajak op het pad waar hij is geweest kan varen?
En die boot op het einde ???
Tenzij het een bewegend stukje onder water is met een kleine oppervlakte van ~1m*
Die boten waren sowieso met opzet gedaan, net om het geloofwaardiger te maken. De plexiglas constructie heeft ofwel plaatsen waar openingen zijn, of ze is zo geplaatst dat een boot deze makkelijk kan omduwen. Dus alleen gemaakt voor verticale druk van 1 persoon zeg maar.

:roflol:

De bijbel is gewoon een boek met wijsheden, jezus is de hoofdpersoon en god is de vriend waar je altijd tegen kan praten wanneer niemand anders wil praten :fa:

Daarnaast is het geloof meer een soort van houvast om een goed leven te leiden dan iets wat je echt serieus moet nemen. Geen idee of er een god bestaat, ik geloof niet, maar als hij wel bestaat weet ik zeker dat hij mij in de hemel toe zou laten. God was toch erg vergevingsgezind? Zou hij t mij ook wel vergeven dat ik niet in hem geloofde :roflol:

de oerzonde(die niet te vergeven is) is net niet in hem geloven.

Mithras heeft paar gelijkenissen met Jezus idd, oa maagdelijke geboorte.

Het feit dat er geen enkele gelijktijdelijke bron is die Jezus noemt/beschrijft wil al veel zeggen.

Dan heeft die moordende pedofiele veldheer van de jaren 600 het beter aangepakt.

Laatst bewerkt:
Jezus' moeder was gewoon een h**r.

Terug
Naar boven