AndroidHealthClinic

Jij, ik, wij, SP!

Jonge die mensen hebben het gewoon echt NIET door. Dat zijn gewoon stuk voor stuk mensen waar als je er mee in de kroeg stond te kletsen je binnen 5 minuten een uitweg zoekt en voortaan met een grote boog om die mensen heen loopt. Van dat half sociaal gestoorde volk.

Jonge die mensen hebben het gewoon echt NIET door. Dat zijn gewoon stuk voor stuk mensen waar als je er mee in de kroeg stond te kletsen je binnen 5 minuten een uitweg zoekt en voortaan met een grote boog om die mensen heen loopt. Van dat half sociaal gestoorde volk.

??? Leg eens uit....

Jonge, kijk al die politici, hoeveel % van dat volk komt nou enigsinds geloofwaardig over? Hoeveel gasten daar bezitten zoiets als 'charisma'? Hoeveel van die lui zou jij nou op je kinderen laten passen? Als je nou echt denk dat je met die soort 'liedjes' mensen voor je te winnen zit er echt wat goed mis in die bovenkamer van je. Je moet toch een bepaalde type persoon zijn om überhaupt actief te zijn in de politiek, doorgaans is dit gewoon FAIL volk.

• Topic Starter Topic Starter
Jonge, kijk al die politici, hoeveel % van dat volk komt nou enigsinds geloofwaardig over? Hoeveel gasten daar bezitten zoiets als 'charisma'? Hoeveel van die lui zou jij nou op je kinderen laten passen? Als je nou echt denk dat je met die soort 'liedjes' mensen voor je te winnen zit er echt wat goed mis in die bovenkamer van je. Je moet toch een bepaalde type persoon zijn om überhaupt actief te zijn in de politiek, doorgaans is dit gewoon FAIL volk.

JP is één en al charisma.

Van dat volk die je een middag op je winkel laat passen en als je terug komt ben je failliet.

Linkse honden zijn het! HONDEN zeg ik je!

Een van de redenen ook zeker dat net die personen wiens naam eeuwen blijven resoneren doorheen de geschiedenis, altijd diegenen zijn die op de een of andere manier politieke ambities hadden of toch gericht waren op maatschappelijke verandering.
De gemiddelde consumptiehoer daarentegen blijft voor altijd een schaduw van wie hij kon zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Een van de redenen ook zeker dat net die personen wiens naam eeuwen blijven resoneren doorheen de geschiedenis, altijd diegenen zijn die op de een of andere manier politieke ambities hadden of toch gericht waren op maatschappelijke verandering.
De gemiddelde consumptiehoer daarentegen blijft voor altijd een schaduw van wie hij kon zijn.

Ach ja, als je dood bent maakt het geen verschil.

Dus je gaat niet stemmen?

Ik wil geen Charisma...ik wil visie en daadkracht. Charisma is leuk voor de buhne, maar als jij zo'n individue bent dat op Charsima, charme en uistraling stemt dan kan ik me voorstellen dat steeds behoorlijk teleurgesteld word in politiek.

Maar goed...ieder zijn ding natuurlijk. Ik laat alleen mensen op mijn kinderen passen die ik langer dan een dag ken en die iets meer verstand hebben van kinderen dan van politiek. Lijkt me niet de taak...ik zoek ook geen kinderoppas in de mensen waarop ik stem....lijkt me nogal een opmerkelijk selectie kriterium.

Als agnes' dochter mij pijpt, dan stem ik op sp!

niiiiiice, hoe oud zijn die?

Maar absoluut geen relatie materiaal.

Roder dan rood.

ja, maar als ze net zo'n k*tstem hebben als Agnes dan hoeft het van mij niet meer hoor.

Ik ga niet zeggen dat ik die Agnes een lekker ding vind, maar ze straalt wel zo'n "je kan me toch niet krijgen"-coïtusaura uit.

Terug
Naar boven