Fitness Seller

Jonge Irakezen gestenigd om kledingkeuze

Ondertussen zijn er toch maar 14 onschuldigen voor niks gedood door die klootzakken.

REspect!

K*t emo's

Ze waren gestoord, zijn gestoord en zullen altijd gestoord blijven in die regio.

gewoon een hele hoge muur rondom die landen bouwen en laat ze het zelf maar oplossen

Nu hebben ze tenminste iets om te huilen, vieze emo's.

hadden ze bij ons ook moeten doen :d

Moeten ze maar lekker normaal doen, depressief aandachttrekkend k*tvolk.

stenigen is toch eigenlijk een typisch joods gebruik?

is dit geen beloning voor de "emo's" ?

btw maar goed ook dat ze dit doen, een duidelijk signaal noem ik dit

Wat een belachelijke mentaliteit. En zelfs de moderators doen mee ? Die jongeren hebben niemand iets misdaan. Als je gaat toejuichen hoe mensen die anders of alternatief zijn worden gelynchd, dan heb je weinig opgestoken van je geschiedenislessen.

Wat een belachelijke mentaliteit. En zelfs de moderators doen mee ? Die jongeren hebben niemand iets misdaan. Als je gaat toejuichen hoe mensen die anders of alternatief zijn worden gelynchd, dan heb je weinig opgestoken van je geschiedenislessen.

De moderators doen mee :scratch: Misschien een lesje begrijpend lezen volgen.

Sorry Eric, ik denk dat je gelijk hebt. Big-T's opmerking heb ik verkeerd opgevat; dacht dat hij bedoelde dat Saddam nog wat kon leren van het aantal emo's dat nu om het leven was gekomen en dat het land er puur in dat opzicht daadwerkelijk op vooruit was gegaan. In de context van alle comments die geplaatst zijn zou het in principe zo op te vatten kunnen zijn.

Sarcasme komt niet altijd goed over op internet, maar leek me wel duidelijk. :)

Terug
Naar boven