SageFrancis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
DBC01 zei:De zalvende woorden en makke oplossingen van sommigen in deze thread geeft inderdaad te denken dat ze zelf uit de hoek van 'arranged marriages' komen.
Het grote probleem wat Roma tegen zich hebben is dat ze door de eeuwen heen al bekend staan om hun roof, oplichting en inbraken. Zo is de Roma nu eenmaal.
En kom dan niet met het excuus aan dat ze dat doen omdat ze arm zijn, want er zijn ontelbare Roma-projecten geweest in de oostbloklanden en ook hier in Nederlamd maar het faalde; ondanks dat de mensen een goed thuis kregen en alle kansen, bléven ze roven en stelen.
Wat ben jij kortzichtig zeg? Als ik uit die hoek zou komen zou ik ten eerste niet eens fatsoenlijk nederlands kunnen, en speciaal voor jou ben ik ook nederlander, net zo hollands als jij bent, maar dan wel iets minder kortzichtig, vriend!

, snap dat de belangrijkste motivatie voor uithuwelijken, het Nederlands paspoort is. Is er trouwens geen sprake van directe dwang, dan is er vaak bij allochtonen sprake van sociale druk van de familie op zo'n jong meisje. De hele familie zal zeggen dat ze met haar neef moet trouwen omdat die zo verschrikkelijk en verschrikkelijk arm en ongelooflijk zielig ik en bijna van de honger omkomt. En dat ze het voor het familie belang moet doen. Het belang van Nederland....
, en ons Nederlanders zal die mensen een worst zijn. En dan kan je van Nederlandse bevolking toch wel een tegen reactie verwachten lijkt me.