FrederX
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
we hebben een aantal jarigen
stijndm, met 0 post.. maar diep van binnen weet ik dat deze 19 jarige knul goed zijn best doet..
onge31.. ook 0 post.. maar dat maakt gewoon niets uit weet je.. je moet gewoon jezelf zijn.. deze ouwe knakker is wel even 37 geworden.. respect!
Dan hebben we nog Djonnie.. wederom 0 post.. die gozer weet volgensmij ook van geen ophouden.. en meld zich toch aan.. is goed
zo zijn er nog een aantal jarig vandaag..
nooit gepost.. maar diep van binnen zijn t top gozer volgensmij..
en hebben ervoor gezorgt dat t ledenaantal omhoog is.. top gewoon
mischien zijn t gewoon me emoties die nu loskomen.. uit t topic van Benchmarc.. met zijn topic over.. uhm.. k*thoeren.. die gozer heeft t al zo moeilijk.. leef met je mee schat!
en vergeet niet ff deze anonieme gozers ff te feliciteren!
Grouphug!
stijndm, met 0 post.. maar diep van binnen weet ik dat deze 19 jarige knul goed zijn best doet..
onge31.. ook 0 post.. maar dat maakt gewoon niets uit weet je.. je moet gewoon jezelf zijn.. deze ouwe knakker is wel even 37 geworden.. respect!
Dan hebben we nog Djonnie.. wederom 0 post.. die gozer weet volgensmij ook van geen ophouden.. en meld zich toch aan.. is goed
zo zijn er nog een aantal jarig vandaag..
nooit gepost.. maar diep van binnen zijn t top gozer volgensmij..
en hebben ervoor gezorgt dat t ledenaantal omhoog is.. top gewoon
mischien zijn t gewoon me emoties die nu loskomen.. uit t topic van Benchmarc.. met zijn topic over.. uhm.. k*thoeren.. die gozer heeft t al zo moeilijk.. leef met je mee schat!
en vergeet niet ff deze anonieme gozers ff te feliciteren!
Grouphug!