MuscleMeat

Jongens vergeten we niet iets?

FrederX

Ripped Bodybuilder
Waardering
2
we hebben een aantal jarigen

stijndm, met 0 post.. maar diep van binnen weet ik dat deze 19 jarige knul goed zijn best doet..

onge31.. ook 0 post.. maar dat maakt gewoon niets uit weet je.. je moet gewoon jezelf zijn.. deze ouwe knakker is wel even 37 geworden.. respect!

Dan hebben we nog Djonnie.. wederom 0 post.. die gozer weet volgensmij ook van geen ophouden.. en meld zich toch aan.. is goed

zo zijn er nog een aantal jarig vandaag..

nooit gepost.. maar diep van binnen zijn t top gozer volgensmij..

en hebben ervoor gezorgt dat t ledenaantal omhoog is.. top gewoon

mischien zijn t gewoon me emoties die nu loskomen.. uit t topic van Benchmarc.. met zijn topic over.. uhm.. k*thoeren.. die gozer heeft t al zo moeilijk.. leef met je mee schat!

en vergeet niet ff deze anonieme gozers ff te feliciteren!

Grouphug!

Gefeliciteerd allemaal :thumbs:

tijd voor wat bitchslaps zo te horen, freddie, je begint op purple te lijken met je hugs

gefeliciteerd gasten. En nu gaan posten verdomme :D

Gefeliciteerd jongens
en op naar weer een jaar met 0 posts...

• Topic Starter Topic Starter
Man-Mountain zei:
tijd voor wat bitchslaps zo te horen, freddie, je begint op purple te lijken met je hugs

komop man.. moet dat nou.. btw..ik wist niet dat purple ook altijd hugs gaf :rolleyes:

Is ToGH WeL ShATTig Hea

En de eerste die hier van de bovengenoemde heren post, krijgt van mij karma! Wie durft het aan :D

bekijk t van de zonnige kant, ze hebben tenminste geen onzin ingebracht zoals bepaalde mensen met circa 4000 post`s

Gefeliciteerd bro's :D

Fredex is toch gewoon fredski? OF HAAL IK NU 2 VERSCHillende (de caps-lock toets effe uitzetten) mensen door elkaar? Verwarrend.

Ik vind het een hartverwarmend initiatief van Fredex. Majoor boshart verbleekt erbij… :D

HAHAHAHa :D

het is toch wat wat een warmte straalt deze draad uit :tomato:

Gefeliciteerd en dat je uberhaupt ooit nog iets gaat posten!

Fred, zal ik je dan toch maar effe hard anaal palen ? hou je dan eens op ? :p

• Topic Starter Topic Starter
:sob:

Terug
Naar boven