AndroidHealthClinic

Jongens wat vinden jullie ervan?

Loo

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
666
Week 1 - 10 750mg Equipose
Week 1- 10 500mg Test enth.

(op maandag en en donderdag 1,5ml eq + 1ml test)

Frontload week 1; maandag en donderdag 2,5ml eq dat maakt dus 1250mg
Akkoord?

(eventueel trek ik de kuur door na 12 weken, ik zorg iig dat ik genoeg shizzle in huis heb)

Armidex;
Ik zit er over te denken om preventief 0,5mg EOD te nemen, met name om eventuele waterretentie tegen te gaan.(ik kan een vochtkop absouluut niet veroorloven) Waarom vanaf dag 1? Omdat je dan een cummulatief effect, een "build up" van armidex hebt.
Ik kan altijd nog verhogen.
Waarom twijfel ik; oestrogeen heeft positieve effecten zoals grotere gains en een positieve invloed op je cholesterol.
Wat zouden jullie doen? ff aankijken of vanaf dag 1 beginnen.

Nakuur;

week 12-14 40mg nolvadex
week 14-16 20mg nolvadex

HCG;
Ik twijfel nog een beetje over HCG. Mijn gevoel zegt dat ik HCG in mijn kuur moet betrekken, niks lijkt me erger dan krimpende knikkers, ook al trekt dit wel weer bij. Daarom wil ik de laatste weken van mijn kuur (preventief) HCG gaan zetten. Ik kies voor kleinere dosissen aangezien de kans op schade aan Leydig-cellen dan minder is als bij stootdossissen.

laatste 4 weken 750IU elke 2e dag?

Tips, goedkeuringen en afkeuringen zijn welkom:p

.

Lijkt me vrij oke.

Waarom zo bang voor een bolle kop?

Zou de kuur idd doortrekken naar 12weken. Zou ook gewoon aankijken of het meevalt qua vocht. Niet te veel zorgen over maken, en niet te rap grijpen naar nog meer middelen. Behalve als je er ERG veel last van hebt natuurlijk..

omdat ik bij eventuele verdenking van a.s-gebruik op straat sta.
en het wordt een koude winter.

Je bedoeld thuis? Of op je werk?
Je gaat toch ook extra eten? Je moet gewoon zeggen dat je zo'n dikke kop krijgt omdat je naturel die as junken probeert bij te houden!
10 kg spiermassa valt niet op??:D

• Topic Starter Topic Starter
Je bedoeld thuis? Of op je werk?
Je gaat toch ook extra eten? Je moet gewoon zeggen dat je zo'n dikke kop krijgt omdat je naturel die as junken probeert bij te houden!
10 kg spiermassa valt niet op??:D

Gaat om de thuissituatie. En ze zijn al ****ing alert, aangezien er eerder een familie-crisis is geweest toen ik verlinkt werd door een familie-lid op anabolen gebruik (zonde trouwens ik zat net lekker in m'n kuur;) )

kortom, het mag absoluut niet teveel opvallen, die extra kg's kan ik nog verbergen met kleding, maar vocht in mijn gezicht valt op, helemaal in combi met een groeispurt.

Waarom een nakuur?

j/k

Zit zelf ook zoiets te overwegen, alleen dan zou ik test ook frontloaden.

Gaat om de thuissituatie. En ze zijn al ****ing alert, aangezien er eerder een familie-crisis is geweest toen ik verlinkt werd door een familie-lid op anabolen gebruik (zonde trouwens ik zat net lekker in m'n kuur;) )

kortom, het mag absoluut niet teveel opvallen, die extra kg's kan ik nog verbergen met kleding, maar vocht in mijn gezicht valt op, helemaal in combi met een groeispurt.

Triest man, misschien moet je ze eens vertellen wat AAS nou precies is.

hmmm loo, je moet ff rekening houden met lengte vd ester van eq. dus week 10 eindigen is niet week 12 pct.
zou als volgt doen
week 1-12 eq (of tm week 10)
week 1-13 test e
week 14,15 overbruggen en daarna vanaf week 16 pct

hmmm loo, je moet ff rekening houden met lengte vd ester van eq. dus week 10 eindigen is niet week 12 pct.
zou als volgt doen
week 1-12 eq (of tm week 10)
week 1-13 test e
week 14,15 overbruggen en daarna vanaf week 16 pct

yo :thumbs:

ik had er wel al rekening mee gehouden dat die undeconate esther van eq na 2 weken niet je bloed uit is maar ik dacht een beetje build up nolva kan geen kwaad. maar die test-e een weekje langer door laten lopen is geen verkeerd idee nee, ik hou toch over, zonde om weg te gooien.

Volgens mij ga je aan iets lekker starten ;)

Suxes !

ziet er goed uit, veel succes :D

Ben bezig met hetzelfde kuurtje, heb alleen de 1e 3 weken een kickstart van test-p gedaan.
Ik heb geen arimidex gebruikt, had namelijk totaal geen last van vocht.

Lekker kuurtje :D, succes!

Gebruik je de armidex puur voor vocht? Is Proviron dan mss niet een betere optie?? Ik weet het niet daarom vraag ik het :D

Zoals eerder gezegd Test doortrekken 2 weken dan zit je ook niet met de langere esters van Eq te kijken.

Gebruik je de armidex puur voor vocht? Is Proviron dan mss niet een betere optie?? Ik weet het niet daarom vraag ik het :D

nee ook preventief tegen gyno (2 vliegen in 1 klap)

maar bij nader inzien ga ik het alleen gebruiken indien ik een bol koppie krijg.

proviron heeft idd een paar belangrijke voordelen t.o.v armidex, maar ik ben een beetje bang voor de DHT-gerelateerde sides als acne. (p*ssy ass b*ch ik weet het)

zonde dat je die arimidex erbij gaat pakken, de effecten van oestrogeen verpest je dan wel..

ik zou het eerst even aankijken.
zodra je merkt dat je vocht vast begint te houden kan je altijd nog die arimidex erbij pakken..

maar ziet er in ieder geval uit als een leuke kuur, hier zou je icm goede voeding toch wel redelijk wat massa mee moeten pakken! :thumbs:

Ken je kuurverleden niet echt, maar de kuur op zich ziet er goed uit vind ik.

Doe nu echt mn best om iets te zoeken waar ik over kan zeiken, maar niets nog..................:D

proper man , lekker groeien beetje vocht ach ja . Maar als het idd thuis het probleem is maak er het beste van !

Mss is cleanbulken wel een optie voor je. Dan zal de vocht wel reuze meevallen. De kuur is lekker.

Terug
Naar boven