- Waardering
- 666
Week 1 - 10 750mg Equipose
Week 1- 10 500mg Test enth.
(op maandag en en donderdag 1,5ml eq + 1ml test)
Frontload week 1; maandag en donderdag 2,5ml eq dat maakt dus 1250mg
Akkoord?
(eventueel trek ik de kuur door na 12 weken, ik zorg iig dat ik genoeg shizzle in huis heb)
Armidex;
Ik zit er over te denken om preventief 0,5mg EOD te nemen, met name om eventuele waterretentie tegen te gaan.(ik kan een vochtkop absouluut niet veroorloven) Waarom vanaf dag 1? Omdat je dan een cummulatief effect, een "build up" van armidex hebt.
Ik kan altijd nog verhogen.
Waarom twijfel ik; oestrogeen heeft positieve effecten zoals grotere gains en een positieve invloed op je cholesterol.
Wat zouden jullie doen? ff aankijken of vanaf dag 1 beginnen.
Nakuur;
week 12-14 40mg nolvadex
week 14-16 20mg nolvadex
HCG;
Ik twijfel nog een beetje over HCG. Mijn gevoel zegt dat ik HCG in mijn kuur moet betrekken, niks lijkt me erger dan krimpende knikkers, ook al trekt dit wel weer bij. Daarom wil ik de laatste weken van mijn kuur (preventief) HCG gaan zetten. Ik kies voor kleinere dosissen aangezien de kans op schade aan Leydig-cellen dan minder is als bij stootdossissen.
laatste 4 weken 750IU elke 2e dag?
Tips, goedkeuringen en afkeuringen zijn welkom
.
Week 1- 10 500mg Test enth.
(op maandag en en donderdag 1,5ml eq + 1ml test)
Frontload week 1; maandag en donderdag 2,5ml eq dat maakt dus 1250mg
Akkoord?
(eventueel trek ik de kuur door na 12 weken, ik zorg iig dat ik genoeg shizzle in huis heb)
Armidex;
Ik zit er over te denken om preventief 0,5mg EOD te nemen, met name om eventuele waterretentie tegen te gaan.(ik kan een vochtkop absouluut niet veroorloven) Waarom vanaf dag 1? Omdat je dan een cummulatief effect, een "build up" van armidex hebt.
Ik kan altijd nog verhogen.
Waarom twijfel ik; oestrogeen heeft positieve effecten zoals grotere gains en een positieve invloed op je cholesterol.
Wat zouden jullie doen? ff aankijken of vanaf dag 1 beginnen.
Nakuur;
week 12-14 40mg nolvadex
week 14-16 20mg nolvadex
HCG;
Ik twijfel nog een beetje over HCG. Mijn gevoel zegt dat ik HCG in mijn kuur moet betrekken, niks lijkt me erger dan krimpende knikkers, ook al trekt dit wel weer bij. Daarom wil ik de laatste weken van mijn kuur (preventief) HCG gaan zetten. Ik kies voor kleinere dosissen aangezien de kans op schade aan Leydig-cellen dan minder is als bij stootdossissen.
laatste 4 weken 750IU elke 2e dag?
Tips, goedkeuringen en afkeuringen zijn welkom
.

)