XXL Nutrition

Jongetje (3) in oven gestopt (FOTO)

Blessed

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m85
Massa
81kg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een moeder uit de Amerikaanse staat Mississippi is woensdag gearresteerd, nadat het verkoolde lichaam van haar 3-jarige zoontje in een oven werd gevonden. De politie onderzoekt nog of de kleine Tristan Robinson is overleden voor- of nadat hij in de elektrische oven is gestopt. Het lijkt erop dat Tristan een hoofdwond had en die zou hij al voor de verbranding kunnen hebben opgelopen. Pas als de doodsoorzaak vast komt te staan, zal ook duidelijk worden of moeder Terrie Robinson (24) wordt aangeklaagd voor moord. Het lijkje was nog warm toen het uit de oven werd gehaald, aldus Methel Johnson van de politie in het stadje Greenville. “Dit is wel erg verdrietig. Ik heb veel gezien in mijn leven, maar dit zal me nog lang, lang bijblijven,” zegt hij. De agenten waren afgekomen op een telefoontje naar het alarmnummer. Een klein meisje dat ook in het huis woonde, is ondergebracht bij de kinderbescherming. Terrie Robinsons tweelingzus Sherrie vindt dat mensen niet te snel moeten oordelen over haar zuster. “Ze is een fantatische moeder. We weten nog niet wat er gebeurd is,” zei ze tegen een lokaal tv-station. Tekst: telegraaf.nl

h**r!

sl*t!

k*tslethoer

En ik dacht dat ik een foto kreeg te zien van dat verkoold jongentje.
Ben eigenlijk ook maar blij dat het niet zo is :o

Ligt het nu aan mij of zijn die gekke moeders altijd zwarte amerikanen?

Hij raakte nogal snel aangebrand

Ligt het nu aan mij of zijn die gekke moeders altijd zwarte amerikanen?

Sad but true,
In Amerika zijn gemiddeld de Afro-Amerikanen het armst,de betere middelbare scholen zijn te duur en daarom onstaat er een cirkel van slechte scholing,slecht werk,slechte voeding,en dan kinderen die in hetzelfde patroon terecht komen.

Sad but true,
In Amerika zijn gemiddeld de Afro-Amerikanen het armst,de betere middelbare scholen zijn te duur en daarom onstaat er een cirkel van slechte scholing,slecht werk,slechte voeding,en dan kinderen die in hetzelfde patroon terecht komen.

Heb je in iedere land.
Jammer genoeg stampt dit allemaal af van de slavernij A) word ge discrimineerd krijgt geen baan, A) krijgt k*t baan ook al heeft hij de brains voor een betere maarja baasje wilt lievere blanke knul, A) word boos en slaat thuis zijn vrouw, die word boos slaat haar kind, kind word boos kruipt in oven, oven word boos en begint te vlammen, Eindstand.

Ging vast niet expres :)

zieke mensen op deze wereld:mad:

iemand trouwens al opgevallen dat alles op die site anaal is?:D

Hoop dat ze hem eerst heeft vermoord en dan in de oven heeft gestopt :S

ze heeft een vrij typisch depressieve uitstraling..

“Ze is een fantatische moeder. We weten nog niet wat er gebeurd is,” zei ze tegen een lokaal tv-station.
Crackwhore !

net wanneer ik dacht dat ik al alles had gehoord van zieke shit echt wtf dit

Idd , je ziet the crazy in haar ogen.

Hij ziet er idd vrij donker uit op de foto :x

Pfff, wat een triest verhaal zoiets.

Terug
Naar boven