LuckyLuciano
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is ook gewoon zijn eigen schuld, zo'n untermensch verdient niet te leven.
Eigen schuld tbh. Wat een debiel. Voor hetzelfde geldt zich het kindje zichzelf of een omstander dood.

http://www.binarybob.plus.com/chris/BoomHeadShot.gif
ik dacht hier ook aan toen ik deze thread spotteer is toch ook een omstander dood? tis alleen wel toevallig zijn vader![]()
Het wapen is van diezelfde vader en diezelfde vader liep te zwaaien met het wapen. Het is dus zijn eigen schuld.

Hoe dom kan je zijn een geladen gun aan zo'n kind te geven. Maar ik denk dat diegene die dit gefilmd heeft ook nog wel op z'n fl**ker krijgt. Welke mong**l grijpt er niet in dan.

Hoe dom kan je zijn een geladen gun aan zo'n kind te geven. Maar ik denk dat diegene die dit gefilmd heeft ook nog wel op z'n fl**ker krijgt. Welke mong**l grijpt er niet in dan.
Ik denk dat ze niet hadden verwacht dat het kind de kracht had om de trekker over te halen. Daar is doorgaans vrij veel kracht voor nodig.
Nieuw Captains of Crush talent?![]()
Misschien dachten omstanders dat het een speelgoedgeweertje was ofzo. 
Hmm nee. Maar je gooit het ook niet op een gokje denk ik. Ik denk dat jonge kinderen nog best wat kracht hebbenMisschien dachten omstanders dat het een speelgoedgeweertje was ofzo.
[Link niet meer beschikbaar]

In vergelijking met sommige mensen hier misschien wel
![]()