XXL Nutrition

Jongetje van 2 schiet zijn vader neer

Het is ook gewoon zijn eigen schuld, zo'n untermensch verdient niet te leven.

BoomHeadShot.gif

darwin award..

guns don't kill..children do

:roflol:
Hoe dom kan je zijn een geladen gun aan zo'n kind te geven. Maar ik denk dat diegene die dit gefilmd heeft ook nog wel op z'n fl**ker krijgt. Welke mong**l grijpt er niet in dan.

:roflol:
Hoe dom kan je zijn een geladen gun aan zo'n kind te geven. Maar ik denk dat diegene die dit gefilmd heeft ook nog wel op z'n fl**ker krijgt. Welke mong**l grijpt er niet in dan.

Ik denk dat ze niet hadden verwacht dat het kind de kracht had om de trekker over te halen. Daar is doorgaans vrij veel kracht voor nodig.

Nieuw Captains of Crush talent?:)

Ik moet zeggen dat ik het best sick vind dat die camaraman niks zegt maar gewoon blijft filmen.

Ik denk dat ze niet hadden verwacht dat het kind de kracht had om de trekker over te halen. Daar is doorgaans vrij veel kracht voor nodig.

Nieuw Captains of Crush talent?:)

Hmm nee. Maar je gooit het ook niet op een gokje denk ik. Ik denk dat jonge kinderen nog best wat kracht hebben;) Misschien dachten omstanders dat het een speelgoedgeweertje was ofzo.

:p
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

stomme turken, nog niet voldoende geintegreerd!

Als je geen kogels in de lucht viert tijdens familiefeest/huwelijk, dan ben je geen échte man. Jammerlijke zaak voor die vent, maar hij is tenminste heengegaan door zijn eigen zoon en niet door z'n vijand ofzo.

Terug
Naar boven