Fitness Seller

Joran kan vrijkomen door traag OM

Realist

Massive Warrior
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
851
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
LIMA - Joran van der Sloot kan aan het einde van dit jaar op vrije voeten komen omdat de Peruaanse justitie te traag is met de behandeling van zijn zaak.

joran_bewerkt_jpg_823937d.jpg

Daarvoor waarschuwt de advocaat van de familie van de vermoorde Stephany Flores, Edward Alvares in de krant El Comercio. Als Van der Sloot eind december niet veroordeeld is, komt hij vrij. Verdachten kunnen in Peru maximaal anderhalf jaar worden vastgehouden zonder vonnis.

Alvarez haalt fel uit naar procureur Miriam Riveros Castellares, die de zaak sinds begin juni behandelt. "De zaak lijkt weinig belangrijk voor haar." Het OM wilde niet reageren.

Van der Sloot gaat overigens niet vrijuit als er geen vervolging komt voor eind december. Hij mag dan alleen het vervolg van zijn strafzaak in vrijheid afwachten, zonder Peru te verlaten.

Telegraaf.nl

Die dude heeft echt een engeltje op zn schouder.

hij blijkt ook een hele goede poker speler te zijn, veel mee verdient

:nope:had gelezen ja , telegraaf he. Moet allemaal maar zien. Misschien piet paniek om niks maar kan ook meer achter zitten , wie weet laten ze hem wel bewust vrij:suicide: :devil:

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren :)

Nog zo'n meester trollert

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het is niet te hopen dat hij weer de dans ontspringt. Zal me niet verbazen als hij door zijn manipulatieve gedrag wat invloedrijke connecties achter zich heeft weten te scharen.
Niettemin ga ik vooralsnog uit van een dikke veroordeling.

Eindelijk komt deze baas vrij, hoop dat hij dan weer in Nederland komt wonen!

Vrij komen is niet hetzelfde als vrijgesproken, hij komt echt Peru niet uit en het lijkt me ook slimmer als hij eenmaal in vrijheid gelijk onderduikt.

Natuurlijk, waarschijnlijk lukt hem dit nog ook.
Mag ik toch hopen dat hij onderweg een boze neef van dat meisje tegenkomt.
Aan zo'n type heeft de wereld echt niets, weg ermee.

Moeders houd uw dochers binnen ;)

Terug
Naar boven