XXL Nutrition

Joran wordt vader!

Bezoekers in dit topic

TomCruise

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
27 nov 2013
Berichten
306
Waardering
108
De verloofde van Joran van der Sloot zou zwanger zijn. Leidy Figueroa zegt dat ze in verwachting is van een tweeling. Van der Sloot zit een celstraf in Peru uit voor moord. Volgens Leidy is Van der Sloot ontzettend blij met het nieuws. "Hij moest huilen."
"Hij is heel erg veranderd. Ik denk dat hij zijn kinderen zal vertroetelen. Joran hoopt dat hij meisjes krijgt," vertelt ze. RTL Boulevard had kort contact met Joran die aangaf dolblij te zijn. Leidy bevestigde dat ze zwanger is, van een tweeling, van de Nederlander die 28 jaar moet zitten voor de moord op de Peruaanse Stephany Flores.

Positieve test
Eerder gingen er ook geruchten dat de twee een kindje zouden krijgen, maar die bleken niet te kloppen. Of het deze keer wel zo is, zal even afwachten zijn. Leidy vertelt in ieder geval tegen RTL Boulevard hoe ze onlangs ontdekte dat ze zwanger was.

"Ik voelde me erg slecht. Ik moest overgeven, was misselijk en viel bijna flauw. Ik ben naar de dokter gegaan en die heeft een test gedaan en een echo gemaakt en daaruit bleek dat ik zes weken zwanger was." Op documenten die RTL Boulevard heeft ingezien, is te zien dat er een zwangerschapstest is gedaan die inderdaad 'positief' was.

Baby gewenst
De twee wilden zeker een baby, vertelt Leidy die ook al een zoontje heeft: "Het was gepland, maar ik had niet gedacht dat het zo snel zou gaan. Gelukkig ben ik op 4 januari afgestudeerd."

Volgens de Peruaanse was Joran door het dolle heen toen zij hem het nieuws vertelde: "Hij is blij, heel blij. Hij moest huilen. Joran is niet meer de persoon die hij was. Hij is heel erg veranderd. Ik denk dat hij zijn kinderen erg zal vertroetelen en verwennen. Joran hoopt dat hij meisjes krijgt, die zijn vaak close met hun vader."

Vader opzoeken in gevangenis
Leidy ziet de toekomst zonnig tegemoet. Negatieve reacties laten haar koud. "Het kan me niets schelen. Ik ben heel sterk en een doorzetter. Als ik niet positief ben, heb ik geen leven. Ik weet hoe Joran is en mijn familie, dat is het belangrijkste. Ik kijk naar de toekomst. Niet naar de mensen die kritiek hebben of ons lastig vallen."

Leidy vertelt aan RTL dat de kinderen Joran straks regelmatig kunnen opzoeken in de gevangenis. "Hij wil een goede vader zijn, ook als hij de gevangenis uit komt. In maart begint hij een studie internationale betrekkingen aan de universiteit van Peru. Dat kan hij vanuit de gevangenis doen. Over vijf jaar kan hij zijn diploma hebben. Hij moet aan zijn toekomst denken", aldus Jorans verloofde.


http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...2/07/Joran-wordt-vader-van-een-tweeling.dhtml




:cheer: Proficiat Joran! :cheer:
 
Gefeliciteerd , laten we hopen dat het net zoals Joran word...
 
dat dit soort zich mag voortplanten, ongelooflijk
 
De kinderen worden echt ****ed up kan niet anders.
 
Ik heb zo'n vreselijk grote hekel aan dit soort mensen..Denken alleen maar aan zichzelf :mad:
 
dat dit soort zich mag voortplanten, ongelooflijk

Er lopen niet voor niks zoveel debielen rond. Mongolen denken over het algemeen niet zo lang of het wel verstandig is om zich voort te planten.
 
Ik heb zo'n vreselijk grote hekel aan dit soort mensen..Denken alleen maar aan zichzelf :mad:

I agree wat een idioten zeg.

---------- Toegevoegd om 13:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------

Er lopen niet voor niks zoveel debielen rond. Mongolen denken over het algemeen niet zo lang of het wel verstandig is om zich voort te planten.

inderdaad je zou je vader en moeder een slap moeten geven.
 
''Ik denk dat hij zijn kinderen erg zal vertroetelen en verwennen.'' Vanuit de gevangenis.... Die kinderen zijn al zelfstandig wanneer hij eindelijk vrij komt. Gelukkig maar.
 
I agree wat een idioten zeg.

---------- Toegevoegd om 13:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------



inderdaad je zou je vader en moeder een slap moeten geven.

Ik scheld me vader met enige regelmaat helemaal verrot als ik bij zijn graf sta.
 
Gefeliciteerd joran!

Hijhooptdathetdochterszijn huehuehue
 
Hij moet nog 28 jaar zitten, damn Nice !
Die sterft in de cel, weet ik zeker.
Genieten
 
als die streken van zijn vader krijgt dat joch :rolleyes: maar joran sterft in de bajes
 
Waarom zou ie sterven in de bajes volgens jullie?
 
de kans is groot vanwege de slechte leefomstandigheden in een zuid amerikaanse gevangenis, mensen gaan daar elke dag wel dood.

Mwa, wat ik Peter r De Vries gister ook op tv hoorde zeggen: als je in die gevangenissen geld hebt, waar de bewakers 20 dollar per maand verdienen, heb je het echt niet slecht als je met een briefje van 100 wappert.

Het feit dat iemand die 28 jaar cel heeft gekregen zich in de gevangenis mag voortplanten zegt genoeg. Al moet het nog bewezen worden uiteraard.
 
wat peter r de vries zegt is meestal pure onzin of gelogen.
 
wat peter r de vries zegt is meestal pure onzin of gelogen.

Ik kan die gast totaal niet uitstaan en kan er niet naar kijken of luisteren.

Hoe komt joran aan geld dan?
 
Back
Naar boven