KIKO
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 375
+1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat een knuppel
of ie nou schuldig is of niet ik hoop dat ze hem daar houden.

maak je poepert maar nat Joran!Wat je daarbinnen ziet, is onbeschrijflijk. Erger kan gewoon niet. In Callao zitten vierduizend man in een bunker gepropt, die is gebouwd voor achthonderd man. Er is één bewaker op honderd man. De gedetineerden zijn er de baas. Er wordt gemoord, verkracht, geïntimideerd. De gestraften vrezen voor hun leven. Bewakers zijn corrupt en agressief. Er is geen enkele privacy. Gevangenen proberen met z’n tweeën op een eenpersoons dun matje op de vuile betonvloer ’s nachts nog iets te slapen, maar het gekrijs en gehuil van de medegevangenen gaat door merg en been.”
Hij vervolgt: „Overal liggen gevangenen: op de eettafels, in de vensterbanken, op elke traptrede, tussen de afvaltonnen en de rottende uitwerpselen. De hitte en de stank zijn ondraaglijk. Het eten is te goor om aan te raken. Velen hebben ziektes, open wonden, continu diarree. Het is mensonterend wat ik heb gezien. Nederlandse gevangenen huilden en smeekten om hulp. Bezoek krijgen ze nooit. Hun families hebben hen laten vallen. Ze zijn eenzaam. Ik gaf ze twintig kilo drop. Ze stortten zich erbovenop.”
maak je poepert maar nat Joran!
wtf...
"Inmiddels hebben autoriteiten in de Amerikaanse staat Alabama Van der Sloot in staat van beschuldiging gesteld wegens afpersing van de moeder van Natalee Holloway. Van der Sloot is hoofdverdachte in de verdwijningszaak van deze Amerikaanse tiener op Aruba. Hij zou hebben aangeboden om voor ongeveer 200.000 euro de locatie van het lichaam van de Amerikaanse Natalee Holloway bekend te maken aan haar moeder Beth. Volgens de aanklacht zou Joran vorige maand al een deel van het bedrag op zijn rekening hebben ontvangen. Holloway verdween op 30 mei 2005 op Aruba."

I'm not buying it. Joran is weer het gesprek van de dag en overal duiken weer mooie verhalen op. Van mij mogen ze hem even in Chili houden en een paar keer is verkracht ofzo haha.
Maar ik denk dat ze hem of aan Nederland gaan uitleveren of anders de V.S.
De media kan alles.![]()
I'm not buying it. Joran is weer het gesprek van de dag en overal duiken weer mooie verhalen op. Van mij mogen ze hem even in Chili houden en een paar keer is verkracht ofzo haha.
Maar ik denk dat ze hem of aan Nederland gaan uitleveren of anders de V.S.
De media kan alles.![]()
![]()
Dit heeft hij op zijn geweten als hij het gedaan heeft. De begrafenis van Stephany Flores.
++ At WTF!? hoe kunnen ze u'm nou al een deel geld gegeven hebben ?!wtf...
"Inmiddels hebben autoriteiten in de Amerikaanse staat Alabama Van der Sloot in staat van beschuldiging gesteld wegens afpersing van de moeder van Natalee Holloway. Van der Sloot is hoofdverdachte in de verdwijningszaak van deze Amerikaanse tiener op Aruba. Hij zou hebben aangeboden om voor ongeveer 200.000 euro de locatie van het lichaam van de Amerikaanse Natalee Holloway bekend te maken aan haar moeder Beth. Volgens de aanklacht zou Joran vorige maand al een deel van het bedrag op zijn rekening hebben ontvangen. Holloway verdween op 30 mei 2005 op Aruba."