AndroidHealthClinic

Jouw mening over deze poppenkast

Compton1985

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m80
Oke mensen ik wil dit even kwijt:

Je leest het overal, zelfs hier op het forum hebben we het erover.
BEZUINIGEN.

Die pipo's van de tweede kamer kiezen ervoor om achter Amerika aan te gaan en oorlog voeren en landen kapot te maken omdat ze anders niet trouw zijn aan hun bondgenoten. En zoals mensen met gezond verstand weten dat oorlog behoorlijk geld kost. En op gegeven moment moeten we dat terug betalen aan de gene die dat al die oorlogen orkestreren. Wij, hardwerkende Nederlanders moeten bezuinigen op belangrijke dingen als onderwijs, misschien hebben jullie de krantberichten gelezen? Meer dan 50.000 leraren die aan het staken zijn. De benzine tarieven gaan omhoog, boetes worden omhoog gegooid, steeds meer achterlijke regels worden er bedacht om men uit te kleden.

Enige wat ik niet begrijp is waarom men dit altijd laat gebeuren? Ik bedoel jullie moeten hiervoor werken en elke keer alles terug betalen omdat er paar van die achterlijke mensen aan de top dat EVEN bepalen, terwijl de banken het vernken en leuk door blijven verdiennen met hun miljoenen bonussen.

Neem even meneer van Opstelten als voorbeeld, misschien hebben jullie dat video gezien dat hij al zijn boetes in een klap weg laat werken.
En ondertussen heeft hij het over verkeer hufters.

Ben ik nu een conspiracy zoeker of spreek ik de waarheid?

Dat laat ik jullie over oordelen.
Graag jullie mening hierover.

Laatst bewerkt:
i like where your going :)

schrijffout spotted in topics titel.

Bezuinigingen op het onderwijs zijn beetje belachelijk inderdaad, straks kennen mensen het verschil tussen "jou" en "jouw" niet meer enzo :sad:

Je leest het overal, zelfs hier op het forum hebben we het erover.
BEZUINIGEN.

Die pipo's van de tweede kamer kiezen ervoor om achter Amerika aan te gaan en oorlog voeren en landen kapot te maken omdat ze anders niet trouw zijn aan hun bondgenoten. En zoals mensen met gezond verstand weten dat oorlog behoorlijk geld kost. En op gegeven moment moeten we dat terug betalen aan de gene die dat al die oorlogen orkestreren. Wij, hardwerkende Nederlanders moeten bezuinigen op belangrijke dingen als onderwijs, misschien hebben jullie de krantberichten gelezen? Meer dan 50.000 leraren die aan het staken zijn. De benzine tarieven gaan omhoog, boetes worden omhoog gegooid, steeds meer achterlijke regels worden er bedacht om men uit te kleden.

Enige wat ik niet begrijp is waarom men dit altijd laat gebeuren? Ik bedoel jullie moeten hiervoor werken en elke keer alles terug betalen omdat er paar van die achterlijke mensen aan de top dat EVEN bepalen, terwijl de banken het vernken en leuk door blijven verdiennen met hun miljoenen bonussen.

Neem even meneer van Opstelten als voorbeeld, misschien hebben jullie dat video gezien dat hij al zijn boetes in een klap weg laat werken.
En ondertussen heeft hij het over verkeer hufters.

Ben ik nu een conspiracy zoeker of spreek ik de waarheid?

Dat laat ik jullie over oordelen.
Graag jullie mening hierover.

Je snapt er helemaal geen klote van.

• Like
Waarderingen: Stam
Oorlogen brengen gigantisch veel geld op.

Enige wat ik niet begrijp is waarom men dit altijd laat gebeuren?
Als je een goed plan heb, join ik je direct. Helaas kunne we als individu er weinig aan doen, en zijn we te lui/te soft om gezamenlijk terug te vechten

Leg het me dan even uit mevrouw Lutz Jacobi.

En @ topic titel :roflol:

Ik probeerde alle onjuistheden en fouten in de openings post vet gedrukt te maken en dan te quoten. Kwam er op uit dat bijna alles vetgedrukt was :roflol:

Ben je echt zo achterlijk of doe je alsof

• Topic Starter Topic Starter
Ik probeerde alle onjuistheden en fouten in de openings post vet gedrukt te maken en dan te quoten. Kwam er op uit dat bijna alles vetgedrukt was :roflol:

Ben je echt zo achterlijk of doe je alsof

Nee leg het eens uit. Misschien kan ik eindelijk dan zeggen, goh internet, leer je veel van. Vertel me even wat er allemaal onjuist aan is?

Dat wij moeten bezuinigen is duidelijk nieuws, maar waarom moeten wij zulke grote schulden hebben, of wou je ontkennen dat oorlog daar niet veel aan bijgedrage heeft?
Wil jij ontkennen dat men door dit systeem al meer dan 20 jaar keihard genaaid wordt?

Dan ben jij dom en behoorlijk kortzichtig.

Misschien zijn er bepaalde punten die niet kloppen, maar als je alles in grote lijnen bekijkt dan is het juist.
Maar ben benieuwd naar je uitleg, misschien leer ik bepaalde dingen anders te zien.

Laatst bewerkt:
Wij zijn iig hard genaaid door de euro. Onze welvaart is in 10 jaar tijd gehalveerd. Nederland, Duitsland en Frankrijk betalen jaarlijks biljoen euro aan europa. Terwijl andere landen zoals ierland en griekeland van gekkigheid niet weten wat ze met als die europese subsidies moeten doen.

Zit je al in een occupy tent?

Wij zijn iig hard genaaid door de euro. Onze welvaart is in 10 jaar tijd gehalveerd. Nederland, Duitsland en Frankrijk betalen jaarlijks biljoen euro aan europa. Terwijl andere landen zoals ierland en griekeland van gekkigheid niet weten wat ze met als die europese subsidies moeten doen.

:roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 6 Mar 2012 om 22:03 ----------

Dit kan je toch niet serieus nemen.

Waarom heb je een Amerikaans IP-adres zonder provider?

watbird.jpg

shit just got real

Waarom heb je een Amerikaans IP-adres zonder provider?

Omdat ik graag anoniem wil blijven en geen getroll mee wil maken zoals die kneus van 16 met zn dad oma verhaal.

Lijkt mij geen probleem?

Of neem je vriend Ruud in bescherming nadat hij bij jou geklaagd heeft dat ik hem verteld heb dat het de grootste clown is hier op het forum?

Omdat ik graag anoniem wil blijven en geen getroll mee wil maken zoals die kneus van 16 met zn dad oma verhaal.

Lijkt mij geen probleem?

Of neem je vriend Ruud in bescherming nadat hij bij jou geklaagd heeft dat ik hem verteld heb dat het de grootste clown is hier op het forum?

Wel een probleem omdat jouw IP-adres alleen voor mods zichtbaar is en je nu overkomt als een kloontje. Graag posten op het IP-adres van je provider dus.

Wel een probleem omdat jouw IP-adres alleen voor mods zichtbaar is en je nu overkomt als een kloontje. Graag posten op het IP-adres van je provider dus.

Zolang ik niemand beledig over bepaalde overtredingen bega, kun jij mij niks dwingen. En als je dat wel doet, dan is dat censuur en dat is tegen het vrije internet.

En nee ik ben geen kloon wel vroeger een account hier gehad, waarvan ik de ww vergeten ben.
Ik probeer hier slechts een discussie te voeren, alleen meneertje Ruud komt iedereen vertellen dat ze achterlijk zijn zonder enige tegen argument.

66 posts in minder dan een week

seems legit

---------- Post toegevoegd Tue 6 Mar 2012 om 22:09 ----------

DBB is overigens een dictatuur, dus je hebt hier niks te willen.

Terug
Naar boven