Fitness Seller

Jouw mening over deze poppenkast

• Topic Starter Topic Starter
Hoe wou jij onze welvaartshalvering dan verklaren?

Neem die gast niet serieus, hij heeft last van aandacht tekort. Op school is het zo'n figuur die vriendeloos is en op internet de grootste, meest geweldadige, o zo gevreesde keyboard warrior.

Zolang ik niemand beledig over bepaalde overtredingen bega, kun jij mij niks dwingen. En als je dat wel doet, dan is dat censuur en dat is tegen het vrije internet.
Zijn gewoon de forumregels, en die moeten we kunnen toepassen om te controleren wie er een dubbel account heeft om te trollen, of wie eerder verbannen is en dus niet opnieuw kan registeren. Met het vrije internet heeft dat niets te maken.

Ik wacht nog steeds op een verklaring van ruud of iemand anders. Ik moet zelf toegeven dat ik niet zoveel verstand heb van de economie.

• Topic Starter Topic Starter
Zijn gewoon de forumregels, en die moeten we kunnen toepassen om te controleren wie er een dubbel account heeft om te trollen, of wie eerder verbannen is en dus niet opnieuw kan registeren. Met het vrije internet heeft dat niets te maken.

Ok dan heb ik daar alle begrip voor, maar zoals ik al Eric R aangaf, ik heb inderdaad een account hier op het forum gehad zo'n 3 jaar geleden. Niet geband maar de w8 vergeten ervan. En ik wil gewoon anoniem blijven. Mocht ik iemand uitschelden of whatever ban je me maar.

En volgens mij zijn er hier genoeg mensen die een kloon hebben waarvan ook niks gezegd wordt?

Over welke welvaartshalvering heb je het in hemelsnaam?

de huizen zijn sinds de euro 2,5 keer zo duur. minumumloon is volgens mij nog niet eens 25 % gestegen. De producten in de supermarkt zijn meer dan verdubbeld. Landen zoals griekenland die voor de komst van de euro in armoede leefden zijn nu welvarender dan wij.

Oke mensen ik wil dit even kwijt:

Je leest het overal, zelfs hier op het forum hebben we het erover.
BEZUINIGEN.

Die pipo's van de tweede kamer kiezen ervoor om achter Amerika aan te gaan en oorlog voeren en landen kapot te maken omdat ze anders niet trouw zijn aan hun bondgenoten. En zoals mensen met gezond verstand weten dat oorlog behoorlijk geld kost. En op gegeven moment moeten we dat terug betalen aan de gene die dat al die oorlogen orkestreren. Wij, hardwerkende Nederlanders moeten bezuinigen op belangrijke dingen als onderwijs, misschien hebben jullie de krantberichten gelezen? Meer dan 50.000 leraren die aan het staken zijn. De benzine tarieven gaan omhoog, boetes worden omhoog gegooid, steeds meer achterlijke regels worden er bedacht om men uit te kleden.

Enige wat ik niet begrijp is waarom men dit altijd laat gebeuren? Ik bedoel jullie moeten hiervoor werken en elke keer alles terug betalen omdat er paar van die achterlijke mensen aan de top dat EVEN bepalen, terwijl de banken het vernken en leuk door blijven verdiennen met hun miljoenen bonussen.

Neem even meneer van Opstelten als voorbeeld, misschien hebben jullie dat video gezien dat hij al zijn boetes in een klap weg laat werken.
En ondertussen heeft hij het over verkeer hufters.

Ben ik nu een conspiracy zoeker of spreek ik de waarheid?

Dat laat ik jullie over oordelen.
Graag jullie mening hierover.

ik vind persoonlijk dat je hier teveel de schuld neerlegt bij de zogenaamde oorlogsdrang van amerika terwijl de hebzucht van veel mensen (en niet alleen de rijkeren) een vele malen grotere rol heeft gespeeld in de huidige economische crisis.

de huizen zijn sinds de euro 2,5 keer zo duur. minumumloon is volgens mij nog niet eens 25 % gestegen. De producten in de supermarkt zijn meer dan verdubbeld. Landen zoals griekenland die voor de komst van de euro in armoede leefden zijn nu welvarender dan wij.

Wat een verschrikkelijke onzin is dit zeg, ik ga hier niet eens serieus op in.

Edit: Ik ga er toch serieus op in, want zo kan ik niet slapen

Eerst de inflatie

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dan de huizenprijs

grafiek-huizenprijzen.png

Hier nog wat na invoering van de euro

http://www.digibron.nl/search/share.jsp?uid=00000000012dcc8d39642043b9407c30&sourceid=1011

En dat Griekenland welvarender is dan Nederland slaat nergens op.

Met die grafieken bevestig je mijn beweringen alleenmaar.

Een havenarbeider in griekenland verdiend 80.000 per jaar. En op hun 50ste gaan ze al met pensioen.

Laatst bewerkt:
hey ook een keer extreem rechtse onzin, dat is weer eens wat anders dan die communistjes

Je doet zeker MBO of ben je echt achterlijk, kijk naar de helling van de lijn bij de huizenprijs. Die is zo goed als lineair en heeft dus niks te maken met de invoering van de euro, hij zwakt zelfs bij 2002 een beetje af, de inflatie blijft rond 2002-2005 ook ongeveer gelijk op 2%.

Dus al je argumenten slaan totaal nergens op. Griekenland krijgt dit jaar nog een werkloosheid van 20% van de beroepsbevolking, dat is bijna 4x zo hoog als in NL. Dus hoezo griekenland is welvarender?

Graag reageren met feiten, ipv met domheid dat je geen grafieken af kan lezen.

Je doet zeker MBO of ben je echt achterlijk, kijk naar de helling van de lijn bij de huizenprijs. Die is zo goed als lineair en heeft dus niks te maken met de invoering van de euro, hij zwakt zelfs bij 2002 een beetje af, de inflatie blijft rond 2002-2005 ook ongeveer gelijk op 2%.

Dus al je argumenten slaan totaal nergens op. Griekenland krijgt dit jaar nog een werkloosheid van 20% van de beroepsbevolking, dat is bijna 4x zo hoog als in NL. Dus hoezo griekenland is welvarender?

Graag reageren met feiten, ipv met domheid dat je geen grafieken af kan lezen.

vanaf 1999 (de invoering van de Euro) is de lijn opeens erg stijl en die inflatie grafiek gaat over heel europa en is dus niet representatief voor nederland. Inflatie zegt trouwens niks over welvaart of koopkracht.

vanaf 1999 (de invoering van de Euro) is de lijn opeens erg stijl en die inflatie grafiek gaat over heel europa en is dus niet representatief voor nederland.

:roflol: lul niet man de afwijkingen van die lijn zijn verwaarloosbaar, en het verschil is zeker niet 2,5. en dan nog, de huizenprijzen zijn denk ik eerder een gevolg van marktontwikkelingen die losstaan van de euro

Jij komt met een verdubbeling van de huizenprijzen DOOR DE EURO terwijl de stijging al in 1995 wordt ingezet.

en hier de inflatie voor Nederland

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik moet wel toegeven dat er maar weinig tot geen protesten zijn tegen de extreem hoge brandstofprijzen. Ik dacht tijdens crisis is de vraag minder dus wordt brandstof goedkoper. De belastingdruk is hier al zo hoog en dan die kosten er boven op. De overheid mag daar wel eens wat aan doen.

hoe kom jij er trouwens bij dat een havenarbeider in griekenland ruim 80000 euro per jaar verdiend? het gemiddelde jaarinkomen in griekenland lag in 2007 volgens wikipedia op ruim 7068 euro (per jaar niet per maand). nou horen lonen logischerwijs te stijgen maar ik kan me niet voorstellen dat vertienvoudigd is in slechts 4 jaar.

Over die pensioenleeftijd: ja dat klopt, grieken gaan met hun vijftigste met pensioen maar er zijn meer landen in europa die dat hebben. In polen, tjechie en hongarije schijnt dit namelijk ook te zijn. In polen is het zelfs zo dat als je bij de politie, krijgsmacht of brandweer hebt gezeten al met je veertigste pensioen kan. Neemt overigens niet weg dat het volkomen onzin is om al zo vroeg met pensioen te gaan (wel lekker trouwens).

over de complete siteautie in griekenland kan ik duidelijk zijn: dat is een grote geitenbende. Het kost mij als burger klauwen vol met geld om een ilusie in stand te houden waar ik het sowieso nooit mee eens ben geweest namelijk de euro. Niemand schijnt echt te kunnen vertellen of deze munt nou wel of geen voordelen heeft en volgens mij zal dit ook nooit kunnen worden aangetoond. Maar het is niet alleen griekenland wat ons geld kost maar die complete europese unie, dit hele geintje kost ons ruim 2,5 miljard per jaar. Dat is geld wat ze beter ergens anders in hadden kunnen steken. Gezondheidszorg loopt sinds de privatisering van de markt de spuigaten uit en de overheid lijkt er geen grip meer op te hebben, ontwikkelingssamenwerking kost ons ruim 4,5 miljard per jaar en lijkt niet veel meer te zijn dan een excuus om onze gewetens te sussen. Zo kan ik nog wel effe doorgaan.

---------- Post added 6 March 2012 at 23:14 ----------

Ik moet wel toegeven dat er maar weinig tot geen protesten zijn tegen de extreem hoge brandstofprijzen. Ik dacht tijdens crisis is de vraag minder dus wordt brandstof goedkoper. De belastingdruk is hier al zo hoog en dan die kosten er boven op. De overheid mag daar wel eens wat aan doen.

waarom zouden ze? het levert de overheid alleen maar inkomsten op. Die vette varkens in den haag hebben allang ontdekt dat je voor diefstal op grote schaal geen wapens meer nodig hebt.

1 advocaat met een koffer kan meer stelen dan 1000 gangsters met geweren... al capone

Nog maals: als iemand een goed plan voor een protest o.i.d. heeft, hoor ik het graag.

Ik wacht nog steeds op een verklaring van ruud of iemand anders. Ik moet zelf toegeven dat ik niet zoveel verstand heb van de economie.

dat blijkt wel met je eerste post. Je hebt de klok horen luiden maar verder....
doe jezelf een lol en stop met posten. Wellicht kun je iets creatiefs met een touw gaan doen

Terug
Naar boven