Oke mensen ik wil dit even kwijt:
Je leest het overal, zelfs hier op het forum hebben we het erover.
BEZUINIGEN.
Die pipo's van de tweede kamer kiezen ervoor om achter Amerika aan te gaan en oorlog voeren en landen kapot te maken omdat ze anders niet trouw zijn aan hun bondgenoten. En zoals mensen met gezond verstand weten dat oorlog behoorlijk geld kost. En op gegeven moment moeten we dat terug betalen aan de gene die dat al die oorlogen orkestreren. Wij, hardwerkende Nederlanders moeten bezuinigen op belangrijke dingen als onderwijs, misschien hebben jullie de krantberichten gelezen? Meer dan 50.000 leraren die aan het staken zijn. De benzine tarieven gaan omhoog, boetes worden omhoog gegooid, steeds meer achterlijke regels worden er bedacht om men uit te kleden.
Enige wat ik niet begrijp is waarom men dit altijd laat gebeuren? Ik bedoel jullie moeten hiervoor werken en elke keer alles terug betalen omdat er paar van die achterlijke mensen aan de top dat EVEN bepalen, terwijl de banken het vernken en leuk door blijven verdiennen met hun miljoenen bonussen.
Neem even meneer van Opstelten als voorbeeld, misschien hebben jullie dat video gezien dat hij al zijn boetes in een klap weg laat werken.
En ondertussen heeft hij het over verkeer hufters.
Ben ik nu een conspiracy zoeker of spreek ik de waarheid?
Dat laat ik jullie over oordelen.
Graag jullie mening hierover.