AndroidHealthClinic

Jullie mening aub

swiss

Cool Novice
Waardering
0
Ben van plan om de volgende cycle te gaan doen:

Week 1-15 Test Cypionate 750mg/week
Week 1-6 DBol 40mg/per dag
Week 7-11 Deca 400mg/week
Week 12-15 Winstrol(tabs) 40mg/per dag
Week 1-15 Proviron 50mg/per dag

Nakuur met clomid & HCG (HCG ook gedurende de kuur)

Kuurverleden met oa Deca,Sustanon,Tren Ace Boldenone Und.

Nou laat maar eens horen, sta open voor advies.......:p

swiss zei:
Ben van plan om de volgende cycle te gaan doen:

Week 1-15 Test Cypionate 750mg/week
Week 1-6 DBol 40mg/per dag
Week 7-11 Deca 400mg/week
Week 12-15 Winstrol(tabs) 40mg/per dag
Week 1-15 Proviron 50mg/per dag

Nakuur met clomid & HCG (HCG ook gedurende de kuur)

Kuurverleden met oa Deca,Sustanon,Tren Ace Boldenone Und.

Nou laat maar eens horen, sta open voor advies.......:p

Week 1-12 Test Cypionate 750mg/week
Week 1-4 DBol 40mg/per dag
Week 7-12 Deca 400mg/week
Week 12-14 Winstrol(tabs) 40mg/per dag
Week 1-14 Proviron 50mg/per dag

week 15 beginnen met je nakuur

Zo zou ik het doen :)

Vanaf week 7 pas deca??

En dan maar 6 weken?

Onzin!

Deca meteen mee laten lopen tot week 12 anders komt het niet tot zn recht.

Ziet er een goed kuurtje uit zoals infinity het voorstelt (met deca vanaf week 1). Hou je er een logje van bij, want ben wel benieuwd?

nolvadex in de nakuur gooien.

Suat zei:
nolvadex in de nakuur gooien.

Juist (had niet op de nakuur gelet), ik vind ook dat de combo van clom/nolva goed werkt.

W1: clom @ 100mg/dag + nolva 30mg/dag
W2: clom @ 50mg/dag + nolva 30mg/dag
W3: nolva 20mg/dag

Dit werkte perfect voor me, zelfs geen dipje of niets gehad...

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties, dan wordt het

Week 1-12 Test Cyp 750mg/wk
Week 1-12 Deca 400mg/wk
Week 1-4 DBol 40mg/pd
Week 12-14 Winstrol(tabs) 40mg/pd
Week 1-14 Proviron 50mg/pd

Door kuur HCG, en nakuur met Clomid/Nolva combo, trek alleen de clomid langer door als jij voorsteld HondaDelsol

swiss zei:
Bedankt voor jullie reacties, dan wordt het

Week 1-12 Test Cyp 750mg/wk
Week 1-12 Deca 400mg/wk
Week 1-4 DBol 40mg/pd
Week 12-14 Winstrol(tabs) 40mg/pd
Week 1-14 Proviron 50mg/pd

Door kuur HCG, en nakuur met Clomid/Nolva combo, trek alleen de clomid langer door als jij voorsteld HondaDelsol

test cyp komt in 200mg/ml doseringen voor, ik denk dat jij test enth wil gebruiken. zal wss een typfout van je zijn :)

De proviron tegelijk met dbol wordt afgeraden. Omdat dbol zijn werking (groten)deels te danken heeft aan zijn aromatisatie (is dit correct nl :D) dus ik zou de proviron in week 5 beginnen.

Verder kun je de clomid idd langer gebruiken dan 3wkn, zou ik ook doen.

Succes met je kuur!

• Topic Starter Topic Starter
Wilde de Test Cypionate verdelen over 3 inj p/w om op de 750mg/pw te komen, heb inderdaad wel vaker gehoord dat proviron/DBol geen goede combo kan zijn, daar zal ik nog wat over zoeken ;)

test cypionate=200mg per ml
test enanthaat=250mg per ml

Een redelijke hoeveelheid Test + Dboll + Deca = redelijk wat vocht waar Proviron wat aan kan doen.

Buiten dat, vanaf week 1 de boel platgooien met Proviron? Zonde van je gains. Al zegt de één dat proviron géén invloed heeft op je kuurresultaat, zeker weten doe je dat nooit. Elk product erbij zetten om het andere product te dimmen is er één teveel. Pas als je merkbaar last krijgt van vochtretentie zou ik iets pakken maar eerder beslist niet. Je wilt volle resultaten zien van een kuur, en bijwerkingen zijn inherent.

Daar ben ik het helemaal mee eens.

Maar gebruikte jij ook niet een tijdje geleden aromatase blokkers vanaf week 1 (liqidex)?

MrJ zei:

Maar gebruikte jij ook niet een tijdje geleden aromatase blokkers vanaf week 1 (liqidex)?

misschien is hij door het gebruik van liquidex aan deze mening gekomen ? ;)

MrJ zei:

Nope. Heb Liquidex ooit getest vanaf week 3, omdat het echt niet anders meer kon. De hoeveelheden AAS waren er dan ook naar. Pas als ik niet meer kan lopen en praten tegelijk pak ik de Liquida.

Proviron helpt juist mee om kg's te pakken, je wordt er sterker van door meer vrije testosteron en helpt als anti-a en anti-e

The best thing to stack it with is testosterone of course. Its most easily bound to SHBG and albumin, and deactivated for up to 98%. Since the DHT can compete for these structures with higher affinity it would naturally lead to a higher yield of whatever testosterone product you stacked it with. Since DHT levels are notably higher now there is also more stimulation of the androgen receptor causing more strength gains, and because of its affinity for aromatase the overall estrogen level decreases as well. This has as a result that gains are leaner, and once again the overall testosterone yield is increased as less I converted at the aromatase enzyme

swiss zei:

Ja je dosering van test ligt ook 250mg hoger dan bij mij, wel opletten dat je niet té lang nakuurt, want ik heb eens gelezen dat je lichaam dan afhankelijk wordt van clom/nolva om zelf nog test te produceren en dat is niet goed eh ;) (is bij pregnyl ook het geval). Want dan moet je lichaam toch nog de stabiliseringsfase van de eigen testproductie doen en maak je veel kans om een groot deel van je massa terug te verliezen.

In ieder geval veel succes !

Terug
Naar boven