Fitness Seller

Jullie mening

Pitje

Cool Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

ik wil graag jullie mening/hulp over/bij het volgende:

Ik zou graag voor de eerste keer een kuurtje willen gaan nemen.Ik ben 30 jaar, 1.90m en 96kg. Vetpercentage weet ik niet,maar is aanzienlijk denk. (alleen om borst en buik) Ik heb niet echt een bierbuik maar er zit wel wat vest.
Na 5 jaar door omstandigheden niets aan sport te hebben gedaan heb ik weer het een en ander opgepakt. Sportschool ben ik weer een half jaar en vanaf volgende week gaan we 2x thaiboksen en 2x boksen per week erbij doen.(voor die 5 jaar heb ik heel mijn leven fanatiek gesport)

Nou ben ik me in het as gaan verdiepen en ik denk dat ik als eerste kuur een tabs/only wil nemen. Dit omdat de stap as gebruiken al groot genoeg is en de spuit misschien de 2e keer wel komt.
Nou weet ik wel wat veel as doen (dianabol,anadrol,zombra) en dat het verstandig is om een nakuur te doen,maar wie bepaalt de combinaties van bepaalde anabolen in een kuur?? Combinaties lees ik alleen op dit forum en op bv Steroid.com krijg je genoeg uitleg,maar wat zou je nou het beste kunnen combineren met wat?? Ik bedoel,kan je gewoon alles combineren of zijn er ook gevaarlijke combinaties?

Is het ook mogelijk om tijdens een kuur te blijven thai-boksen of kan je hart dit niet aan. (ik lees nl nergens wat over hartfalen,maar kan me toch voorstellen dat je hart een klap krijgt).

Sorry voor het lange verhaal,maar zou graag wat serieuze reacties willen.

Thx!

hey pitje,

allereerst goed dat je bezig bent je in te lezen.

ten tweede zal ik je toch moeten wijzen op de standaard punten waaraan je volgens dit board zal moeten voldoen wil je goede adviezen krijgen.

alleerst is het niet verstandig om uberhaupt te gaan kuren als je er geen verstand van hebt. Je kunt niet anticiperen op bijwerkingen en op andere vorderingen.

Je zegt dat je weer een half jaar aan het fitnessen bent, dat is natuurlijk veeeel te kort om zelfs maar aan a.s te denken. Je kan nog zoveel bereiken dat het zonde is dit nu al te verspelen met het gebruik van een tab kuurtje.

ook moet je eerst je vet percentage omlaag zien te krijgen met een goed eetschema (die je wel niet zal hebben)

als je dit op orde hebt zou ik gaan kijken hoe of wat.

maar tegen die tijd heb je allang antwoord op je gestelde vragen :)

• Topic Starter Topic Starter
Thx voor je reactie. Ik ben nu weer een half jaar bezig na de "onderbreking".Ik heb 4 jaar getrained en de rest van mijn sportverleden fanatiek gevoetbald,dus ik ben nou ook weer geen Al Bundy.

Ik ben het ook nog niet van plan (volgend jaar) maar ik vraag me af hoe die combinaties tot stand komen. Kan je alles zomaar combineren? Ik zie hier soms gasten "goede raad" geven van " doe dit er maar bij en dan zou ik deze er nog bij doen en nog een beetje van dat" alsof je aan het snoepscheppen bent.
Op verschillende sites geweest en zoals ik al zei weet ik nu wel wat bepaalde as doen,maar de combi`s ,dat snap ik niet helemaal.

En kan je blijven boksen als je een kuur doet?

Als je gewoon door blijft lezen, kun je een hele hoop zelf gaan bedenken. Daarom krijg je niet veel posts...

En ja, je kunt gewoon blijven thaiboksen, natuurlijk als je in een kuur zit moet je wel heel goed naar je lichaam luisteren!

Het is al gezegd....je zult veel moeten lezen om achter alles te komen want het is ondoenlijk om je hier ff een spoedcursus A.S te geven.

Enne....het is Stromba oftewel winstrol-stanozolol.....geen Zombra,kerel.:p

in het bokswereldje wordt veel geslikt en gespoten. dat zal geen probleem zijn. goed om te trainen en goed voor de competitie. zijn daar wel dopingcontroles? twintig jaar geleden alleszins niet.

Ik vraag echt geen spoedcursus,want als iemand hier tegen me zegt je moet dit of dat nemen zal ik dat toch niet blind doen. Ik wil wel zelf weten hoe of wat,maar daar heb ik dan ook nog een jaar de tijd voor.

Maar die vraag over de combinaties,die is toch niet zo raar,of wel??

En wat die dopingcontroles betreft, ik ben recreatief bezig en doe geen wedstrijden,dus dat zal wel loslopen.

Jongens,het is echt niet mijn bedoeling om alles voorgekauwd te krijgen door jullie,maar het is nogal een lastige en ingewikkelde materie!

Ik denk dat als je alleen orals neemt dat er niet veel valt te combineren. Niet dat ik weet tenminste. Orals zijn ook veel belastender voor je lever dan injects. Orals worden vaak als ondersteuning voor de basis -meestal test- gebruikt. Het combineren van middelen heeft te maken met tot welke groep ze behoren. Bepaalde middelen kunnen elkaar aanvullen terwijl anderen juist nadelig zijn om samen te gebruiken. Maar daarvoor zou je je eens wat meer moeten inlezen in de materie. De combinaties die je vaak leest (bij de ervaren kuurders) zijn combi's uit de praktijk die gewoon goed werken. Mocht je toch voor een oral kuurtje gaan dan zou ik wat info opzoeken over Winstrol of Anavar. De Oxy (anadrol) of dianabol zou ik je afraden omdat deze meer bijwerkingen hebben.

Ik zou eerst is goed duidelijk voor jezelf bedenken wat jij wil. je bokst dan is het niet handig om groot en opgeblazen te worden. Maar droge harde spiermassa en extra stootkracht is natuurlijk wel fijn...:D

Met jou lengte zou het fijn zijn om 4 kilotjes droge massa bij te komen lijkt mij dan...
Anadrol en Dianabol moet je af blijven in mijn ogen.

Ik zou voor een Winstrol only gaan 6 weken op 40mg per dag
Nakuur 2 weken nolvadex 30 mg per dag

En ga zelf maar is goed uitzoeken wat winstrol met je doet. Ik zal je een beetje helpen hier een link...
Kan niet de goede link vinden zoek zelf maar !!!

;)

Kijk op Anabolic Steroids - Steroid .com en kijk naar de drugrofiles. Staat ook bij waar je het middel mee kunt stacken en wat heb precies doet met je lichaam. Ik hoop dat je een beetje engles kan en anders staat er op deze site ook een heleboel info die je makkelijk kunt lezen..

Thanx! Ja,ik heb die site al doorgespit en moet zeggen dat het af en toe wel pittig is om het te begrijpen in het Engels. Over het algemeen kom ik er wel uit hoor.

Wat dat boksen betreft, ik wil inderdaad niet echt opgepompt worden maar een beetje gespierder en voller kan volgens mij geen kwaad. Jerome Le Banner heeft er ook geen last van.:D

Ik ben voorlopig nog niet van plan om iets te gaan doen,maar alvast een beetje orienteren kan geen kwaad.
Wat wel een beetje aanstekelijk werkt zijn die logjes van jullie,echt cool om te lezen en ja,dan wil je dat ook wel een keertje proberen.

Tot die tijd gewoon lekker blijven trainen.

Grtz!

over het samen gaan van middelen is het eigenlijk heel simpel.

je kijkt zelf naar het doel wat je wil bereiken en gaat alle eigenschappen van de middelen af die er zijn. De meeste hier hebben die beter bekekendan menig boek op de middelbare school dus die kunnen er wel over mee praten.

het stacken van sommige stoffen heeft geen nut of is lichamelijk qau site's niet zo slim. Daarom zei ik dat je er wel achterkomt als je je inleest..... ;)

Ik las laatst iets over bepaalde middelen waarvan je bloed dikker wordt. Zijn je bloedvaten dan in slechte conditie dan loop je een verhoogte kans op hersenbloeding/hartinfarct. Was het niet deca en bold??

Ook een kuurtje deca + tren is niet aan te raden voor je axis. En oxy met nog een andere oral in één kuur zal ook een verhoogte kans op een slechte lever geven.

Terug
Naar boven