Fitness Seller

Jullie voorkeur en waarom?

MikieB

Huge Freak
Waardering
560
Lengte
1m90
Massa
113kg
Wil dus volgende week of de week daarop weer on gaan, kuur bestaande uit 2 delen, 1 deel dikke massa pakken en 1 deel wat meer finetunen, beetje bf verliezen en een paar schone kilo's.

Zit een beetje in dubio, heb nog nooit 1 lange kuur gedaan dus was benieuwd naar de mening van de meer ervaren mensen.
Voorstel :

1/4 500 mg test e ew.
5/8 1000 mg test e ew.
9/12 1500 mg test e ew.

13/18 50 mg testp/100 mg trena ED
13/18 t3 opbouwen tot 75 mcg.
13/18 50 mg winny ed.

Of dus een bridge tussen de 2 delen. Ook twijfel ik om iets naast de test te pakken, mast bijvoorbeeld wegens de goede werking met test, provi of iets anders tegen vocht. Deca heb ik geen topervaring mee, werd er wat vettig en vochtig van, test only werd ik zelfs iets droger op voor m'n gevoel.

Laat maar eens wat mooie voorstellen zien, helaas financieel even geen ruimte voor GH anders had ik dat erbij gepakt.

hoe reageer je op tren op agressie vlak?

edit had niet goed gelezen dacht dat dit een keuze was uit 2 aparte kuren

Test enth bouw je niet op, gewoon 1 dosis en aanhouden. Dan eventueel stacken afhankelijk van je voorkeuren. Orals op het einde van de kuur ook nooit doen.

• Topic Starter Topic Starter
Test enth bouw je niet op, gewoon 1 dosis en aanhouden. Dan eventueel stacken afhankelijk van je voorkeuren. Orals op het einde van de kuur ook nooit doen.

Waarom niet opbouwen BigT? Meningen zijn hier erg over verdeelt en toen ik het deed met Tren bleef ik gainen tot op het eind. Oral op het eind is geen probleem daar ik daarna doorga op 150 mg test E elke week.

---------- Post toegevoegd 29 September 2013 om 19:44 ----------

hoe reageer je op tren op agressie vlak?

edit had niet goed gelezen dacht dat dit een keuze was uit 2 aparte kuren

Prima, op E werd ik een zacht doetje, A wordt de 1e keer.

Waarom draai je het niet om? Dus eerst cutten en dan pas bulken.

Als je flink gaat cutten na een bulk raak je veel massa kwijt, helemaal als je t3 erbij neemt.
Als je tijdens je cut nou wat lichte middelen neemt en dan een clean bulk doet met tren erbij BAM!.

Ik zou hem zo doen:
1-10 test e 250 ew
1-10 primo 800 ew
1-10 t3 50-75mcg ed

11-16 test p 100mg eod
11-16 tren a 100mg ed (srs ed? of eod typo?)
11-16 winstrol 50mg ed

Evt dit er nog bij:
week 1-16 hyge 5iu ed
week 11-16 slin 10-20iu ed

Als je dan eerst droogtraint tot 6-8% en dan die bulk erin pleurt pak je belachelijk veel massa en zal je vrij droog blijven doordat je al laag zit in je vet% en tren ace neemt

Waarom draai je het niet om? Dus eerst cutten en dan pas bulken.

Als je flink gaat cutten na een bulk raak je veel massa kwijt, helemaal als je t3 erbij neemt.
Als je tijdens je cut nou wat lichte middelen neemt en dan een clean bulk doet met tren erbij BAM!.

Ik zou hem zo doen:
1-10 test e 250 ew
1-10 primo 800 ew
1-10 t3 50-75mcg ed

11-16 test p 100mg eod
11-16 tren a 100mg ed (srs ed? of eod typo?)
11-16 winstrol 50mg ed

Evt dit er nog bij:
week 1-16 hyge 5iu ed
week 11-16 slin 10-20iu ed

Als je dan eerst droogtraint tot 6-8% en dan die bulk erin pleurt pak je belachelijk veel massa en zal je vrij droog blijven doordat je al laag zit in je vet% en tren ace neemt

Dit klinkt ook wel verdomd lekker Testo, ga ik in overweging nemen. Ik sta op een procent of 10 nu dus 6 % is dan wel te halen. Moet dan wel flink m'n ego aan de kant zetten, niks voor mij om zo droog te staan, heb ik gewoonweg de massa nog niet voor imo.

Slin zit ik ook heel erg mee in m'n hoofd, zou m'n 1e keer worden en ben bang voor de vetgains zonder GH. Las je eerdere reactie al ergens dat het wel prima kan als je je carbs maar blijft verdelen dus daar speel ik nog mee :P

Ga volgende week maandag ( of de week erop maandag ) beginnen met de kuur. 1e deel gaat bestaan uit de korte esters, 2% bf eraf en een paar kilo schone massa erbij om daarna flink te bulken op high test met misschien wat deca erbij. Slin gaat 'm nog niet worden voor me, komt wel als ik ook GH ga pakken. Mocht er interesse zijn wil ik wel een log bijhouden met trainingen en voeding en ervaringen.

Ga volgende week maandag ( of de week erop maandag ) beginnen met de kuur. 1e deel gaat bestaan uit de korte esters, 2% bf eraf en een paar kilo schone massa erbij om daarna flink te bulken op high test met misschien wat deca erbij. Slin gaat 'm nog niet worden voor me, komt wel als ik ook GH ga pakken. Mocht er interesse zijn wil ik wel een log bijhouden met trainingen en voeding en ervaringen.

Geen clean bulk?

Waarom geen orals op het einde van een kuur?
Orals upreguleren de glucocorticoid receptor (GR), ook één van de redenen dat je met oral only kuurtjes op het einde meer verliest. Alleen halo kan overwogen worden, omdat deze bindt aan de GR en 11betaHSD1, wat het een sterke antagonist van cortisol maakt. Andere orals beter 2 weken voor het einde stopzetten.

Heb je toevallig paper dat het 11b-hydroxylase remt?

Hangt er een beetje van af waar m'n hoofd naar staat op dat moment hehe. Op de TrenA wil ik toch zeker 2 % verliezen en een paar kg gainen. Op high test verbrandde ik vorige keer vet en kwam ik aan dus in principe is dat ook een clean bulk ja. Met deca erbij weet ik niet hoe het gaat uitpakken, uiteraard wel zo clean mogelijk maar ik wil nu wel een keer echt richting groot gaan met maximaal 15 % vet. Uiteindelijk doel ligt op een kilo of 120 bij 12 % maar dat zal nog wel ff duren :P

---------- Post toegevoegd 3 October 2013 om 13:00 ----------

Orals upreguleren de glucocorticoid receptor (GR), ook één van de redenen dat je met oral only kuurtjes op het einde meer verliest. Alleen halo kan overwogen worden, omdat deze bindt aan de GR en 11betaHSD1, wat het een sterke antagonist van cortisol maakt. Andere orals beter 2 weken voor het einde stopzetten.

Weer wat geleerd, dit had ik nog nooit ergens gelezen. Ga er eens wat over opzoeken, thanks T!

Terug
Naar boven