MuscleMeat

Jungle warfare overdreven?

hottecz

Cool Novice
Waardering
0
Hallo dbbers,

Ik lees veel hier op het forum, erg leerzaam.

over jungle warfare is veel informatie over te vinden hier.
Maar ik krijg het idee dat de populariteit groter is dan zijn werking.

Ik zit te twijfelen om jw te kopen of toch maar bij mijn whey+crea+vits. te blijven.

En als ik het al koop dan alleen jw 2X of de bad ass mass stack? graag uw meningen? m.v.g.

denk dat de whey+crea+vits beter is heb de alri stack zelf ook maar merk niet veel ervan, wel snel opgepompt pijnlijke pomps en zo

ik kom wel kilo's aan maar kracht blijft nog steeds uit.

Dus of het nu van de JW komt of door het vele eten is niet te zeggen.

Ik zou het iig niet nog een keer aanschaffen, ondanks de extra kg.

jungle warfare is brol...

voor beginners is het mss goed,maar ervare atleten zullen er geen baat bij hebben

IMO zwaar overrated! Heb zelf 3potjes opgemaakt, je staat de hele dag hard en met trainen een heeeerlijke pomp en klein beetje kracht mee gewonnenm maar verder geen echte gains op gemaakt.

Simpel : te hoge verwachtingen.

• Topic Starter Topic Starter
ha, dit geeft wel een leuke draai aan JW. dan zijn er mensen die spreken over (nakuur):o

mn broertje heeft jw gedaan en heeft prima gains gehaald zowel in kracht als massa.

echter lang niet zo overdreven als sommigen hier claimen, das allemaal dikke bullshit.

• Topic Starter Topic Starter
@ barbellman, heeft je broertje alleen JW gebruikt of was het de bad ass mass stack?

jungle warfare is brol...

voor beginners is het mss goed,maar ervare atleten zullen er geen baat bij hebben

waarom direct brol???

ik heb het gebruikt volgens schema 10 weken

jw +bam+pro anabol +restore

ben wel even 5 kg bijgekomen en geen bf verhoging

dus broll zou ik niet zeggen maar elk mens reageert anders op sups:p

:cool:

let wel op we spreken hier van sups geen AS he:eek:

ik vind dit goed resultaat voor mij

waarom direct brol???

ik heb het gebruikt volgens schema 10 weken

jw +bam+pro anabol +restore

ben wel even 5 kg bijgekomen en geen bf verhoging

dus broll zou ik niet zeggen maar elk mens reageert anders op sups:p

:cool:

let wel op we spreken hier van sups geen AS he:eek:

ik vind dit goed resultaat voor mij

5kg en geen vet is onzin, dit doen zelfs oral aas nauwelijks.

Hard trainen en veel eten is belangrijker dan 1 of ander potje met suplementen.

Ik vind het vreemd:

IMO zwaar overrated! Heb zelf 3potjes opgemaakt, je staat de hele dag hard en met trainen een heeeerlijke pomp en klein beetje kracht mee gewonnenm maar verder geen echte gains op gemaakt.

Uit mijn ervaringen ben je aan het gainen als je goede pomps hebt en hoe beter die pomps hoe meer gains je maakt tenzij je voeding miserabel is. En als je de hele dag hard staat heb je imo ook meer kracht.

ik kom wel kilo's aan maar kracht blijft nog steeds uit.

Ook zeer vreemd want kilo's aankomen betekent ook meer kracht, logisch toch.

Ik denk dat ik die JW binnenkort ook eens ga proberen en dan post ik mijn bevindingen wel.

Ik vind het vreemd:

Uit mijn ervaringen ben je aan het gainen als je goede pomps hebt en hoe beter die pomps hoe meer gains je maakt tenzij je voeding miserabel is. En als je de hele dag hard staat heb je imo ook meer kracht.

Ook zeer vreemd want kilo's aankomen betekent ook meer kracht, logisch toch.

Ik denk dat ik die JW binnenkort ook eens ga proberen en dan post ik mijn bevindingen wel.

Pomp zegt helemaal niks over spiergroei hoor....

Ik ben ook zo'n 6kg aangekomen in 5 weken maar mijn bf ook om hoog gegaan. Niet dat ik het erg vond. Ik was heel droog 6 a 7 % bf nu is het rond de 9%. Niet te vergeten dat ik ook nog half aan de crea mono zit dus dat is schat ik ook nog 2kg vocht.

Hoe dan ook, ik geef jw er totaal geen credit voor. Komt meer van harde traine en vele eten. Placebo middel, ik kom kg aan maar mijn extra kracht blijft uit heel vreemd.

Geef mijn geld wel volgende keer uit aan "supplementen" de de states ;)

ik denk ook dat er word overdreven ik zit zlef in week 3 maar ik ga wel goed er op beter dan (allen anderen wonder sups) die ehct niks doen
doet dit dus wel wat maar het is idd geen wonder middel het blijft een sup:D

Ik ben tevreden over jw en bam

jij heb er ook een dubbele kuur van gemaakt tog sanca;)
ik ben dat ook van plan, omdat het pas na 3 weken erin kickt kun je beter ook maar ff dorgaan he:D

Terug
Naar boven