Fitness Seller

Jungle warfare overdreven?

Laatst bewerkt:
dan moet ik het tog eens zlef gaan proberen ;)

dat zou ik zeker doen

Nice!!!

Waarom wachten eigenlijk, als ik jou was probeerde ik het meteen!!!

ja daar heb je wel gelijk in het is denk ik een goeie toevoeging ja,daar heb ik ook al over nagedacht.
aleen bij de tnhc hebben ze alleen jw bam restore en ik moet nog een beedje leren om om internet te bestellen enzo.
ik loop een beedje achter met die dingen:(

• Topic Starter Topic Starter
Hey sanca is het voor jou het (sterkste) supplement dat je gebruikt hebt? vindt je het zijn geld waard? greetz

Heb laats nog een cycle gedaan van 6 weken met 4Caps per dag, vooral de 2e en 3e week heerlijk op getrained en ook botergeil, de weken ernaa leek het of de werking wat minder werd maar nog steeds een heeeeerlijke pomp de gehele dag alleen een verminderd libido.

ik heb toen straks de bad ass mass stack besteld:P

kweenie:P stond nie uitverkocht ofzo bij

kweenie:P stond nie uitverkocht ofzo bij

Dan was ie er dus nog:rolleyes: Ik vind het veel te veel geld eigenlijk, en nu helemaal omdat je niet eens weet wat je nou precies neemt en wat de eventuele risicos zijn. Ik heb nu in een jaar tijd 3 potjes opgemaakt maar ik zal het ook NIET meer kopen mede door de hoge prijs en het mysterie omtrend de ingredienten. Heb dan ook besloten om in December een Winny only kuurtje te gaan doen, daarmee kom ik uit net boven de 100,- (Support supplementen niet meegerekent) nog bijna een heel jaar om naartoe te eten trainen en te leven.

hmm als je toch wil gaan kuren zou ik wel wachten totdat je 21 bent man.

Ik ga nu week 3 in van JW en week 2 van BAM
Merk er nog niks van. Doe 8 weken, dan 4 weken novedex.
Voor de prijs van die supps zouden gains wel fijn zijn :p Blijf ondertussen lekker vol eten, creatine en whey.

Ik ga nu week 3 in van JW en week 2 van BAM
Merk er nog niks van. Doe 8 weken, dan 4 weken novedex.
Voor de prijs van die supplementen zouden gains wel fijn zijn :p Blijf ondertussen lekker vol eten, creatine en whey.

Dus 2 potjes jw, 2 potjes en 1 potje novedex, potverdorie, voor die prijs mag het wel gaan werken ja!
Is het normaal dat je na 3 weken jw nog geen enkel verschil merkt?
Dus, als je 1 potje jw koopt, smijt je eigenlijk je geld gewoon weg?

Ik heb de supps bij bb.com besteld. Dat scheelt echt veel, maar het is nog steeds duur ;)
JW zou pas na 2 a 3 weken gaan werken. Volgens mij is het voornamelijk placebo effect als je al na een dag of wat er beter op gaat.

Ik merk het aan het eind v.d rit wel of het zijn geld waard is. Zo niet, dan doen we het de volgende keer echt goed i.p.v van de meest duistere supps te smullen :D

Terug
Naar boven