MuscleMeat

just me

team 3d

Novice
Waardering
0
hee

ik ben team 3d aka joey
ik ben net 17 jaar en ik zou graag wat tips van jullie willen hebben

ik doe nu sinds een half jaar aan fitness en het bevalt me heel goed

ik train nu 4 keer per week niet echt een speciaal schema ( hierbij wordt ik nog geholpen hoop dat iemand advies wil geven)
ik gebruik nu ook why eiwitten ( de xtreme sport werkt aardig) ik gebruik het 1 keer per dag na het fitnessen alleen op trainings dagen.

ik ben 180cm en 81kg

ik hoop dat jullie me wat tiks kunnen geven over b.v. trainingsschema of gebruik van eiwitten of andere hulpmiddelen

greetz joey

Als je wilt groeien, zul je veel moeten eten.
Informatie over eiwitten en hoeveel/vaak en eten kun je allemaal vinden in het voeding sub-forum.

Als jij hier je schema en oefeningen neerplopt kunnen wij tips geven.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb geen echt vast schema ik moet er nog een hebben alleen vind ik er zoveel dus ik weet niet wat nou de beste is voor iemand die pas een half jaar aan het trainen is :cool:

Dag 1: Rug
Dag 2: Borst + biceps
Dag 3: Benen
Dag 4: Schouders + triceps

Is maar een voorbeeldje. Je kunt natuurlijk oneindig veel schema's bedenken.

Je kunt ook 3x per week alles trainen.
Zoek dan eens op ''Rippetoe'' of ''Bill Star''.

Richt je op de compounds (squat, deadlift, bench press, military press, bent over row).
Voeg wat extra isolatie oefeningen toe (barbell curls, side raises etc.)
En eet als een beest...

heey bedankt man,
en hoe doe ik het dan het beste met die whey eiwitten er voor erna of beide en op rustdagen wel ofniet dat vind ik nog onduidelijk iedereen zegt weer wat anders

Beste is uiteraard elke dag, liefst bij je ontbijt. Op trainingsdagen ook na je training.

o oke en ook nog andere hulpmiddelen of zal ik daar eerst langer voor moeten trainen

heey bedankt man,