MuscleMeat

JustFit Borsbeek

RandomGuy5

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
62kg
Iemand ervaringen met deze fitnessclub ? 't ziet er een goede club uit voor de prijs die ze vragen (15EUR in de maand + 25EUR inschrijvingsgeld). Mijn hoofddoel is krachttraining, en ik wil me denk ik wel inschrijven bij JustFit. Dus als iemand ooit problemen mee heeft gehad of goede ervaringen, laat het me weten ! :)

Die locatie zelf weet ik niet, maar heb zelf wel nog in een andere JustFit getraind en vond het qua materiaal erg goed, veel beter dan meeste gymketens, veel schijven en stuk of 4 losse baren, 2 racks, voor de rest alle basis toestellen.
Alleen erg druk vaak. Maar normaal kan je er wel 1x gratis uitproberen, als je je aansluit zit je wel voor minimaal een jaar vast aan contract.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reactie. En dat is inderdaad wat ik had verwacht als grootste probleem(de drukte). Gezien ik nog op school zit zal mijn vrije tijd bijna altijd samenvallen met werkende mensen :(. Mja, ik ga er van uit dat dit probleem wel bij de meeste goedkopere gyms zich voordoet.

Ben je er al geweest? Het is daar vrij beperkt in materiaal. Als je op drukke momenten gaat trainen kun je dus veel wachten.. Losse gewichten gaan ook maar tot 30kg.

Ik neem er morgen een kijkje. En heb je het over die specifieke locatie(Borsbeek) ?
Met losse gewichten bedoel je dan toch dumbbells ? T'zou natuurlijk leuker zijn als die zwaarder gingen, maar zolang hun barbells zwaar genoeg zijn kan ik er wel mee leven.

In die waar ik ging hadden ze db's tot 40kg.
Heel veel M&F schijven voor op barbells ook, dus wel goed materiaal, toestellen life fitness allemaal.

Is nu idd basic-fit.

Als je toch daar in de buurt loopt.. ga dan naar b&c gym aan de stenenbrug...
ijzer genoeg en hulp van iedereen :)

Wel vreemd dat hij blijkbaar nu basic-fit is, aangezien ze dit op hun website nog niet hebben aangepast.

Ben er eens gratis gaan trainen. Inderdaad is het overgenomen door basic-fit, maar ik kan alsnog aan het oude tarief lid worden als ik wil. Wel heb ik vroeger al slechtere dingen over basic-fit gehoord dan over JustFit. Dat gezegd zijnde, het materiaal was er zeker wel in orde, maar het was toch vrij druk voor een dinsdagvoormiddag. Kga er nog eens goed over denken.

Ben er eens gratis gaan trainen. Inderdaad is het overgenomen door basic-fit, maar ik kan alsnog aan het oude tarief lid worden als ik wil. Wel heb ik vroeger al slechtere dingen over basic-fit gehoord dan over JustFit. Dat gezegd zijnde, het materiaal was er zeker wel in orde, maar het was toch vrij druk voor een dinsdagvoormiddag. Kga er nog eens goed over denken.

Ik weet niet waar je woont maar je kan ook eens gaan kijken bij jims das in Berchem,ong dezelfde prijs en ook in orde daar

Ik weet niet waar je woont maar je kan ook eens gaan kijken bij jims das in Berchem,ong dezelfde prijs en ook in orde daar
Ben van Wommelgem, de Basic-Fit in Borsbeek is zo'n 2,5km van mij gelegen. Das dus wel vrij ideaal, vooral tijdens het schooljaar. Berchem lijkt me te ver.

Health city basic naast de gamma/lidl is er ook nog,25 e per maand

Altijd gehoord dat health city niet echt geweldig is voor krachttraining, maar ik kan er alleszins een kijkje nemen. En ik wist niet dat hij zo goedkoop was, vorige keer datk de prijs daar zag zal het wss geen 'basic' geweest zijn.

'kga zondag nog eens in health city Wommelgem proberen en dan eindelijk kiezen.

Terug
Naar boven