XXL Nutrition

Nieuws Justine Bieber opgepakt

Je kan zeggen wat je wilt, maar die knaap heeft het prima voor elkaar. Beetje k*tplaatjes maken en voor de rest een heldenleven leiden.

Je kan zeggen wat je wilt, maar die knaap heeft het prima voor elkaar. Beetje k*tplaatjes maken en voor de rest een heldenleven leiden.

Hij gaat dit alleen niet volhouden.
beland of dood in de goot of in de bak...

Doe mij maar DOOD...

Doe normaal Ray! Mensen dood wensen doe je gewoon niet!

Ik denk dat het in dit geval niet z'n probleem is :p
maar ik begrijp je punt wel
blush.png

In een wereld waar 80% van de bevolking retarded is, kan je rijk worden door het produceren van troep. Beetje steun van de kritiek- en smaakloze media is alles wat vereist is.

Dit omhooggevallen k*tkind wordt trouwens volgens mij nooit oud.

in een wereld waar 80% van de bevolking retarded is, kan je rijk worden door het produceren van troep. Beetje steun van de kritiek- en smaakloze media is alles wat vereist is.

Dit omhooggevallen k*tkind wordt trouwens volgens mij nooit oud.

qft

Dat hier toch topics over gemaakt worden, al zie ik ergens justin bieber staan in de krant/internet dan negeer ik dat.
Waarom in godsnaam hier posten..

Sizzurp junk, al genoeg aan dood gegaan en Bieber is ook hard op weg gelet op zijn inname.

Dat hier toch topics over gemaakt worden, al zie ik ergens justin bieber staan in de krant/internet dan negeer ik dat.
Waarom in godsnaam hier posten..

Net als dat je geen krant of website kunt bekijken zonder minimaal 3 dingen over Badr Hari te lezen, who gives a ****.

Homos are so gay that they're ****ing phaggots.

Terug
Naar boven