Fitness Seller

Breaking News 'Justine Henin stopt met toptennis'

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
Justine Henin maakt vandaag op een persconferentie, om 16u00 in Limelette, bekend dat ze stopt met toptennis. Dat melden verscheidene Belgische kranten en schrijft ook Sporza op zijn website. Over wanneer de nummer 1 van het vrouwentennis er precies een punt zou achter zetten en of ze dit inderdaad zal doen, zijn er echter nog een resem verschillende meningen.
(belga) - Het Nieuwsblad zet het nieuws "Justine stopt", vernomen "uit zeer goede bron", op de voorpagina. Wanneer ze precies zou stoppen, zeggen Het Nieuwsblad en De Standaard evenwel niet expliciet.

Voor Gazet Van Antwerpen en Het Belang Van Limburg lijkt het onwaarschijnlijk dat ze stopt, maar de kranten verwachten dat ze forfait geeft voor Roland-Garros en "een langere rustpauze inlast".

Het Laatste Nieuws geeft aan dat Henin "mogelijk vandaag aankondigt dat ze stopt met tennissen", maar volgens de krant zijn er meerdere mogelijkheden voor het nieuws dat Henin woensdagnamiddag zal brengen: "Een afscheid, een break of 'gewoon' nieuws over hoe graag ze Roland Garros wil winnen?".

Op de website van de kranten van de groep Vers L'Avenir staat eveneens te lezen dat Henin stopt, maar ook hier met de vraag wanneer: onmiddellijk, na Roland-Garros of na de Spelen van Peking.

La Dernière Heure kwam dinsdag al met het nieuws dat de tennisster er enkele maanden mee zou stoppen, en herneemt op de website de geruchten dat ze er mogelijk definitief of "voor een onbepaalde duur" mee ophoudt.

De kranten van Sud Presse verwachten enkel een mogelijk forfait voor Roland Garros, terwijl Le Soir gewoon de persconferentie afwacht.

Zonde!

Jammer, maar ze moet het zelf weten wat ze kiest!

Het tenniscircuit verliest één van haar babes:(

Haha justin henin? een babe? :roflol:

is toch wel jammer ...

Pff wtf . Zonde .

Jammer, alweer een topsporter minder in België. Ze worden echt een uitstervend ras.

ze was wel goed... zonde, maarja stoppen op je hoogte punt heh :D

En terecht dat die k*thoer stopt met tennissen!

Cash is voldoende binnen zeker, rentenieren nu. Blij dat ik dat gezeik over dat mens op radio, tv en krant nooit meer hoef te horen. Nooit begrepen wat mensen zo fantastisch vinden om daar naar te luisteren/kijken. Wat boeit het nou dat een ander miljoenen euro binnenrijft door balletjes heen en weer te slaan.

Lelijk wijf + Tennis is gay

Cash is voldoende binnen zeker, rentenieren nu. Blij dat ik dat gezeik over dat mens op radio, tv en krant nooit meer hoef te horen. Nooit begrepen wat mensen zo fantastisch vinden om daar naar te luisteren/kijken. Wat boeit het nou dat een ander miljoenen euro binnenrijft door balletjes heen en weer te slaan.

T, we hebben het hier toch over topsport hé. Ik vind dat een beetje respect wel op z'n plaats is. Justine is toch jaren een geweldige sportambassadeur voor ons land geweest.

Op en top prof, en het laatste jaar zelfs wat opener naar de buitenwereld geworden.

Je ziet toch dat het een trend is om al op jonge leeftijd je racket aan de wilgen te hangen. Mentaal zal het dus toch niet je dat zijn hé.

En ok, ze heeft schandalig veel geld verdiend, maar ze was gewoon de beste. Punt uit.

En T, niet te vroeg victorie kraaien. Er bestaat nog zoiets als een comeback:p

Henin is gewoon een superprof. Ze heeft het mooiste en beste tennis gebracht dat ooit een vrouw gespeeld heeft. Dat je niet van tennis houdt kan ik inkomen, maar een beetje respect is wel op zn plaats. En mediageil was ze iig niet.

Hoe kan je nou verplicht worden ergens respect voor te hebben, vind ik altijd zo'n lachwekkende discussie he. Wat je niet voelt kan je ook niet geven. Tennis is een overrated mietjessport die zwaar overbetaalt is en voor de toeschouwer even boeiend is als 2 uur naar een aquarium kijken. Verder word ik gek van dat gejank erover op de radio en tv alsof er niets belangrijkers in de wereld is. Bijna elke andere sport is interessanter en betaalt slechter voor de atleet, dat alleen is reden genoeg om er een hekel aan te hebben.

Terug
Naar boven