Fitness Seller

Breaking News 'Justine Henin stopt met toptennis'

• Topic Starter Topic Starter
Toch stiekem een beetje jaloers op het geld dat ze verdiend heeft Big T :o ???

Je kan nergens toe verplicht worden. Je hoeft zelf niet te tennissen, je hoeft tennis niet leuk te vinden om naar te kijken, je mag Justine Hénin een k*twijf vinden. Maar je kan niet om haar prestaties en haar klasse heen.

En mietjessport? Alsof die toptennissers p*ssy's zijn, die niet als een gek voor hun sport dienen te leven:rolleyes:

Laat me raden, enkel BB is geen mietjessport???:rolleyes:

Mensen die iets meer kunnen dan een ander, een uitzonderlijke gave hebben of aan de top staan in hun discipline, die hebben mijn respect, ook al voel ik niks voor die sport of discipline. Kwestie van fatsoen.

Inderdaad. Iemand die echt met zijn sport bezig is heeft respect voor de discipline, vastberadenheid en toewijding van een TOPsporter.
Daar gaat het om en niet om geld of een balletje over een net slaan.

Ik dacht dat echte BB'ers daar wel konden inkomen aangezien ook zij aan een streng regime onderworpen worden om HUN lichaam proberen te perfectioneren.

Trouwens, als ze er dan op het podium mee gaan pronken kunnen ze ook bakken geld verdienen.

In ieder geval: respect voor de topsport.

Hoe kan je nou verplicht worden ergens respect voor te hebben, vind ik altijd zo'n lachwekkende discussie he. Wat je niet voelt kan je ook niet geven. Tennis is een overrated mietjessport die zwaar overbetaalt is en voor de toeschouwer even boeiend is als 2 uur naar een aquarium kijken. Verder word ik gek van dat gejank erover op de radio en tv alsof er niets belangrijkers in de wereld is. Bijna elke andere sport is interessanter en betaalt slechter voor de atleet, dat alleen is reden genoeg om er een hekel aan te hebben.

Ik mag nochtans graag naar tennis kijken, tennis op het hoogste niveau is best een veeleisende sport die een enorm fysiek vermogen vereist. Spijtig genoeg ben ik wat in het verleden blijven hangen, Jimmy Connors was mijn grote held!
Maar on topic: Henin is een groot kampioene en het is spijtig dat ze zou stoppen, maar ik kijk liever naar Serena Williams (een kwestie van maten), of is dat te coïtusistisch?

nou nog mauresmo en de zusjes willliams weg... kournikova terug en dan kijk ik weer

29e54rt.jpg

Deze tennisters mogen er anders ook wel wezen:

Elena Demntieva:

Maria Kirilenko
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Anna Ivanovic

Henin is gewoon een superprof. Ze heeft het mooiste en beste tennis gebracht dat ooit een vrouw gespeeld heeft. Dat je niet van tennis houdt kan ik inkomen, maar een beetje respect is wel op zn plaats. En mediageil was ze iig niet.

+1
Henin heeft op de baan altijd wondermooi tennis gebracht, ik zal haar manier van spelen in elk geval missen.
Weer een toppertje die ermee kapt.. :(

vind het ook wel spijtig, maar ook wel wat normaal

vind haar trouwens lekker (vooral van de buik naar onder toe), ik weet da ik bij een van die zeldzame mensen ben :p maar ik kan het ook niet verhelpen

Vrouwentennis is sowieso geen hol aan om naar te kijken. Ze kunnen niet serveren , er is geen brede top , en het aantal fouten is dramatisch......

Ontopic: ik had niet gestopt voordat ik Wimbledon gewonnen had , nu ben je geschiedkundig een aardige tennister. Als je alle grandslams weet te winnen ben je een topper.

Hoe kan je nou verplicht worden ergens respect voor te hebben, vind ik altijd zo'n lachwekkende discussie he. Wat je niet voelt kan je ook niet geven. Tennis is een overrated mietjessport die zwaar overbetaalt is en voor de toeschouwer even boeiend is als 2 uur naar een aquarium kijken. Verder word ik gek van dat gejank erover op de radio en tv alsof er niets belangrijkers in de wereld is. Bijna elke andere sport is interessanter en betaalt slechter voor de atleet, dat alleen is reden genoeg om er een hekel aan te hebben.

belachelijke reactie. Shame on you.

Misa Krajicek gaat weer een plaatsje stijgen!

Babe of niet, de tennissport verliest een grootmeesteres in het spel van het racket en de ballen.

Henin is gewoon een superprof. Ze heeft het mooiste en beste tennis gebracht dat ooit een vrouw gespeeld heeft. Dat je niet van tennis houdt kan ik inkomen, maar een beetje respect is wel op zn plaats. En mediageil was ze iig niet.

monsterinbreng... DBB is jullie kennis niet waardig. :rolleyes:

Noemen de meesten zich hier sporters?
Wel, er wordt niet echt veel respect getoond voor Henin hier en dus voor sport.
Jammer...maja, daar zullen andere fora voor zijn zeker.

Je kan nergens toe verplicht worden. Je hoeft zelf niet te tennissen, je hoeft tennis niet leuk te vinden om naar te kijken, je mag Justine Hénin een k*twijf vinden. Maar je kan niet om haar prestaties en haar klasse heen.

En mietjessport? Alsof die toptennissers p*ssy's zijn, die niet als een gek voor hun sport dienen te leven:rolleyes:

Laat me raden, enkel BB is geen mietjessport???:rolleyes:

Mensen die iets meer kunnen dan een ander, een uitzonderlijke gave hebben of aan de top staan in hun discipline, die hebben mijn respect, ook al voel ik niks voor die sport of discipline. Kwestie van fatsoen.

Inderdaad. Iemand die echt met zijn sport bezig is heeft respect voor de discipline, vastberadenheid en toewijding van een TOPsporter.
Daar gaat het om en niet om geld of een balletje over een net slaan.

Ik dacht dat echte BB'ers daar wel konden inkomen aangezien ook zij aan een streng regime onderworpen worden om HUN lichaam proberen te perfectioneren.

Trouwens, als ze er dan op het podium mee gaan pronken kunnen ze ook bakken geld verdienen.

In ieder geval: respect voor de topsport.

volledig mee eens!! had toch van de dbb'ers wat meer respect verwacht. je kan het een k*t sport vinden, oke ieder zijn ding, maar heb toch repect voor de prestaties die zij leveren en dat jaar in jaar uit.

mijn zusje heeft ook op hoog niveau gespeeld en wat zij doordeweeks moest doen, damn! voordat zij naar school ging...conditietraining, uit school...tennistrainen en krachttraining en dat 5 dagen in de week. op zaterdag wedstrijden, zondag rustdag, maar werd ingevuld met een rustige looptraining.
je bent zelf erg bezig met het bb, dan snap ik niet dat je geen begrip kan tonen voor mensen die heel intensief bezig zijn met hun sport.

ot:

als het zo is, dan vind ik het heel jammer dat henin ermee stopt. zij haalde het niveau van het vrouwen tennis erg omhoog. zij sloeg als een kerel, maar had een gruwelijke techniek. (ja ik heb vroeger ook getennist en doe het af en toe nog).

monsterinbreng... DBB is jullie kennis niet waardig. :rolleyes:

Noemen de meesten zich hier sporters?
Wel, er wordt niet echt veel respect getoond voor Henin hier en dus voor sport.
Jammer...maja, daar zullen andere fora voor zijn zeker.

Neen ze brengen dan alle respect voor een jonge voetballer die gestorven is door zijn eigen schuld. Maar voetbal die de beste sport is enzo.

Terwijl Henin gezwoegd heeft, supertennis gespeeld heeft en die weinigen het haar na zal doen. En enkel nu op het laatste wat tegenslagen had, maar toch nog wijs stopt in volle glorie.

Hetzelfde wat Ronnie Coleman ook beter zou doen. Retreat in full glory, anders herdenken je ze toch maar in het laatste gedeelte, waar je hebt lopen sukkelen, blessures oplopen, vernken van wedstrijden enz,...

Terug
Naar boven