LuckyLuciano
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoe kan je nou verplicht worden ergens respect voor te hebben, vind ik altijd zo'n lachwekkende discussie he. Wat je niet voelt kan je ook niet geven. Tennis is een overrated mietjessport die zwaar overbetaalt is en voor de toeschouwer even boeiend is als 2 uur naar een aquarium kijken. Verder word ik gek van dat gejank erover op de radio en tv alsof er niets belangrijkers in de wereld is. Bijna elke andere sport is interessanter en betaalt slechter voor de atleet, dat alleen is reden genoeg om er een hekel aan te hebben.

Henin is gewoon een superprof. Ze heeft het mooiste en beste tennis gebracht dat ooit een vrouw gespeeld heeft. Dat je niet van tennis houdt kan ik inkomen, maar een beetje respect is wel op zn plaats. En mediageil was ze iig niet.

Hoe kan je nou verplicht worden ergens respect voor te hebben, vind ik altijd zo'n lachwekkende discussie he. Wat je niet voelt kan je ook niet geven. Tennis is een overrated mietjessport die zwaar overbetaalt is en voor de toeschouwer even boeiend is als 2 uur naar een aquarium kijken. Verder word ik gek van dat gejank erover op de radio en tv alsof er niets belangrijkers in de wereld is. Bijna elke andere sport is interessanter en betaalt slechter voor de atleet, dat alleen is reden genoeg om er een hekel aan te hebben.
Henin is gewoon een superprof. Ze heeft het mooiste en beste tennis gebracht dat ooit een vrouw gespeeld heeft. Dat je niet van tennis houdt kan ik inkomen, maar een beetje respect is wel op zn plaats. En mediageil was ze iig niet.
monsterinbreng... DBB is jullie kennis niet waardig.
Noemen de meesten zich hier sporters?
Wel, er wordt niet echt veel respect getoond voor Henin hier en dus voor sport.
Jammer...maja, daar zullen andere fora voor zijn zeker.
Je kan nergens toe verplicht worden. Je hoeft zelf niet te tennissen, je hoeft tennis niet leuk te vinden om naar te kijken, je mag Justine Hénin een k*twijf vinden. Maar je kan niet om haar prestaties en haar klasse heen.
En mietjessport? Alsof die toptennissers p*ssy's zijn, die niet als een gek voor hun sport dienen te leven
Laat me raden, enkel BB is geen mietjessport
Mensen die iets meer kunnen dan een ander, een uitzonderlijke gave hebben of aan de top staan in hun discipline, die hebben mijn respect, ook al voel ik niks voor die sport of discipline. Kwestie van fatsoen.
Inderdaad. Iemand die echt met zijn sport bezig is heeft respect voor de discipline, vastberadenheid en toewijding van een TOPsporter.
Daar gaat het om en niet om geld of een balletje over een net slaan.
Ik dacht dat echte BB'ers daar wel konden inkomen aangezien ook zij aan een streng regime onderworpen worden om HUN lichaam proberen te perfectioneren.
Trouwens, als ze er dan op het podium mee gaan pronken kunnen ze ook bakken geld verdienen.
In ieder geval: respect voor de topsport.
monsterinbreng... DBB is jullie kennis niet waardig.
Noemen de meesten zich hier sporters?
Wel, er wordt niet echt veel respect getoond voor Henin hier en dus voor sport.
Jammer...maja, daar zullen andere fora voor zijn zeker.
vind het ook wel spijtig, maar ook wel wat normaal
vind haar trouwens lekker (vooral van de buik naar onder toe), ik weet da ik bij een van die zeldzame mensen benmaar ik kan het ook niet verhelpen