AndroidHealthClinic

Justitie wil Hells Angels verbieden

een groot aantal zijn gewone jongens, type gevaarlijk eruit zien maar prima een biertje mee te pakken en over filosofie kletsen.

het imago komen ze toch niet meer vanaf.. waarom daar nog moeite insteken daarbij komt dat veel het badguy imago wel wat vinden betekend niet automatisch dat ze het ook zijn.

zoals ik al zei, volgens mij zijn het in verhouding gewoon iets meer plegers dan bij bijvoorbeeld de computerclub "de briezende bits" pak de individuen aan.

Ik zeg ook niet, dat het onsoortige types zijn. Hun motto is alleen vrijheid-blijheid in de ruimste zin van het woord. Dat leidt vaak tot problemen met Justitie.
Wanneer de maatschappij of mensen individueel geen hinder zouden ondervinden van de Angels, is er ook niets mis met het bestaan van hun organisatie. Toch ontstaat er spanning, wanneer een hele groep HA ergens verschijnt, maar dat zal ook grotendeels door hun reputatie komen. Als ze het echt zo goed bedoelen allemaal, kunnen ze daar ook wel iets aan doen, vind ik.
We verwachten namelijk wel van moslims, dat ze zich aanpassen, want dat zijn toch ook allemaal criminelen???

oke maar dat werkt dus zo voor de insiders. Wanneer je zo'n organistaie gaat verbieden zullen ze niet gewoon even zeggen wie er allemaal lid zijn.
En verbieden houdt dat in dat hun clubhuis dicht gaat. Mogen ze dan ook niet meer bij elkaar op de koffie thuis. Niet meer in een groep rondrijden?
vaag hoor.

Inderdaad heel vaag. Daarom dat het ook in de VS niet lukte.
Ze zouden zelf "underground" kunnen gaan waardoor ze nog gevaarlijker worden.

Volgens de Hell's Angels zijn ze geen criminele organisatie, maar hebben ze wel leden, die zich met criminele activiteiten bezig houden. Waarom worden deze leden dan niet uit de club gezet? QUOTE]
Daar had ik nog niet aangedacht. Inderdaad een terechte opmerking.

Terug
Naar boven