Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
punani zei:ik vind de straffen iets te hoog. terug zetten en bv 9strafpunten voor alle teams die betrokken waren was beter geweest. 30strafpunten voor juve is imo te veel
juve komt wel terug geloof me maar.. top spelers zullen vertrekken op enkele na. Maar idd ze hebben een groot probleem. Het word ook wel leuk om te zien waar al die toppers naar toe gaan.Luukie23 zei:ik vind persoonlijk de straf voor Juve niet te veel. God weet wat die de afgelopen 10 jaar allemaal door omkoping onrechtmatig gewonnen hebben. Ondanks dat mensen binnen de club, die nergens van af wisten de dupe worden (om maar te zwijgen van de supporters), moeten dit soort praktijken hard bestraft worden. Dit zou overigens wel de doodssteek kunnen beteken voor de club:
terugzetten naar serie B met 30 strafpunten, wil zeggen dat ze minimaal twee jaar nodig hebben om terug te komen. Spelers zullen weglopen (op Del Piero na die heeft verklaard 'dat een ridder bij zijn dame blijft', mooie beeldspraak overigens omdat juve de oude dame is). Juventus moet ook de laatste landstitels inleveren, en ik neem aan de daaraan verbonden finaciele opbrengsten. Ze spelen geen Europees voetbal, waardoor ze de begroting terug zullen moeten schroeven. Sponsoren zullen weglopen. Kortom: juventus zit dadelijk met weinig tot geen geld, met geen spelers (omdat de dure spelers verhuurd moeten worden, om die kostenposten te ontlopen). Ik ben benieuwd hoe de club daar denkt uit te komen. Juventus werd sowieso altijd al gezien als de 'eliteclub' uit turijn (in de negatieve zin van het woord). Het zou best eens kunnen dat het bedrijfsleven nu massaal gaat kiezen voor Torino om geld in te investeren, omdat geen één bedrijf geassocieerd wil worden met omkoping natuurlijk. Het verleden heeft laten zien dat Olympique Marseille terug is gekomen uit de onderste regionen van het profvoetbal, na terugzetting. Alhoewel ze nooit meer op het top niveau van begin jaren 90 zijn gekomen. Laat staan van het verkeerde imago wat de club in Frankrijk nog steeds met zich meedraagt. Het zou zomaar kunnen zijn dat juventus hetzelfde overkomt...
punani zei:juve komt wel terug geloof me maar.. top spelers zullen vertrekken op enkele na. Maar idd ze hebben een groot probleem. Het word ook wel leuk om te zien waar al die toppers naar toe gaan.
buffon,viera,cannavaro,thuram,kovac,zambrotta,nedved,emerson,zlatan,camoranesie en vergeet er nog een aantal. allemaal toppers die veel clubs zullen willen halen.
.willem9 zei:Ik had gehoord dat Milan 6 van deze mannen zou willen binnen halen. Dan hebben ze toch al direct een aardig ploegje.

confiance zei:En wat te denken van de sponsoren en tv rechten, dat verlies is volgens mij enorm. De 80.000 euro boete voor Juve is peanuts, dat verdiend Nedved al per week.