MuscleMeat

Jw en bam

Tjibbe

Competitive Bodybuilder
Waardering
4
Ik heb een potje bam en jw staan thuis. Ik ga denk ik vlak voor de zomer nog even clean bulken. Hoe zou ik deze het beste gebruiken. Tegelijk, of eerst 2 weken bam en dan beginnen met jw??? Ook graag een reden erbij waarom ik het op een bepaalde manier het beste kan doen.

heb hier ook een potje jw en bam staan.....nog niet aan begonnen. Is voor een beetje later.
Ben nu bezig met mass fx en hyperdrol...dag 17 en het doet jammer genoeg niks bij mij.
Zonde van het geld.

Succes met je stack.

Ik heb een potje bam en jw staan thuis. Ik ga denk ik vlak voor de zomer nog even clean bulken. Hoe zou ik deze het beste gebruiken. Tegelijk, of eerst 2 weken bam en dan beginnen met jw??? Ook graag een reden erbij waarom ik het op een bepaalde manier het beste kan doen.
Eigenlijk zou je van elk een potje bij moeten hebben en 8 weken alle 2 tegelijk. Mega krachtgains gegarandeert en tussen 4 en 8 kilo erbij. Zie sanca's jw en bam log :D

• Topic Starter Topic Starter
Eigenlijk zou je van elk een potje bij moeten hebben en 8 weken alle 2 tegelijk. Mega krachtgains gegarandeert en tussen 4 en 8 kilo erbij. Zie sanca's jw en bam log :D

Heb weinig geld maar misschien bewaar ik ze tot de winter, en dan wel een 8 weken stack, misschien niet zo'n slecht idee, tussen 4 en 8 kilo erbij zou ik geen probleem mee hebben:D

• Topic Starter Topic Starter
heb hier ook een potje jw en bam staan.....nog niet aan begonnen. Is voor een beetje later.
Ben nu bezig met mass fx en hyperdrol...dag 17 en het doet jammer genoeg niks bij mij.
Zonde van het geld.

Succes met je stack.

Hee proradost, nog steeds niets?
Eet je wel genoeg? Je moet bij de AX stack echt veel eten!

Hee proradost, nog steeds niets?
Eet je wel genoeg? Je moet bij de AX stack echt veel eten!

Hallo ....ja wat is veel eten.

Ik eet dat :

7.00 3 sneden donker brood
pindakaas
1 banaan 2 vijgen
1 scoop whey proteine met water

10.00 30 gr whey
350 ml magere melk
50 gr havermout
20 gr dextrojuice

12.30 6 sneden donker brood
100gr m.hesp of kip of zalm of paardevlees
1 banaan
1 glas melk

of pannenkoeken

14.20 2 scoops supercharge (28 gr)
300 ml water
14.45 trainen
500cc water tijdens trainen

16.00 100 gr leangainer
350 ml water

17.30 250 gr magere kwark
50 gr magere vruchtenyohurt
100 gr fruit
bambix

19.00 100gr volkoren pasta of Bruine rijst
of 350gr aardappelen+groenten
100gr vis of kip of magere biefsteak

21.30 1 scoop whey
200 ml magere melk
3 vijgen 1 kiwi

Bedankt.

en hoeveel kcal zijn dat? en wat is je onderhoud?

Bewaar de potjes gewoon zodat je van allebei er nog een aan kunt schaffen en doe dan een langere cycle, of doseer iets hoger. Gooi er ook nog een goede creatine bij en gaan met die banaan/appel/krent...

Ik ben gewoon gelijk begonnen jw en bam samen te nemen, 5a6 jw en 4 bam per dag, ging er lekker op, lekker kunnen bulken, wat ik ook at, ik bleef ho,nger hebben!

Zonde van het geld.

Succes met je stack.

Op die stack werd ik vooral wat droger en sterker, paar kilo's mee gewonnen, ik zou aansluitend die jw en bam nemen

Hehe, ik heb het tussendoor eens vermeld in mn logje :D

Wat Proradost betreft:

Hoe is het mogelijk dat hij werkelijk géén gains ondervindt van Mass fx & hyperdol?
Bij elke log, post, topic dat ik van andere DBB'ers heb gelezen van deze stack was er sparake van een gemiddelde musclegain van 3KG.

Ik vind het rot voor hem dat hij dit nièt ondervindt. Moet een verklaring voor zijn..
Aan z'n schema zal het niet bepaald liggen

Wat Proradost betreft:

Hoe is het mogelijk dat hij werkelijk géén gains ondervindt van Mass fx & hyperdol?
Bij elke log, post, topic dat ik van andere DBB'ers heb gelezen van deze stack was er sparake van een gemiddelde musclegain van 3KG.

Ik vind het rot voor hem dat hij dit nièt ondervindt. Moet een verklaring voor zijn..
Aan z'n schema zal het niet bepaald liggen

Tja misschien ligt het aan zijn leeftijd??? voeding is goed alleen opzicht meer vlees erin

maar hij eet ook wel weinig als ik voedingsschemazie

@ jeppe -> éwel ik had net dezelfde reactie toen ik de eerste logjes las. 3kg spiermassa, onmogelijk dacht ik. Moet vet van het eten zijn of vocht.

Maar nu heb ik er toch al wel een 15tal gelezen, en elke persoon zegt dat hij 3a4 kg bijkwam.
Lees ook de review van mass fx + hyperdrol staan ook allemaal zelfde reacties in.

Ga het maar na hoor als je me niet gelooft ;)

Dit kan wel eens 1 van die weinige legale supplementen zijn waar je wel degelijk iets van voelt.
Maar of die producten volledig clean zijn da's een andere vraag...

**** JW en bam:( ben 1 week bezig en heb een knobbel onder me linker chest:(
een vriend zegt dat ik nu nolvadex nodig heb k*tzooi

Terug
Naar boven