XXL Nutrition

Jw en bam

morgen naar dokter wat gaat ie zggen jongen je zit aan de anabolen?

Mensen Stop Met De Stack

• Topic Starter Topic Starter
**** JW en bam:( ben 1 week bezig en heb een knobbel onder me linker chest:(
een vriend zegt dat ik nu nolvadex nodig heb k*tzooi

Gyno is toch geen knobbel maar dat je eigen tepels vrouwlijker worden?? Ik heb er geen verstand van maar ze noemen het toch puffy nippels

Ik zoch wat afbeeldingen op gynecomastia en daar kwamen mannen met vrouwlijke borsten op de foto en geen knobbel. Is die knobbel niet gewoon iets anders???

Laatst bewerkt:
Gyno is toch geen knobbel maar dat je eigen tepels vrouwlijker worden?? Ik heb er geen verstand van maar ze noemen het toch puffy nippels

Ik zoch wat afbeeldingen op gynecomastia en daar kwamen mannen met vrouwlijke borsten op de foto en geen knobbel. Is die knobbel niet gewoon iets anders???

Die knobbel is een begin van gyno doet pijn als je eraan komt

Knobbel zit achter de tepel en dat is gyno

Merkte al dat er iets goed fout was op zich kracht ging omhoog en goed, kreeg ineens echt woede aanvallen sinds gisteren en acne pff ook normaal nooit

• Topic Starter Topic Starter
Nou sterkte ermee, begin al te twijfelen om door te gaan

Nou sterkte ermee, begin al te twijfelen om door te gaan

Als ik dit had geweten had ik het nooit gedaan, mijn ouders hadde al vaker twijfels of ik iets deed gebruiken ja of nee,
heb ik ook nooit gedaan en heb ik nu een supplement en krijg ik ditte:(

maar Tot nu toe ben jij de eigenlijk de enige met een negatieve reactie op JW en BAM. M lijkt het nog geen kwaad te kunnen, behalve als je misschien de verschijnselen krijgt die jij kreeg(woede aanvallen, acne)

ik neem dan nog een dubbele dosis en alles gaat oké.

maar Tot nu toe ben jij de eigenlijk de enige met een negatieve reactie op JW en BAM. M lijkt het nog geen kwaad te kunnen, behalve als je misschien de verschijnselen krijgt die jij kreeg(woede aanvallen, acne)

Ik krijg morgen nolvadex hopelijk gaat het dan weg

succes.....zou het misschien met je jonge leeftijd te maken hebben.
Ik weet het niet hoor. Misschien ben je dan gevoeliger voor zo'n zaken.

IK ben al 45 jr...was ik maar nog 20 jr...man man man.

All the best.

Zal hopelijk goed komen een vriend van mij hetzelfde als mij,
hij adviseerde me nolvadex krijg ik morgen als goed is, shehab raadde me ook dat aan

waar kun je nolvadex halen? (voor zekerheid ooit)

nolvadex is niet legaal ....dus .......

Terug
Naar boven