AndroidHealthClinic

k*t gevoel

bock

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
kut gevoel

Vriend van mij zit nu in week 4 van Test E 500 mg per week en hij heeft hele erge last van vermoeidheid en stemmingswisselingen.
Ook weinig zin om te trainen en zijn kracht is ook niet altijd top.
Zijn dit bekende bijwerkingen voor jullie?

k*t gevoel kan wel maar trainingen zouden wel moeten willen!!!kracht moet nu ook wel wat beginnen te komen!
miss multi-vits gebruiken en vitamine b-12 injects doen ofzo?

Kan zijn dat zijn lichaam er (tijdelijk) 'allergisch' op reageert. Dat wil weleens gebeuren. Daarom altijd vitamine erbij nemen. Mss dat het in dit geval voldoende is.

Allergisch? Vitaminen? Zal vast geen kwaad kunnen wat vitaminen te nemen maar denk niet dat het daaraan ligt.

Dit komt gewoon door de stijging androgenen in ze lijf waardoor die lui en vermoeid word, precies hetzelfde met de stemmingswisselingen.

Hij kan proberen 2x250mg in de week Test E te zetten misschien heeft die er dan minder last van ivm stabielere bloedwaardes als die dit niet al deed, of dit helpt is niet zeker misschien hoort het er wel bij. Neem aan dat dit zijn eerste kuurtje is?

Iedereen reageert anders,ik had hetzelfde gevoel.
Wellicht ga jij je beter voelen bij wat minder hormoon,zie hoe je lichaam daarop reageert.
Als je aan 500 mg test je trainingslust verliest,kun je beter minder gebruiken,dan vlotten de trainingen beter en groei je sowieso.
Aan 250 mg/week bedraagt de exogene toediening 4 tot 5 maal je natuurlijke aanmaak...dus dat gaat zeker ook anabool werken hoor!!!

Iedereen reageert anders,ik had hetzelfde gevoel.
Wellicht ga jij je beter voelen bij wat minder hormoon,zie hoe je lichaam daarop reageert.
Als je aan 500 mg test je trainingslust verliest,kun je beter minder gebruiken,dan vlotten de trainingen beter en groei je sowieso.
Aan 250 mg/week bedraagt de exogene toediening 4 tot 5 maal je natuurlijke aanmaak...dus dat gaat zeker ook anabool werken hoor!!!

je beter voelen bij minder? ik voel me altijd beter bij MEER!!!!!!!!:D

als je een test onlt doet op 250mg test enath p/w ben je niet goed bezig. bedenk dat de ester eraf moet en dat niet alles 'efficient' gebruik wordt, ergo kuur goed of niet.
stemmingswisselingen horen er eenmaal bij...luiheid en vermoeidheid ook.

niet b**chen maar knallen!!!

Ik had zelf ook een dipje meen ik me te herinneren. Had nergens meer zin in.
Maar hij moet gewoon effe doorzetten want dat gevoel gaat weer weg en ineens voel je je `Superman`. :D

waarom je vitaminen zou moeten nemen omdat er wat allergische reacties zouden zijn, is mij wel een raadsel. vitaminen doen toch niets aan allergische reacties.
ik vraag mij af of wat arimidex (0,5ml eod) of proviron (50mg ed) de zaak niet zouden oplossen. ik denk dat de aromatisering van testosteron naar oestrogenen wel is de de boosdoener zou kunnen zijn ivm stemmingswisselingen, vermoeidheid enz...

@ Drycure en Skydirk; Zoals je kunt lezen in mijn post staat er 'allergisch' getypt. Met dit bedoel ik dus niet letterlijk allergisch maar verwoord ik de negatieve reactie van het lichaam op de exogene stof.

Zijn weerstand zal wss verminderd zijn waardoor hij zich zo klote voelt. Naast kuren is altijd het advies van mij om vitaminen te nemen. Ik zelf neem altijd vit C1000, selenium zink en multivitaminen.

Zoals ik ook al aangeef in mijn eerder post, is dat het ook wellicht voldoende kan zijn om het probleem te verhelpen.

Ik word ook altijd t*ring lui van Testo. Heb nergens geen zin in en kan me alleen motiveren tot trainen en nken...

ik voel me ook lekker nergens last van test hmmm!!!!

Ik had soms ook wat een depri gevoel ben dan maar met sint jans kruid begonnen en vit b injeckts en na een weekje of 2 was het al veel minder;)

waarom je vitaminen zou moeten nemen omdat er wat allergische reacties zouden zijn, is mij wel een raadsel. vitaminen doen toch niets aan allergische reacties.
ik vraag mij af of wat arimidex (0,5ml eod) of proviron (50mg ed) de zaak niet zouden oplossen. ik denk dat de aromatisering van testosteron naar oestrogenen wel is de de boosdoener zou kunnen zijn ivm stemmingswisselingen, vermoeidheid enz...

ik denk dat hier wel is een bron van waarheid in zou kunnen zitten,beetje vergelijkbaar met als je in pct gaat/bent (al kan ik me bijna niet meer herrineren hoe dat voelt :D )

-rodge

Eens proberen om (veel) meer eiwitten te nemen.

Ik had van lui en motivatie nix aantemerken.
voelde me echt lekker in mn vel!

Maar ik had geen last van erge tot SUPER geilheid ofzo?!
Dat was beetje raar.

Kzat aan de Test E,trenbolone E en Dianabol

Misschien is zijn eigen testosteron al erg onderdrukt en kickt de exogene nog niet voldoende in... Dit geeft schommelingen van de hormonen met als gevolg wat jij beschrijft. Dit kon hij vermijden door te frontloaden aangezien de release in week 1-4 dan hoger is. Maar velen zijn bang van 1 gr test per week, snap niet echt waarom maar goed. Andere optie was orals of kortwerkende test prop in week 1-4. Maar het zal binnenkort wel beteren, zo niet dan heeft hij rotzooi gekocht.

Misschien is zijn eigen testosteron al erg onderdrukt en kickt de exogene nog niet voldoende in... Dit geeft schommelingen van de hormonen met als gevolg wat jij beschrijft. Dit kon hij vermijden door te frontloaden aangezien de release in week 1-4 dan hoger is. Maar velen zijn bang van 1 gr test per week, snap niet echt waarom maar goed. Andere optie was orals of kortwerkende test prop in week 1-4. Maar het zal binnenkort wel beteren, zo niet dan heeft hij rotzooi gekocht.

Lekker een grammetje test....:D

Ik heb dat nu ook.
ik zit aan het begin van 12 weken test E (750 MG PW)
en 10 weken Deca (600 MG PW).
Ben nu een week bezig en ben flink moe en geen zin om te trainen.
Maar.....de wil is sterker.
En de motivatie is er weer.
Gewoon overheen stappen..

NO PAIN...WOOOOOOOOOOW

Terug
Naar boven