kutschema, kritiek plz
Water drink ik precies 4 liter per dag (dat weet ik zo precies want ik heb hier een 4-liter-bottle
), maar omdat het moeilijk bij te houden is, heb ik alleen de tijden neergezet waarop ik 100% een bepaalde hoeveelheid water drink.
Er staan veel shakes, maar meestal vervang ik er 1 of 2 door kip of vis. Het komt zelden voor dat ik geen tijd heb om een vaste eiwitbron te gebruiken, maar het varieert.
Op rustdagen pak ik ipv de liter chocomel 4 bruine boterhammen met 200g zalm en mayonaise en heb ik een extra maaltijd met een bak kwark (500g, 40g eiwitten in totaal) en aardbeien of soms wat ander fruit (bv. mango).
Soms varieer ik wat met maaltijden maar de voedingswaarde blijft grofweg hetzelfde. Ik gebruik ook nog omega-3 caps en een multivit.
Water drink ik precies 4 liter per dag (dat weet ik zo precies want ik heb hier een 4-liter-bottle
), maar omdat het moeilijk bij te houden is, heb ik alleen de tijden neergezet waarop ik 100% een bepaalde hoeveelheid water drink.Er staan veel shakes, maar meestal vervang ik er 1 of 2 door kip of vis. Het komt zelden voor dat ik geen tijd heb om een vaste eiwitbron te gebruiken, maar het varieert.
Op rustdagen pak ik ipv de liter chocomel 4 bruine boterhammen met 200g zalm en mayonaise en heb ik een extra maaltijd met een bak kwark (500g, 40g eiwitten in totaal) en aardbeien of soms wat ander fruit (bv. mango).
Soms varieer ik wat met maaltijden maar de voedingswaarde blijft grofweg hetzelfde. Ik gebruik ook nog omega-3 caps en een multivit.