AndroidHealthClinic

K1 Final 8 uitslag loting!!

badr is zoekende , en wil zichzelf de tijd gunnen om te gaan boksen

Ik zou eerst nog maar eens afwachten wie de reserve partijen gaat draaien voordat men daadwerkelijk afstand neemt van de gedachte: "K1 2010 zonder Badr". Reserve partij: Gerges - Badr!!! Zou toch een geniale bak zijn, als Badr instroomt dalijk in de halve finales...

Ik zou eerst nog maar eens afwachten wie de reserve partijen gaat draaien voordat men daadwerkelijk afstand neemt van de gedachte: "K1 2010 zonder Badr". Reserve partij: Gerges - Badr!!! Zou toch een geniale bak zijn, als Badr instroomt dalijk in de halve finales...

K1 events producer Tanikawa heeft inderdaad gezegd dat hij bereid is Badr Hari een reserverol te gunnen.
Of Badr hierop ingaat is nog maar zeer de vraag.

Badr was toch een jaar geschorst? Klasse vechter, jammer van zijn gedrags issues.

Geef Overeem wel een goeie kans voor de titel!

wat vind iedereen to0ch aan die karaev, gaat wel hard erin maar krijgt bijna altijd slaag

Heavy weight gelul ziet er toch niet uit. Stelletje afgeschreven figure in de ring. Alleen Overeem zag er goed uit.

Geef mij maar K1 max

1. Mighty Mo vs Peter Aerts, word een sloop partij.

gisterenavond bij eurosport 'total knockouts " de linker mokerslag van mark hunt op de kin van stefan leko - oeps

Veel mensen denken dat Sem schilt alles te danken heeft aan zijn lengte en gewicht. Sem heeft karate en MMA op het hoogste niveau gedaan. Daarna jaren lang K1 kampioen. Dat komt natuurlijk niet alleen door je lengte en gewicht.

iemand linkjes van een verklaring waarom bonjasky niet mee doet?
zit imo idd niet echt tegenstand voor overeem tussen, alleen sem.

• Topic Starter Topic Starter
Hopelijk komt er wel een beetje nieuwe Nederlandse aanwas :P

Aerts & Schilt hebben ook niet het eeuwige leven...

Zijn er nog nederlandse talenten?

Spong vindt ik niet zoveel nog... Rico Verhoeven heb je nog... Anyone?:rolleyes:

Hesdy en Errol

Vind manhoef ook altijd wel amusant om te zien :D
Hij gaat OF naar Schilt OF naar Overeem.

Persoonlijk zeg ik. OVEREEEEEEEM!! Wuahah sloper!
Mag et graag zien hoe hij loopt te rammen :P

Terug
Naar boven