MuscleMeat

K1 finale *discussie en spoiler topic*

tremendes

Monstrous Giant
15 jaar lid
10.000 berichten 10 media-items
Waardering
2.909
Lengte
1m86
Massa
102kg
Discusseer hier over de afgelopen of op dit moment bezig zijnde... K1 finale.

Spoilers alleen in dit topic toegestaan, veel mensen kijken pas tijdens de uitzending van Veronica 's avonds.

Zorg dat je niet degene bent die de uitslagen spoilert en een mooi evenement voor een ander verpest.

Ergens anders een spoiler plaatsen dan hier=kaart!

Laatst bewerkt:
Dus tremendes, hier mag ik dus kwebbelen met andere DBB'ers over de K1?
De kwartfinale en halve finale, finale? ???

Gooooo overeeeem!!!

wanneer wordt dit uitgezonden tremendes?

8 uur live kw over 11 veronica

• Topic Starter Topic Starter
Yes bro's let's kick it!

Afgetraind, een beest gewoon, a real deal fighting machine

WARRRRRRRRRRRRR OVEREEEMMMMMMMMMMM !!!!!!!!!!!!!!!!:hedbang:

En nou maar hopen dat Alistair zijn 'jaw' weet te beschermen.

:kerst: Nog maar een paar uurtjes...........

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

wanneer wordt dit uitgezonden tremendes?

:roflol:

Eerste twee rondes tussen Teixeira en Zimmerman zijn overduidelijk voor Teixeira. Teixeira met goed voetwerk en een goede conditie. Zimmerman daarentegen, ziet er erg stevig uit en conditioneel niet al te best. Ik vind hem tevens allerminst explosief en zijn stoten en trappen lijken weinig schade aan te richten. De derde ronde begon Zimmerman wat te komen, toch bleef Teixeira ook zijn punten scoren. Duidelijke overwinning voor Teixeira zoals ik afgaand op de wedstrijd al had verwacht.

Coming up: Mighty Mo vs Peter Aerts

Off season

nu peter dus niceeeeee, ff snel eitje bakken

ja zimmerman schijnt wat lui en onconditioneel te zijn vergeleken met een aantal andere vechters in NL......................ik gun het hem wel ook wel als hij topfit is maar nu dus laatst goed slaag gehad van ghita en nu ook verloren van teixera

Zimmerman was niet in goede doen volgens mij, lekker opgewarmd, let's start the quarterfinals!!!!!!!

Leuk intro van Might Mo en familie, hihihihihihi:)

Jammer wat Errol liet zien, hij heeft zoveel potentie als k1 vechter .. het is zijn lak aan motivatie en training

Wat hij in 2008 liet zien bijv. tegen Badr etc. was echt mooi en vooral in 2009 tegen Bonjasky allemaal mooie combinaties .. jammer van zijn 8 tellen voor de rest had hij Bonjasky helemaal ontmanteld .. dat kon je goed zien toen Bonjasky tegen Schilt moest

Terug
Naar boven