AndroidHealthClinic

K1 finale *discussie en spoiler topic*

Grappig om steeds weer bij DBB'ers te lezen dat iedereen er maar van uit gaat dat Hari er gewoon bij is bij de final8, speculaties.:)

Grappig om bij sommigen te lezen dat Hari er niet bij zou zijn..:D
Denk jij nou echt dat als hij weer lekker getraind heeft en met rust gelaten word hij niet bij de final 8 zou zitten?

Grappig om bij sommigen te lezen dat Hari er niet bij zou zijn..:D
Denk jij nou echt dat als hij weer lekker getraind heeft en met rust gelaten word hij niet bij de final 8 zou zitten?

Ik heb niet gezegd dat hari er niet bij zou zijn, maar ik mis hem niet hoo.
Ik zeg alleen maar dat het niet vanzelfsprekend is dat Hari bij de final8 2011 zit, hij moet er natuurlijk wel wat voor doen en als hij de final16 niet haalt, nee dan is hij er niet bij.:D

• Topic Starter Topic Starter
Overeem wist ook even niet goed wat hij doen moest toen hij niet meer mocht vasthouden met twee handen, dat was goed te zien, als je goed oplette kon je zien dat de scheids opmerkte dat het na die waarschuwing nog een paar keer (kort) gebeurde.
Wel mooi om te zien dat Spong goed bij kon blijven.

Vond ik ook wel idd...je kon duidelijk zien dat met 2 handen vastpakken, heel erg in z'n systeem zat.

Zag de scheids bij de 3e of 4e keer ook bedenkelijk kijken en was op het randje dat hij niet nog een keer ingreep.

Je weet dat het niet mag, dus kun je misschien voorzichtig stellen dat dit wel een manco in overeem z'n voorbereiding was.

Voor spong een leuke opsteker, na een paar moeilijke jaren dat hij tegen de kampioen uitstekend presteerde.

Ik heb een paar keer gezien dat de scheids op punt stond om opnieuw in te grijpen, Overeem kwam hier goed mee weg.
Over Hari, als hij zich niet weet te kwalificeren is hij er niet bij idd, zelfde logica gaat op voor de anderen, ik schat Hari echter dermate hoog in dat ik gewoon aanneem dat als hij getraind heeft er gewoon weer bij zal wezen.

Tuurlijk Overeem!

Maar potverdorrie, wat een kwaliteit in de finale. Dit was de afgelopen jaren wel anders. Spong superprestatie! Ghita die, enigsinds verassends, het Saki(ook een topper) moeilijk maakte. Aerts weer lekker ouderwets.

Overeem heeft gewoon geluk, geluk dat Gokhan last had van zijn arm en dat Peter helemaal kapot was van het gevecht tegen Schilt.

u mad overeem fans ?

come at me

Overeem heeft gewoon geluk, geluk dat Gokhan last had van zijn arm en dat Peter helemaal kapot was van het gevecht tegen Schilt.

u mad overeem fans ?

come at me

Natuurlijk is het ook een kwestie van een beetje geluk hebben maar zo gaat dat, het is een momentopname.

Niet teveel bashen op Overeem, net alsof hij de toernooiopzet heeft bedacht...
Hij heeft gewoon zijn ding gedaan, en hoe.
Saki had teveel moeite met Ghita, die de laatste rondes als een zombie stil stond. Aerts vocht natuurlijk een mannenpartij tegen Schilt, maar zo verloopt het toernooi nou eenmaal. Ik had ook liever Overeem tegen Schilt gezien, dan had The Reem die stomme boer ook nog even alle hoeken kunnen laten zien. Respect voor Aerts, maar die laatste combo van Overeem was wel heerlijk :D

• Topic Starter Topic Starter

u mad overeem fans ?

come at me

That's whats a tournement all about...

Niet boos...wel teleurgesteld dat je zoiets niet snapt.;)

Kan me nog een K1 finale herrineren dat bonjasky niet verder kon, omdat hij een paar x vol in het kruis was getrapt.

Tja...had, ik meen, schilt ook geluk gehad want hij werd toen kampioen...maar als bonjasky toen niet...als als als, telt niet.

En zeker niet in toernooien.

Laat ik beginnen met Peter Aerts! Respect voor hem, wat had ik 'm nog 1 titel gegund op z'n 40ste! Die reus uit Zuidlaren heeft toch altijd weer moeite met Peter... is gebleken.
Spong vond ik ook erg goed, ik had niet verwacht dat die het Overeem zo lastig zou maken.

Saki was ook scherp, jammer dat die moest stoppen. Hij was erg explosief. Ik baal wel dat Overeem heeft gewonnen...
En ook al is Badr erg onsportief met 't doortrappen op de grond altijd (is echt zonde) maar als die mee zou doen en hij zou Alistair treffen dan hadden we een hele ander finale gehad.

Badr en Schilt zijn de enige die Overeem zullen stoppen in de toekomst. Let maar op.

Op naar de K1 2011!! :cool:

wat mij betreft loopt overeem en schilt over badr heen en zou saki dat nu ook al doen..en wie volgt. ohja hesdy had het misschien ook al gekunnen maar kregen we niet te weten dus wordt ook pas wanneer badr terug is. (ja weet het ben geen badr fan)

trouwens via internet de reservepartij van hesdy gezien....BAM

That's whats a tournement all about...

Niet boos...wel teleurgesteld dat je zoiets niet snapt.;)

Kan me nog een K1 finale herrineren dat bonjasky niet verder kon, omdat hij een paar x vol in het kruis was getrapt.

Tja...had, ik meen, schilt ook geluk gehad want hij werd toen kampioen...maar als bonjasky toen niet...als als als, telt niet.

En zeker niet in toernooien.

:thumbs:

Saki had gewoon voor de halve finale moeten bedanken. Door met gebroken hand en elleboog aan een halve finale te beginnen, geef je het je teamgenoot gewoon cadeau. In het interview zegt hij daarna ook dat hij niet door wou gaan, maar is gepushed om toch tegen Overeem te vechten. Zal vast niks te maken hebben met Golden Glory ;)

Het betreffende interview:

u mad overeem fans ?

come at me

Dunno.. dunno..

Gokhan kwam wel met mooie combinaties etc. Maar je zag gewoon dat Overeem op z'n moment aan het wachten was om hem helemaal verrot te meppen. Overeem wacht altijd een tijdje tot dat moment.. en dan begint hij met swingen... negen van de tien keer beginnen tegenstanders dan tegen het canvas te gaan.

Ik was vooraf de finale eigenlijk meer pro-Overeem, maar in de finale hoopte ik toch een klein beetje dat Aarts de titel gewoon nog voor een laatste keertje zou pakken.

Hoeveel atleten kunnen zeggen dat ze net zo lang op het hoogste podium in hun sport hebben gestaan als deze man? En ook nog eens in zo'n harde sport als dit.

Verder natuurlijk weer een prachtige prestatie van Ubereem, what else.

StrikeForce belt - check!
K1 belt - check!
UFC belt - ........

Vind het raar als mensen zeggen dat Overeem geluk heeft dat hij tegen Saki en Aerts moesten en die gesloopt waren .. ja ze waren gesloopt indd.

Maar Overeem heeft ook 3 rondes tegen SPong gevochten en geen 1 schrammetje opgelopen door gewoon goed te vechten en goed te dekken .. het is de eigen schuld van Saki en Aerts dat ze zo zwak waren na hun rondes

Ik was vooraf de finale eigenlijk meer pro-Overeem, maar in de finale hoopte ik toch een klein beetje dat Aarts de titel gewoon nog voor een laatste keertje zou pakken.

Hoeveel atleten kunnen zeggen dat ze net zo lang op het hoogste podium in hun sport hebben gestaan als deze man? En ook nog eens in zo'n harde sport als dit.

Verder natuurlijk weer een prachtige prestatie van Ubereem, what else.

StrikeForce belt - check!
K1 belt - check!
UFC belt - ........

Super heavy weight belt-..........
DYNAMITE! belt-.........

Vind het raar als mensen zeggen dat Overeem geluk heeft dat hij tegen Saki en Aerts moesten en die gesloopt waren .. ja ze waren gesloopt indd.

Maar Overeem heeft ook 3 rondes tegen SPong gevochten en geen 1 schrammetje opgelopen door gewoon goed te vechten en goed te dekken .. het is de eigen schuld van Saki en Aerts dat ze zo zwak waren na hun rondes
Aerts had geen andere keus tegen Schilt, een van de juryleden had zelfs alsnog een draw gescoord als ik het me goed herinner.

Terug
Naar boven