Fitness Seller

K1-finale Diskwalificatie dreigt voor Schilt *UPDATE!*

waarom moet een partij zowiezo stilgelegd worden bij een cut bij de tegenstander... zolang er niet opgegeven wordt gewoon doorvechten... hebben we dan niets geleerd van bloodsport :p

bij mma zie je altijd zo lang het bloed niet in de ogen loopt,dat het gewoon doorgaat

bij mma zie je altijd zo lang het bloed niet in de ogen loopt,dat het gewoon doorgaat

Dat verschilt ook sterk per bond hoor. In het begin mocht je hier alleen met vlakke hand naar het gezicht slaan en vuisten alleen naar het lichaam.

Yes.
Weg met Schilt.
Waardeloze vechter.
Zit geen vuur in.

Persoonlijk heb ik echt een hekel aan Sem Schilt vanwege zijn vechtstijl. Maar op dit moment verdient hij het gewoon om in de finale te staan. Hij heeft geen enkele voordeel gehaald uit het stukje tape, dus vergelijkingen met voetbal of formule 1 gaan niet op.

Het verschil tussen wel of niet door kunnen vechten vind ik anders toch wel een behoorlijke voordeel!

Ik denk dat wel meer mensen Allistair tegen Semmy willen zien, maar kan toch wel zonder vloeken?;)

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

:rolleyes: Moet je naar K1 max kijken, lichtgewichten vol aktie en vuur!
4x K1 champ, en dan een waardeloze vechter?

Waardeloos is wat overdreven maar ik heb nog nooit van hem genoten, vind hem lomp, vind hem ook angstig over komen als ie vecht! Denk dat ie de meeste gevechten heeft gewonnen door zijn fysiek en lengte en niet door techniek.

K1-max is idd relaxt om naar te kijken, knallen met die hap

Waardeloos is wat overdreven maar ik heb nog nooit van hem genoten, vind hem lomp, vind hem ook angstig over komen als ie vecht! Denk dat ie de meeste gevechten heeft gewonnen door zijn fysiek en lengte en niet door techniek.

En op het hoogste niveau Karate en MMA heeft hij ook allen maar behaalt met zijn lengte? Raar dat iemand als Hong man choi dan nooit ver komt.

Het verschil tussen wel of niet door kunnen vechten vind ik anders toch wel een behoorlijke voordeel!

+1 snappen een aantal mensen toch niet! :D

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:39 ----------

Oke Bart, als je het zo schrijft komt het wat duidelijker bij mij over.
Idd hij komt lomp over, denk ook door zijn lengte 2.12 mtr. en gewicht 150 KG!!!
Denk niet dat Semmy angstig is de ring, maar idd lengte en gewicht zullen bij een aantal gevechten wel bepalend zijn geweest.

Laatst bewerkt:
waneer wordt het eigelijk bekend gemaakt of hij gediskwalificiteerd wordt?

Gerges moet gewoon beter vechten dan had hij ook bij de final 8 gestaan. Het is geen slechte vechter maar blijkbaar is Schilt te hoog voor hem gegrepen en dan moet je niet gaan uithuilen bij de organisatie.

Persoonlijk heb ik echt een hekel aan Sem Schilt vanwege zijn vechtstijl. Maar op dit moment verdient hij het gewoon om in de finale te staan. Hij heeft geen enkele voordeel gehaald uit het stukje tape, dus vergelijkingen met voetbal of formule 1 gaan niet op.

Hij heeft inderdaad geen vechtvoordeel gehaald uit het stukje tape. Echter, hij moest misschien wel stoppen met vechten door de wond, de vraag is dan weer of dat zo redelijk is. Ik bedoel, tape erop en vechten maar (beetje triest als je daardoor een gevecht zou verliezen), dat is wat hij in dit geval dus ook gedaan heeft. Gerges heeft gelijk dat het niet volledig reglementair is wat schilt heeft gedaan, echter heeft hij wel gewoon een wedstrijd verloren, dus diskwalificatie is overdreven in dit geval.

Is een stukje tape een reden voor diskwalificatie ?

Een boete, een berisping, een voorwaardelijke straf... OK, maar een diskwalificatie ... ?

Is een stukje tape een reden voor diskwalificatie ?

Een boete, een berisping, een voorwaardelijke straf... OK, maar een diskwalificatie ... ?

Er kan idd een diskwalificatie op staan wanneer er dusdanig regels zijn overtreden, dat de K1 organisatie niets anders kan dan diskwalificeren.
Echter in dit geval gaat het waarschijnlijk niet op.

Zal wel bij een wijzend vingertje blijven denk ik, Semmy is immers de K1 champ, dus de organisatie van de K1 heeft er belang bij.

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

Hij heeft inderdaad geen vechtvoordeel gehaald uit het stukje tape. Echter, hij moest misschien wel stoppen met vechten door de wond, de vraag is dan weer of dat zo redelijk is. Ik bedoel, tape erop en vechten maar (beetje triest als je daardoor een gevecht zou verliezen), dat is wat hij in dit geval dus ook gedaan heeft. Gerges heeft gelijk dat het niet volledig reglementair is wat schilt heeft gedaan, echter heeft hij wel gewoon een wedstrijd verloren, dus diskwalificatie is overdreven in dit geval.

Hesdy is niet iemand die spijkers op laag water gaat zoeken, Simon Rutz zijn manager wel.
Er speelt meer als alleen maar een stukje tape.;)

Terug
Naar boven