AndroidHealthClinic

K1 komt tot leven

damocell

Competitive Bodybuilder
Waardering
230
Het voortbestaan van de K1 hing lange tijd aan een zijden draadje maar de Japanse vechtsportorganisatie lijkt van een faillisement gered.
Op 29 oktober 2011 vindt in het Chinese Nanjing de final 16 plaats. De finale dag staat in principe gepland voor 10 December.

Helaas zal Alistair Overeem zijn K1 titel niet verdedigen dit alles heeft te maken met het contract tussen de UFC en Alistair. Persoonlijk vind ik het jammer dat Alistair Overeem niet meedoet.
Ook Sem Schilt(4voudig winnaar) doet vooralsnog niet mee, het managment van de K1 is hierover nog in onderhandeling met Golden Glory.

Wel doen o.a. Badr Hari - Tyrone Spong - Melvin Manhoef - Hesdy Gerges en Rico Verhoeven mee.

http://www.telegraaf.nl/telesport/10559586/__K-1_komt_weer_tot_leven__.html

http://www.staredown.nl/index.php/kickboksen/177-k-1-world-grand-prix-final-16-2011-in-nanjing-china

Laatst bewerkt:
Werd wel tijd ook.
Raar dat ze zowat failliet waren, het is toch vrij populair zou ik zo zeggen :/
Wordt wel saai zo zonder de grote jongens, wie gaat Hari stoppen?

< Message from Simon Rutz >
Dear,

Hereby I declare that I will have the following fighters available for the "K-1 WORLD GP 2011 IN NANJING FINAL 16" on October 29.

Badr Hari, Tyrone Spong, Daniel Ghita, Hesdy Gerges, Ruslan Karaev, Melvin Manhoef, Ben Edwards, Sergii Lashchenko, Rico Verhoeven, Anderson ‘Braddock’ Silva, Paul Slowinski, Dzevad Poturak, Mourad Bouzidi, Rustemi Kreshnik.

All of those fighters are already preparing and ready to fight on October 29. I would also like to emphasize that my company fully supports the plans to get K-1 back to the top. Considering the fact that my company has most of the leading fighters under contract, and that they are all available to FEG, I look forward to a relaunch of FEG with great confidence.

I send you my regards,

Simon Rutz European Fighting Network (IT’S SHOWTIME)

Gaaaaf. Kan de K1 niet missen. Finale moet zijn 10 dec damo? Bedankt voor de post.

Doet bonjasky niet meer mee?

Als je eenmaal een aantal goede MMA wedstrijden hebt gezien kan K1 echt niet zoveel meer boeien.

Overeem is toch net de UFC weer uit gegooid ?

Als je eenmaal een aantal goede MMA wedstrijden hebt gezien kan K1 echt niet zoveel meer boeien.

Onzin. Ik volg beide al tig jaren en ben van beide een liefhebber. Kwestie van de charme van beide vechtsporten inzien. Zelfde zou kunnen gelden voor bv formule 1 en rally rijden. Andere disciplines maar is toch autosport.

---------- Post toegevoegd Sun 18 Sep 2011 om 15:57 ----------

Overeem is toch net de UFC weer uit gegooid ?

Klok horen luiden....:p

• Topic Starter Topic Starter
Gaaaaf. Kan de K1 niet missen. Finale moet zijn 10 dec damo? Bedankt voor de post.

Hallo Tremendes
Je zal wel gelijk hebben, was denk ik toen ik het postte nog niet helemaal wakker.
Meen dat ik heb gelezen 29 december, zal het even nakijken.Mocht het zijn dat ik een verkeerde datum het neergezet excuses dan voor het misverstand.:) Maar wij zijn met z'n allen er nu toch wel aangewend dat binnen de vechtsport (lees: UFC - Strikeforce - K1) dat datums kunnen veranderen.:D

U allen dank voor de reacties, ik zal proberen e.e.a. over de kwalificatie (final 16) + de aankomende finale zo duidelijk mogelijk in het topic te zetten. Mocht iemand van jullie aanvullende informatie hebben dan het vriendelijke verzoek om dit te posten.

Persoonlijk vind ik het jammer dat de titelhouder - Alistair Overeem - niet meedoet. Het is wel weer een nederlandse aangelegenheid waarbij de vechters van IT's Showtime prominent aanwezig zijn.

---------- Post toegevoegd Mon 19 Sep 2011 om 09:58 ----------

als je eenmaal een aantal slechte mma wedstrijden hebt gezien boeit k1 des te meer.

+1

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Badr maakt nu een goede kans denk ik ... en Spong ook. Hoewel ik dacht dat Spong ook een overstap overwoog richting MMA.

2012-01-28 Saki/Hari tijdens its showtime lees ik op de wiki van Saki. Daar kijk ik wel enorm naar uit. Is wel vrij snel na de Final 8 in Japan dan...?

Terug
Naar boven