XXL Nutrition

K1 komt tot leven

Hier op aruba is het MMA voor en na , live ufc bij hooters ;) haha
Jammer dat er geen K-1 word gestreamed , vind dat grond vechten nu wel saai worden
.. Ik vind het jammer juist dat remy niet meer mee doet , hij tegen hari of overeem wordt gegaranderd knallen , schildt mag in mijn ogen thuis blijven totaal niet boeiend om te Zien ( mijn mening ) voor ik mensen kwets ;)

• Topic Starter Topic Starter
Als alles goed gaat zoals het zou moeten gaan zien we ook nog Peter Aerts in actie tijdens de Final 16. WOW!

Hier een leuke workshop seminar met Peter Aerts, enjoy:)

http://www.youtube.com/watch?v=ovyBqz0TTCQ

Volgens mij moest er vandaag toch betaald worden?

Volgens mij moest er vandaag toch betaald worden?

Ja dat moest voor woensdag gebeuren, of er al betaald is zal 1 dezer dagen wel naar buiten komen. Laten we maar van het positieve uitgaan dat er betaald is.

Van facebook Simon Rutz:

Simon Rutz: In principe gaat het door maar er moet nog wel steeds de overeengekomen uitstaande geld worden betaald! Dit moet voor woensdag gebeurd zijn!

Tyrone Spong gaat de goede kant op. Deze man is echt een bazige vechter met veel potentie!

gelukkig gaat Badr Hari Stoppen met kickboxen (en dus ook met k1)
Die gast is niet sport-waardig

Wat een wanbeleid dat k-1. Hari stopt, maar doet nu wel mee met deze k-1?
Ze weten nog niet eens waar de finale is, en bellen oudgediende vechters op in de hoop dat ze nog een beetje fit zijn (aerts,le banner).
Waarschijnlijk hebben ze ook bob sapp, hong man choi en ray sefo gepolst. Mijn tip aan de k-1, vraag kimbo slice en de poppenkast is compleet!

Hoop dat rico verhoeven ver komt. Vind hem vaak wel leuk vechten.

Ze weten nog niet eens waar de finale is, en bellen oudgediende vechters op in de hoop dat ze nog een beetje fit zijn (aerts,le banner).
Waarschijnlijk hebben ze ook bob sapp, hong man choi en ray sefo gepolst. Mijn tip aan de k-1, vraag kimbo slice en de poppenkast is compleet!
vergeet Sem Schilt niet :P

Hoop dat rico verhoeven ver komt. Vind hem vaak wel leuk vechten.

Dat hoop ik ook.:)

---------- Post toegevoegd Fri 14 Oct 2011 om 16:59 ----------

Ja Hari stopt met kickboxen en na dit toernooi nog in januari 2012 een gevecht tegen Ghokan Saki en dan gelukkig exit.
Vorig jaar wist de organisatie rond K1 ook nog niet specifiek waar de final 8 gehouden zou worden.
Aerts is dan wel een "oudgediende" maar is wel superfit, beetje respect voor de oudgedienden is wel op zijn plaats dacht ik.

Is nog steeds niet betaald las ik. Vrees dat het allemaal niet door gaat.

Is nog steeds niet betaald las ik. Vrees dat het allemaal niet door gaat.

Hey tremendes zat te zoeken maar vind het niet 1.2.3. Ik hoop dat jou vrees geen waarheid word maar echt gerustgesteld ben ik ook niet want vaak heb je gelijk.
Tja na Pride ( still miss it) dan nu misschien ook de K1?:(

van de facebook va simon rutz vandaag:

Als ze nu vandaag niet het geld overmaken dan geloof ik er niet meer in! Indien niet dan is het gala van 28 januari zeker een leuke alternatief

In het interview met Spong hoorde ik dat hij zijn geld ook niet heeft gekregen. Overeem heeft zijn hoofdprijs van $ 400.000,- ook nog niet. Wat een zooitje zeg :(

Hoe de **** kunnen ze nou financiele problemen hebben? Het is de populairste sport in Japan en er zijn sponsoren genoeg...

Hier op aruba is het MMA voor en na , live ufc bij hooters ;) haha
Jammer dat er geen K-1 word gestreamed , vind dat grond vechten nu wel saai worden
.. Ik vind het jammer juist dat remy niet meer mee doet , hij tegen hari of overeem wordt gegaranderd knallen , schildt mag in mijn ogen thuis blijven totaal niet boeiend om te Zien ( mijn mening ) voor ik mensen kwets ;)

Als het goed is zou er nogsteeds een afscheidsgevecht komen van Remy. Ik zie het alleen niet gebeuren...

Terug
Naar boven