MuscleMeat

kaaklijn

Luukje95

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
75kg
Hey

ik zag ergens staan dat zelfs na een week of 10 kuren je kaaklijn al verandert en er permanent botweefsel ontstaat

merken jullie gebruikers dit zelf ook? bijv spleetje tussen voortanden

Ja heel erg. Mensen vergelijken me met Jonny Bravo. Kaaklijn veranders njet hoor, misschien bij langdurig hevig kuren icm HGH. En dan is t de GH die voor groei zorgt, bij vrouwen komt dit probleem wel voor. Maar bij kuur van 10wk geen probleem.

• Topic Starter Topic Starter
oke bedankt voor reactie dacht al dat het bs was
kwam er opeens bij toen ik dacht aan die mooie spleet van arnold en lou

u mirin jaw brah?

inderdaad alleen maar bij overmatig gebruik van HGH....:D

Je hebt indd gelijk, eerst zaten mijn tanden ook aan elkaar nu zit er wel 4mm ruimte tussen en heb ik grotere bobbels waar mijn kaak gewrichten zitten. Nog een ding wat ik heb is dat mijn buik boller staat zonder dat ik vetter ben, juist wat droger.

index.php?PHPSESSID=04592bf58b4aa3abc0d6335633b85b3b&action=dlattach;topic=120183.jpg - 273173

( Strong nazi haircut. )

Geen spleetje tussen mijn tanden ervan gekregen, is bij al mijn tanden geen verandering in gekomen.
Kaaklijn had ik altijd al @ laag vetpercentage en bij amfetamine-achtige stoffen, wordt deze nog duidelijker.

Jammer genoeg blijkt uit dierstudies dat de groeieffecten op de kaak ook optreden als je alleen anabolen gebruikt. Tien weken Deca-Durabolin is al genoeg om het flossen - reuzegezond - stukken makkelijker te maken. Tenminste, als ratten zouden flossen.
Bron: http://www.ergogenics.org/anabolenkaak.html

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat stukje las ik dus ook maár dat is dus bs zeggen de ervaringsdeskundige:D

habsburg jaw

Terug
Naar boven