AndroidHealthClinic

Kai Greene updates topic

Ja dat ook maar als je hoort hoe veel van die attitudes backstage eigenlijk negatief zijn, komt dat ook niet overeen met de mindset en karakter van Kai.. Maakt niet uit hoeveel shit die gozer heeft hij is altijd vriendelijk en gemotiveerd te spreken.

De rest mweh.. Ik heb ook een praatje met Phil gemaakt maar die komt ook niet echt geïnteresseerd over.. hij is meer een mediapuppet dan echt interesse hebben.. In de loop der jaren zijn er aardig wat pro's die van super nice naar arrogant zijn overgeslagen.

Mensen als Kai en Lee Priest zie je weinig.

mm ja die thead laatst op blackstonelabs waar undercover ifbb vertelde dat kai buitenbeentje was in de ifbb vond ik eigenlijk wel schokkend. Het is net de basisschool waar iemand word buitengesloten.
Maarrrrr kai dwarft wel 99% van de ifbb dus haters gun hate :p

waar is dat topic ook alweer? wil het eigenlijk wel helemaal door lezen, klonk erg betrouwbaar allemaal serieus

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 14:26 ----------

veel zijn simpele zielen en die filmpjes van dat soort lui zijn ook vaak minder leuk. Anderen zoals jay zijn kalm en vertellen soms wat monotoon over wat ze doen en niet echt altijd interessant tot de laatste jaren eigenlijk vind ik, die zijn wel lachen, zoals met dat bommetje in zn zwembad haha echt bowss.
Kay is echt inspirerend en behoorlijk intelligent, geen id mbt scholing en zo maar hij weet wel wat sociale omgang en empathie is, mensen kansen geven ondanks dat ze verkeerde keuzes hebben gemaakt of misscihen moeten maken, etc...

waar is dat topic ook alweer? wil het eigenlijk wel helemaal door lezen, klonk erg betrouwbaar allemaal serieus

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 14:26 ----------

veel zijn simpele zielen en die filmpjes van dat soort lui zijn ook vaak minder leuk. Anderen zoals jay zijn kalm en vertellen soms wat monotoon over wat ze doen en niet echt altijd interessant tot de laatste jaren eigenlijk vind ik, die zijn wel lachen, zoals met dat bommetje in zn zwembad haha echt bowss.
Kay is echt inspirerend en behoorlijk intelligent, geen id mbt scholing en zo maar hij weet wel wat sociale omgang en empathie is, mensen kansen geven ondanks dat ze verkeerde keuzes hebben gemaakt of misscihen moeten maken, etc...
http://forums.blackstonelabs.co/showthread.php?1173-Who-Am-I

ik ben trouwens van plan om in dit topic of een ander of alleen voor mezelf alle vragen en antwoorden uit dat topic op een rijtje te zetten.
Het is dan nog wel anoniem subjectief maar komt erg betrouwbaar over, interesse voor of zeggen mensen nee doe maar niet ;D?

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 17:26 ----------

duurt wel lang 80 pagina's maarja ik wil het toch allemaal doornemen, kan ik het gelijk beter overzichtelijk zetten

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 17:27 ----------

neem dus alleen vraag over en antwoord van die undercover pro zogenaamd

ik ben trouwens van plan om in dit topic of een ander of alleen voor mezelf alle vragen en antwoorden uit dat topic op een rijtje te zetten.
Het is dan nog wel anoniem subjectief maar komt erg betrouwbaar over, interesse voor of zeggen mensen nee doe maar niet ;D?

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 17:26 ----------

duurt wel lang 80 pagina's maarja ik wil het toch allemaal doornemen, kan ik het gelijk beter overzichtelijk zetten

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 17:27 ----------

neem dus alleen vraag over en antwoord van die undercover pro zogenaamd
doe dat, vergeet niet het mooi overzichtelijk te maken.

Ik denk dat Kai een heeeeeeeeeeeeeule goede kans maakt dit jaar, pfff

No idea of deze al voorbij was gekomen?

Damn!! Ik dacht een vette update ....dat is het ook maar dan even anders..

Flinke pens weer op die guest posing..

@mark1986: ik snap echt niet waarom al die filmpjes in max 480p zijn.. 720p camera kost geen drol meer, tis 2013 :o

Laatst bewerkt:
10-08

mcu7gy.jpg

r28d5e.jpg

2wqy8b8.jpg

2liu9v6.jpg

21bj23d.jpg

paar korte filmpjes

Laatst bewerkt:
kai zn hoofd is echt massive

past goed bij de rest dus :)

Terug