MuscleMeat

Kai Greene updates topic

Was net beetje aan het zoeken naar generation iron de film. Kwam ik deze wallpaper tegen. Weet niet of ik die hier mag plaatsen en of die hier al geplaatst, maar boeie :D

-hd-wallpaper-1920x1080 copy.jpg

Waarom zou je due niet mogen plaatsen?
Wat een verschrikkelijk slechte photosoep trouwens :roflol:

Kai op de AC 2013

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

DSC_7889_ergebnis.jpg

DSC_7901_ergebnis.jpg

zo goed is hij hier niet, als je eerste 3 foto's ziet...

Als je dit ziet... Niet eens top 6 waardig.

dat is gewoon verschrikkelijk lelijk om te zien, los van zn plaatsing

Ze zien er allemaal slecht uit op die foto's.. De belichting is verschrikkelijk!

Slecht is mss veel gezegd imo. ongeacht de belichting zien mannen als Heath, Rhoden of Winklaar er nooit slecht uit qua structuur alvast.

Ja dat is ook zo, ik vind ze er niet slecht uitzien hoor maar iedereen vergelijkt het met de olympia, waar 300 extra lampen op stonden ???

Gaat er niet om hoeveel lampen erop staan. Het gaat erom hoe de belichting geplaatst is. Bij sommige shows is het heel goed belicht zoals toentertijd in Engeland. Nu is het gewoon slecht op basis van de foto's. Verder irriteer ik me steeds meer aan die staarten die van zijn fysiek afleiden.

Nog eentje voor zij die denken dat DIT de beste bb is...

wtf is er gebeurd met hem/

Denk over gedieet

Tijdje rust zou hem vast goed doen

Zn bicep piek is echt mooi maar derest? nahh.. vind hem eigenlijk niet eens 2e plek waardig

Ik heb het fysiek van kai eigenlijk nooit echt pleasing gevonden... hij zou van mij best buiten de top 3 geplaatst mogen worden bij de olympia.

Van wanneer is die foto? Zijn haar groeit wel snel ineens tov die foto's erboven???

die laatste van svenn is van 2012

Terug
Naar boven