XXL Nutrition

Kai Greene updates topic

k3mOTIB.png

"And when I was done with that grapefruit, it was so big!''

"I am a believer in the thought that we shape and create the life that we choose, and I believe that the tool that we have to use ,is our mind. @musclemeds @flex_magazine

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nohomo

Blijft monster fysiek.

Benen, biceps, rug, echt bizar groot allemaal. Helaas gaat dat ook op voor zijn buik.

Vraag ik mij dus ook af.
Stel ijzervreters in t publijk staan te juichen voor een sensueel dansende gespierde donkere man met SM kleding aan en een masker op :eyes:

Twijfel jij zo aan je coïtusuele geaardheid dat je er onzeker van wordt?

Ik heb er geen last van. Laat hem lekker zo doen, krijg ik geen homo erotische gevoelens bij :p

Ik wil hier niet te veel Kai haten, maar ik vind het echt de grootste flapdrol in de BB wereld. Het gaat er niet alleen om dat het er gay uit ziet, zijn posing routines zijn gewoon lelijk. Houterig en slecht. Kijk hoe hij op zijn hoofd gaat staan. Het komt beetje stuntelig over. Dan wat van die goedkope carnavals pakjes. Kijk als hij echt gewoon soepel en smooth zou kunnen bewegen/dansen, dan zou het wel ok zijn. Maar het is allemaal van dat net niet en gewoon pijnlijk om naar te kijken.

Ook hoe hij altijd overal met een hoody op zit. Van dat type mensen die denken dat ze er onwijs tof uit zien met een muts/pet/hoody/etc maar het er eigenlijk gewoon niet echt uit ziet.

gay boy

tjaa, weet ook niet, denk dat het eea wel overdreven is

zou die 'de' grapefruit ook met voedselbonnen gekregen hebben?

haters gonna hate

Terug
Naar boven