AndroidHealthClinic

Kamer tegen rookverbod voor coffeeshops

ja alleen op die coffeeshops wil ik een verbod. Omdat ik vanuit mijn werk veel last van heb.

ik wil geen verbod ik zeg alleen dat het slecht voor je is.
Nederland wil alles verbieden maar in de zo'n beetje meest ongezonde ruimtes van het land staan we het toe.
verder begrijp ik niet wat je zegt

dat roken het slecht voor je is lijkt me duidelijk voor iedereen.

ik ga wel is naar een coffee shop (gisteren nog) en als ik dan zie wat daar binnen zit denk ik, thank god dat die shop er is!

1) die gasten wil ik niet op straat zien hangen want ze gaan jou en andere mensen lastig vallen en voor overlast zorgen
2) waar moet ik en andere mensen dan hun shit vandaan halen?
haal je ze van locale dealers is het wel goedkoper maar kwaliteit ook stukken! minder en weet je niet wat er kan gebeuren tijdens dat jij je shit wil kopen van hem. je weet ook niet wat hij erin heeft gestopt.

dat jij als gebruiker de coffeeshop open wil houden snap ik wel. Voor mij mag ie echter dicht.
het idee dat je dingen moet toestaan (gedogen) omdat je er anders last van krijgt vind ik echt typisch nederlands. Wiet rokers zijn overal maar zijn ze dan in nederland alleen ZO lastig dat je er een shop voor moet openen.
Ik denk niet dat ze lastiger zijn dan franse of duitse rokers. En daar zie je ook geen shops.

We staan iets toe omdat aso's anders moeilijk gaan doen op straat en dat vind ik de verkeerde reden. Aanpakken die gasten.
En mijn advies is stoppen met blowen dan hoef je je ook niet druk te maken over waar je die "shit"vandaan moet halen.

Het is de overheid niet te doen om het gezonder te maken voor werknemers in de horeca das een bijzaak. Er word beslist wat goed voor jou is en dat begint met roken en als je lang genoeg wacht en het maar laat gebeuren gaan ze onderzoeken wat je je leven lang eet en als je darmkanker krijgt maar je hebt te weinig vezels gegeten of teveel mac Donalds moet je bijbetalen aan je zorg verzekering of word je achteraan de wachtlijst gezet met je operatie.
Ah mijnheer rijdt gemiddeld 3 x per jaar te hard dan krijgt die man zonder auto voorkeur bij de transplantatie.

Eigenlijk ben ik dus tegen het verbieden van roken in welke zaak dan ook maar als het dan toch gebeurd vind ik de coffeeshops ook.

Ps ik ben een roker maar geen blower (daar ben ik overheen gegroeid)

Je kan toch ook gewoon stoppen met roken en rokers kikken we er gewoon uit het ziekenfonds. Is toch slecht voor je, helpen we je meteen met stoppen.

Ierland en de V.S pakken ze dat toch ook hard aan dus waarom in Nederland niet. Als zij het kunnen waarom Nederland dan niet.

Die vieze nicotine junkies kost een berg geld aan het ziekenfonds.

dat jij als gebruiker de coffeeshop open wil houden snap ik wel. Voor mij mag ie echter dicht.
het idee dat je dingen moet toestaan (gedogen) omdat je er anders last van krijgt vind ik echt typisch nederlands. Wiet rokers zijn overal maar zijn ze dan in nederland alleen ZO lastig dat je er een shop voor moet openen.
Ik denk niet dat ze lastiger zijn dan franse of duitse rokers. En daar zie je ook geen shops.

We staan iets toe omdat aso's anders moeilijk gaan doen op straat en dat vind ik de verkeerde reden. Aanpakken die gasten.
En mijn advies is stoppen met blowen dan hoef je je ook niet druk te maken over waar je die "shit"vandaan moet halen.

Het is de overheid niet te doen om het gezonder te maken voor werknemers in de horeca das een bijzaak. Er word beslist wat goed voor jou is en dat begint met roken en als je lang genoeg wacht en het maar laat gebeuren gaan ze onderzoeken wat je je leven lang eet en als je darmkanker krijgt maar je hebt te weinig vezels gegeten of teveel mac Donalds moet je bijbetalen aan je zorg verzekering of word je achteraan de wachtlijst gezet met je operatie.
Ah mijnheer rijdt gemiddeld 3 x per jaar te hard dan krijgt die man zonder auto voorkeur bij de transplantatie.

Eigenlijk ben ik dus tegen het verbieden van roken in welke zaak dan ook maar als het dan toch gebeurd vind ik de coffeeshops ook.

Het is niet gedoogd omdat we er anders last van krijgen. Anders zou alcohol ook wel verboden worden, dat zorgt ten slotte voor ontzettend veel overlast en zowel lichamelijke, geestelijke, sociale en materiele schade. Het gaat erom dat Nederland een zogenaamd "vrij land" is waarin mensen moeten kunnen doen wat ze willen zolang we daarbij mensen niet buiten proportie benadelen.

Buiten dat zijn er natuurlijk de praktische nadelen van het verbieden van softdrugs. Oftewel dat de business in handen komt van het criminele circuit. En dat je bij je lokale dealertje behalve wiet ook nog aan XTC, coke, hero en LSD kan komen.

Terug
Naar boven