dat jij als gebruiker de coffeeshop open wil houden snap ik wel. Voor mij mag ie echter dicht.
het idee dat je dingen moet toestaan (gedogen) omdat je er anders last van krijgt vind ik echt typisch nederlands. Wiet rokers zijn overal maar zijn ze dan in nederland alleen ZO lastig dat je er een shop voor moet openen.
Ik denk niet dat ze lastiger zijn dan franse of duitse rokers. En daar zie je ook geen shops.
We staan iets toe omdat aso's anders moeilijk gaan doen op straat en dat vind ik de verkeerde reden. Aanpakken die gasten.
En mijn advies is stoppen met blowen dan hoef je je ook niet druk te maken over waar je die "shit"vandaan moet halen.
Het is de overheid niet te doen om het gezonder te maken voor werknemers in de horeca das een bijzaak. Er word beslist wat goed voor jou is en dat begint met roken en als je lang genoeg wacht en het maar laat gebeuren gaan ze onderzoeken wat je je leven lang eet en als je darmkanker krijgt maar je hebt te weinig vezels gegeten of teveel mac Donalds moet je bijbetalen aan je zorg verzekering of word je achteraan de wachtlijst gezet met je operatie.
Ah mijnheer rijdt gemiddeld 3 x per jaar te hard dan krijgt die man zonder auto voorkeur bij de transplantatie.
Eigenlijk ben ik dus tegen het verbieden van roken in welke zaak dan ook maar als het dan toch gebeurd vind ik de coffeeshops ook.
Ps ik ben een roker maar geen blower (daar ben ik overheen gegroeid)