AndroidHealthClinic

Kan AAS dit rechttrekken?

Wat trouwens ook goed hielp bij m'n armen was als volgt :
2x per week onder handen nemen.
En per oefeningen deed ik : 12/12/10/10
(ging ik als een speer op tov wat ik eerst deed 12-8-6)

Het zou ook kunnen dat je je armen te vaak traint. Ik had dit ook in mijn split vroeger. Bij bijna elke UB oefening train je je armen wel, als je dan je armen nog eens apart neemt kan het zijn dat je ze eigenlijk elke dag traint. Misschien hier ook eens naar kijken?

wat is er met jou kneus, wat heeft foto hiermee te maken? Ik weet dat ze achterlopen hoef daar je mening niet te weten

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

Ik maak zoveel topics ik wil, heb je daar problemen mee? Klik niet op de topics die ik schrijf moraalriddertje.

Ik ben wel nieuwsgierig naar een foto van waar je het over hebt.
Dat schelden hoeft niet meteen haha
Is jouw keuze natuurlijk.
Als ik je armen zie kan ik wel vertellen welke tricep oefeningen je in korte tijd veel gaan opleveren denk ik

---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:11 ----------

Ga met biceps up & down the rack met curl en hammers. Voeg 21en met curl stang en losse dumbbells toe.
Triceps veel dippen, korte pauzes nemen en met bankdrukken smal pakken en ze goed uitwringen bij het uitduwen als warming up voor je aan je triceps begin eerst borst pakken kan helpen. Altijd armen pakken na een grote spiergroep

Synthol :thumb:

Dit is toch basic trainingsleer? Prioritering van spiergroepen?

wat is er met jou kneus, wat heeft foto hiermee te maken? Ik weet dat ze achterlopen hoef daar je mening niet te weten

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

Ik maak zoveel topics ik wil, heb je daar problemen mee? Klik niet op de topics die ik schrijf moraalriddertje.

Butthurt omdat ik met je neus op de feiten druk?

In plaats van gelijk in m'n enkels te gaan bijten als een pissige beftekkel kan je ook gewoon het advies voor lief nemen.

Koop een dipping belt en ga 5x5 weighted pull ups/chin ups doen.

Ik zou het vooral zoeken in isolatie oefeningen zoals bicep curls en triceps extensions

Terug
Naar boven