Thunderke
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat is er met jou kneus, wat heeft foto hiermee te maken? Ik weet dat ze achterlopen hoef daar je mening niet te weten
---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------
Ik maak zoveel topics ik wil, heb je daar problemen mee? Klik niet op de topics die ik schrijf moraalriddertje.
Dit is toch basic trainingsleer? Prioritering van spiergroepen?
Lekker fietsen met mach 2 vroem schat hoe is dat nouhahah neee gewoon testobol en dianaron in die mossels smeren tog
Lekker fietsen met mach 2 vroem schat hoe is dat nou
once you go bicyclette you can't zomaar stoppenja lekker tog beetje afwisselen soms knallen op je reesfiets en some op de beach cruiser nooit van je fiets afstappen!!
wat is er met jou kneus, wat heeft foto hiermee te maken? Ik weet dat ze achterlopen hoef daar je mening niet te weten
---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------
Ik maak zoveel topics ik wil, heb je daar problemen mee? Klik niet op de topics die ik schrijf moraalriddertje.