XXL Nutrition

kan AS lijden tot terugkeer gyno?

maurice86

Ripped Bodybuilder
Waardering
31
Ik heb gyno en zit er over te denken om het te laten verwijderen. Op dit moment ben ik niet thuis in de AS, maar ik vroeg me wel iets af: mocht ik in de toekomst eventueel willen kuren, kan verwijderde gyno dan weer terugkeren?

Vreemd genoeg wel

idd,bij operatie word alleen het gezwollen kleirweefsel weggenomen en er blijft nog genoeg achter om eventueel terug te groeien maar als je slim kuurt
hoef je dit niet tegen te komen,ik kuur nu niet meer zonder anti-e

dream warrior zei:
idd,bij operatie word alleen het gezwollen kleirweefsel weggenomen en er blijft nog genoeg achter om eventueel terug te groeien maar als je slim kuurt
hoef je dit niet tegen te komen,ik kuur nu niet meer zonder anti-e
Ik heb ook wel eens gehoord dat ze soms de hele klier weghalen waardoor je dus helemaal geen gyno meer kan krijgen. Het was bij een BB die al vanuit zijn puberteit gyno ontwikkelde. De eerste keer hadden ze alleen het overtollig weefsel weggehaald, de tweede keer de hele klier.

Black Knight zei:
Ik heb ook wel eens gehoord dat ze soms de hele klier weghalen waardoor je dus helemaal geen gyno meer kan krijgen. Het was bij een BB die al vanuit zijn puberteit gyno ontwikkelde. De eerste keer hadden ze alleen het overtollig weefsel weggehaald, de tweede keer de hele klier.

Als je toch kuurt dan beter meteen die hele klier laten verwijderen. Is weer een zorg minder voor later. ;)

Goeie nolvadex helpt ook?

Wat ik me dan afvraag is of je ALTIJD gyno kunt voorkomen!? Iemand?

als je er gevoelig voor bent kan je gyno krijgen door progesteron door produckten als deca of tren en die kan je niet tegen werken enkel preventief eventueel met vit b6
correckt me if i'm wrong

jere zei:
als je er gevoelig voor bent kan je gyno krijgen door progesteron door produckten als deca of tren en die kan je niet tegen werken enkel preventief eventueel met vit b6
correckt me if i'm wrong

Wrong! Ook met nolvadex kan je gyno door progesteron voorkomen en/of gedeeltelijk weer terugdraaien.

@Maurice86 ik heb ook Gynaecomastie en wil hier ook van af. Waar ben jij verzekerd, of bekostig je zelf de opperatie?
Of het daarna niet meer terug kan keren, daar ben ik ook erg benieuwd naar eigenlijk...
Ik zelf had bijna 2 jaar geleden kuurtje Sust-Deca gedaan, na de kuur 2 weken Clomid. Nu denk ik dat mn dosering te laag was, te kort en bovendien had ik misschien langer moeten wachten na de kuur met de nakuur!
Maar wanneer ga jij onder het mes, of ben je er nog niet uit?

Groeten John

Die Lange zei:
Goeie nolvadex helpt ook?

Wat ik me dan afvraag is of je ALTIJD gyno kunt voorkomen!? Iemand?

Altijd niet helaas. Maar in 80% van de gevallen kun je het voorkomen door bij gevoelige nips nolva erin te knallen. Raloxifen schijnt ook erg goed te zijn.

Wanneer je zeker weet dat je snel gyno krijgt, gebruik je tijdens de kuur gewoon een kleine hoeveelheid nolva (10mg/dag).

@Big'r

Zou het idd niet altijd beter zijn om de gehele kuur Nolva te gebruiken, het teveel aan vocht word op die manier ook goed bestreden naar mijn inziens.
Of kleven daar toch ook weer zijn voordelen aan?

John

Bedoelde natuurlijk: 'Of kleven daar ook zijn nadelen aan' Nolva de gehele kuur..

Ironmind zei:
@Big'r

Zou het idd niet altijd beter zijn om de gehele kuur Nolva te gebruiken, het teveel aan vocht word op die manier ook goed bestreden naar mijn inziens.
Of kleven daar toch ook weer zijn voordelen aan?

John

Vocht schijnt niet of nauwelijks bestreden te worden door nolva, omdat nolva de aanmaak van oestrogeen niet tegengaat (alleen de hechting aan de receptoren).

Het is moeilijk te zeggen of nolva gedurende de gehele kuur echt voordelen oplevert:
-Het zou misschien kunnen dat nolvadex een positieve werking heeft op het cholesterol. Ik weet echter niet wat nolvadex met andere variabelen voor het hart doet zoals lipoproteinen.
-Het lijkt waarschijnlijk dat nolvadex tijdens de kuur onderdrukking van de axis deels voorkomt. Maar of dit beter is dan gewoon standaard nakuren?

Zelf zou ik op basis van de gegevens die op dit moment in ons BB-ing wereldje circuleren beslissen om nolvadex pas gewoon tijdens de nakuur te gebruiken,
tenzij je gevoelig bent voor gyno. Je gains zal het hoogstwaarschijnlijk niet beinvloeden wanneer je het tijdens je kuur gebruikt.

• Topic Starter Topic Starter
Ironmind zei:
@Maurice86 ik heb ook Gynaecomastie en wil hier ook van af. Waar ben jij verzekerd, of bekostig je zelf de opperatie?
Of het daarna niet meer terug kan keren, daar ben ik ook erg benieuwd naar eigenlijk...
Ik zelf had bijna 2 jaar geleden kuurtje Sust-Deca gedaan, na de kuur 2 weken Clomid. Nu denk ik dat mn dosering te laag was, te kort en bovendien had ik misschien langer moeten wachten na de kuur met de nakuur!
Maar wanneer ga jij onder het mes, of ben je er nog niet uit?

Groeten John

Eigelijk ben ik er nog niet uit. Ben er ook pas net mee bezig, nu ik er meer over lees hier. Eerst wilde de dokter de oorzaak proberen te achterhalen, waarom het bij mij niet vanzelf weggaat.

Terug
Naar boven