XXL Nutrition

kan dit?

remco1976

Novice
Waardering
0
hallo allemaal,

deze kuur hebben ze mij voor geschreven,mijn vraag is of dit een goede combie is.

week 1t/m10 3ml testeron enanthate
week 1t/m10 3ml sustanon
week 1t/m6 100mg oxymetholone
week 12t/m18 100mg clomid

gr.remco

hallo allemaal,

deze kuur hebben ze mij voor geschreven,mijn vraag is of dit een goede combie is.

week 1t/m10 3ml sustanon

gr.remco

ten eerste al GEEN ML
en ten tweede waarom sustanon en test e ?

edit : ook nog een derde dan maar
wat zijn je stats 3 ml test e per week is al niet echt beginners kuurtje ( als het 250 per ml is )

hallo allemaal,

week 1t/m10 3ml sustanon

gr.remco

hey mededeventernaar :D

Dit is een kuur wat nergens over gaat met zulke doseringen zo hoog.
Lijkt er op dat je dealer even snel veel geld aan je wil verdienen..
Begin eens met 500mg test e (2ml) in de week dan zal je zien dat je ook een heel eind gaat komen als je het combineert met zware trainingen en goede voeding.

Bij welke sportschool train je?

Alles kan.. maar dit slaat als een k*t op een trommel.

Ten eerste werken we hier in mg en niet in ml. Dit omdat een ml verschillend gedoseerd kan zijn.

Ten tweede is test-e en sust beide testosteron. Er vanuit gaande dat ze allemaal 250mg/ml gedoseerd zijn. Zet je dus 1,5 gram test per week. Aangezien je niet weet wat je doet.. lijkt het me niet dat je op een niveau zit waar je 1,5 gram test nodig hebt om te groeien.

• Topic Starter Topic Starter
hallo

hallo,

dat zijn snelle reacties(hahahaha).daarom vraag ik het hier ook,zodat ik niet de verkeerde informatie gebruik.daar is dit forum toch voor?deze kuur heeft de gene voor geschreven waar ik het kopen kan.maar zijn dit slechte combies dan?ik bedoel de voor geschreven produkten!

gr.remco

hallo,

dat zijn snelle reacties(hahahaha).daarom vraag ik het hier ook,zodat ik niet de verkeerde informatie gebruik.daar is dit forum toch voor?deze kuur heeft de gene voor geschreven waar ik het kopen kan.maar zijn dit slechte combies dan?ik bedoel de voor geschreven produkten!

gr.remco

het zijn geen rare combis alleen veel te hoog gedoseerd.
Als je de helft neemt heb je nog teveel voor de eerste kuur.

Ik zou je adviseren absoluut niets te gebruiken tot je op het punt komt waar je kennis over het spul dermate is dat je weet wat je gebruikt, wat de risico's zijn en wat je behoort te doen als het fout gaat.

Aan je post tot nu toe kunnen we al zien dat dit absoluut nog niet het geval is.

hallo,

gr.remco

aller beste remco

hier op dbb spreken de in mg in plaats van ml warom

je kan 1 ml hebben met 50mg werkzame stof of 250 werkzame stof
dus is het handiger als je het op de mg manier neerzet dan hebben wij ook duidelijkheid

test en sust is hetzelfde en is dus zowiezo al geldklopperij
oxy wordt vaak maar 3 weken gedaan en is tevens ook geen beginners oral
groete

hoi remco, is dit je eerste kuur of heb je wel vaker iets gebruikt ?

dit slaat nergens op :slotje:

yeaaaah buddy 1.5gram test per week meteen :D

niet doen :finger:

Terug
Naar boven