Fitness Seller

kan een produktnaam niet vinden hulp??

helmut

Novice
Waardering
0
ben nu bezig met kuur tes en trenbolone
heb hier eens wat gelezen over een produkt wat puisten zou voorkomen maar kan de naam nergens meer vinden is er iemand wat dit toevallig weet
alvast bedankt

roacctuane

Roa dient bij mijn weten niet om acne te vookomen, maar om ernstige acne te behandelen. Is wel een groot verschil volgens mij.

indirect ook verkomen, door de overproductie van je talgklieren.

Juist...ik ben het ook aan het gebruiken op 20mg per dag, puur om acne te voorkomen tijdens de kuur die ik binnekort ga beginnen.

Ja precies..vandaar ook de lage dosis neem ik aan? Ik zit zelf aan de 40mg (zie roaccutane topic)

roacctuane, en wat voor sides kan je daar van krijgen?

Behoorlijk wat, is een zwaar medicijn tegen Acne. Overigens het enige(!!) medicijn dat helpt.
Ik gebruik het nu een paar weken op 40mg, en de sides zijn:
- Gigantische uitdroging van mn lippen-> lipscheuren
- Met regelmaat bloedneuzen (van uitdroging)
- Geirriteerde huid

Verder schijnt het nog wel eens voor te komen om last van je gewrichten te krijgen.
De bovenstaande sides zijn veel voorkomend, het kan nog erger.

Wie mooi wilt zijn, moet pijn lijden:D

Ja precies..vandaar ook de lage dosis neem ik aan? Ik zit zelf aan de 40mg (zie roaccutane topic)

Ja daarom ook lage dosis, 20mg zal genoeg zijn om het talg onder controle te houden.

Enigste bijwerking bij mij is een beetje droge lippen...

het middel moet natuurlijk niet erger worden als de kwaal.

Juist. Ben er nu zo'n 2 weken mee bezig.

normale kuur roa duurt toch iets van 3 maanden ofzo
kost dat niet een shitload ?

Via de huidarts niet.
Maar dat gaat in het kuur-geval niet op denk ik haha

Dan heb je voorlopig vrij veel geluk gehad, meesten krijgen al snel overal een strakke en droge huid.
Hou ons iig updated wanneer je er ook tijdens je kuur mee begint, dmv logje ofzo.

Nam aan dat je wel wist dat de bijwerkingen geheel dosis gerelateerd zijn. Op 20mg zal je niet meer dan wat droge lippen krijgen. Ga ook nog gewoon onder de zonnebank, totaal geen probleem. Een logje ga ik zeker niet bijhouden...

• Topic Starter Topic Starter
als ik de reacties hier nu zo lees denk ik dat ik beter even afwacht met het middel te gaan gebruiken
heb een paar pukkels gekregen maar niet extreem de bijwerkingen ervan lijken me heftiger ik hou het nu nog even op norma derm van vichy laboratories dit werkt nu nog goed genoeg en heeft geen bijwerkingen enigste nadeel ervan is dat je het echt op ieder pukkeltje moet aanbrengen maar zijn dan wel weg de volgende dag

Benzylperioxide is ook wel oké. Kan je kopen voor 3,50€ per tube bij elke apotheek.
Zorg voor uitdroging van de huid (Waar je de zalf smeert natuurlijk).

Benzylperioxide is ook wel oké. Kan je kopen voor 3,50€ per tube bij elke apotheek.
Zorg voor uitdroging van de huid (Waar je de zalf smeert natuurlijk).

vind dat benzoylperoxide niet zo'n heel top product
ik heb sowieso al weinig last van puistjes en met dit is het maar net iets minder geworden. lijkt me bij acne dus ook niet zo top

Terug
Naar boven