Fitness Seller

kan een produktnaam niet vinden hulp??

Ja ik zweer iig bij Roaccutane. Merk na 3 weken al aanzienlijke verbeteringen van de huid. Alleen jammer van de sides:P. Maar daar is prima mee te leven natuurlijk.

En achja, voor die paar puistjes kan je dingen gebruiken als:
- biergist
- zink
- benzylperioxide
- veel water
- clean eten
bla bla bla bla

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik zweer iig bij Roaccutane. Merk na 3 weken al aanzienlijke verbeteringen van de huid. Alleen jammer van de sides:P. Maar daar is prima mee te leven natuurlijk.

En achja, voor die paar puistjes kan je dingen gebruiken als:
- biergist
- zink
- benzylperioxide
- veel water
- clean eten
bla bla bla bla

oke bedankt neem deze tips even mee mocht het erger worden stap ik wel over op roacctuane heb het nu toch al besteld

oke bedankt neem deze tips even mee mocht het erger worden stap ik wel over op roacctuane heb het nu toch al besteld

bedenk wel dat roa in de eerste 6 weken je puisten zal vertienvoudigen.

en als je dit tijdens een kuur wil doen zou ik niet hoger dan 40 mg gaan zitten.

• Topic Starter Topic Starter
bedenk wel dat roa in de eerste 6 weken je puisten zal vertienvoudigen.

en als je dit tijdens een kuur wil doen zou ik niet hoger dan 40 mg gaan zitten.

oke bedankt voor de tips heb besloten het dus niet te gaan gebruiken een vriend neemt het over en me leverancier heeft me clomifen geadviseerd zitten hier ook zoveel sides aan verbonden of??
dat zeggen hun me er nooit bij

oke bedankt voor de tips heb besloten het dus niet te gaan gebruiken een vriend neemt het over en me leverancier heeft me clomifen geadviseerd zitten hier ook zoveel sides aan verbonden of??
dat zeggen hun me er nooit bij

uhm.... clomifen is voor de nakuur en heeft niks met acne bestrijding te maken. het schijnt zelfs acne te veroorzaken in sommige gevallen.

Terug
Naar boven