Rico1986
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 11%
Ik heb me gister op de sportschool weer laten Wegen/meten, en hier is uitgekomen dat ik in 2 maand 3.1kg spiermassa gegroeit ben (excl. het vetpercentage -0,3) Nu wil ik graag weten of dit netjes is of beter kan, alle tips zijn welkom.
Ik train(de) ca. 6 dagen pw. kracht en de 7e dag cardio,
ma: Borst/triceps
di: rug/biceps
wo:benen/schouders
En donderdags begon ik t schema opnieuw, zo heb ik dus wel altijd 3 dagen rust per spiergroep gehad. Nu leek het zo dat "anderen" die minder trainden meer groeiden... dus ben afgelopen week maar 3 x wezen trainen en ga deze week ook maar 3x , in de hoop dat ik dan volgende week een soort nieuwe boost heb door de extra rust die ik gehad heb..
Wou zelf een 4 dagen schema gaan proberen vanaf volgende week, tw.
ma: borst/triceps
di: Rug/Biceps
wo: Rustdag (Met de fiets naar t werk, 11 km met mn crosshybride)
Do: Benen/schouders
Vr: Borst/triceps
Omdat ik mn borst graag beetje extra train heb ik die 2 x gepland.
Verder zorg ik dat ik mn eiwitten binnenkrijg, gebruik amino's, 2-3 shakes per dag, bakje kwark, walnoten ed. en eet verder ook veel brood en altijd gezond warm eten.
Ben nu 86,9kg met n vetpercentage van 11.0%
Alvast bedankt voor evt. tips ed.
Ik train(de) ca. 6 dagen pw. kracht en de 7e dag cardio,
ma: Borst/triceps
di: rug/biceps
wo:benen/schouders
En donderdags begon ik t schema opnieuw, zo heb ik dus wel altijd 3 dagen rust per spiergroep gehad. Nu leek het zo dat "anderen" die minder trainden meer groeiden... dus ben afgelopen week maar 3 x wezen trainen en ga deze week ook maar 3x , in de hoop dat ik dan volgende week een soort nieuwe boost heb door de extra rust die ik gehad heb..
Wou zelf een 4 dagen schema gaan proberen vanaf volgende week, tw.
ma: borst/triceps
di: Rug/Biceps
wo: Rustdag (Met de fiets naar t werk, 11 km met mn crosshybride)
Do: Benen/schouders
Vr: Borst/triceps
Omdat ik mn borst graag beetje extra train heb ik die 2 x gepland.
Verder zorg ik dat ik mn eiwitten binnenkrijg, gebruik amino's, 2-3 shakes per dag, bakje kwark, walnoten ed. en eet verder ook veel brood en altijd gezond warm eten.
Ben nu 86,9kg met n vetpercentage van 11.0%
Alvast bedankt voor evt. tips ed.