MuscleMeat

Kan iemand helpen want ik zit vast.

Tor

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
71kg
Vetpercentage
13%
Hallo iedereen,

Ik moet even jullie mening weten want,
Ik wou altijd super graag het leger in en nu lijkt het me ook nog steeds super leuk.
maar eigenlijk als ik echt mijn ding wou doen was het gewoon alleen bodybuilden helaas is dit geen optie en moet ik er toch een baan bij zoeken.
ik heb even gelezen en vond dat het niet makkelijk is het leger en bodybuilden te combineren aangezien je veel loopt en daardoor geen mass opbouwt.
Ik lig hier echt gewoon dagen over te denken dat ik nu 2 jaar keihard heb getraind en gezond gegeten en dan opeens het op ga geven voor het leger toch lijkt het me een mooie ervaring om te doen en je leert er ontzettend veel maar toch is mijn angst alle resultaten die ik nu heb opgebouwd te verliezen want de krachttraining bij defensie is niet echt keiharde workouts maar gewoon inshape blijven.
dus daar zal ik nooit echt gespierd worden zoals ik mijn uiteindelijke resultaten zie.

Wat raden jullie me aan want ik kom er niet meer uit.

Dankje

Laatst bewerkt:
keuze maken.. misschien voor een technische functie bij het leger gaan?
maar weet niet wat je bang bent om te verliezen, je weegt 60 kg? Train je uberhaupt wel?

• Topic Starter Topic Starter
keuze maken.. misschien voor een technische functie bij het leger gaan?
maar weet niet wat je bang bent om te verliezen, je weegt 60 kg? Train je uberhaupt wel?

Haha ja ik weet ook niet want ik heb beest resultaten en toch zo licht ik eet 3200 kcal per dag 90gram vetten en meestal meer maar ik snap ook niet dat ik zo licht ben :\

60 kilo en bang om massa te verliezen?...

60 kilo en bang om massa te verliezen?...

als ik blijf eten en trainen ga ik dat echt wel hoger krijgen en als ik in het leger ga kom ik als tandenstoker terug

---------- Post toegevoegd Tue 5 Feb 2013 om 20:04 ----------

beest resultaten? waar uit zich dat dan in.. hoelang train je al?

2 jaar weight en 3 jaar bodyweight en met bodyweight was ik echt mager maar doen weegde ik 45 kg nu ik weighted doe ben ik dus al aardig aangekomen en als ik dat blijf vol houden haal ik dat zeker hoger

Beest reultaten...?

In welke cel zit je ?

begon met bodyweight toen ik 11 was dus cel nehh:P

:roflol:

Ik ben altijd heel serieus met reageren, maar dacht echt dat je een grapje maakte met massa verliezen en 60kg zijn.
Ik ben je niet aan het afzeiken maar de meeste jongens hier zijn toch tientallen kilos zwaarder. Vandaar de reacties.
Terug te komen op je vraag; Ik heb zelf bij het Korps Mariniers gezeten, daar gaat het iets anders aan toe dan het reguliere militaire gebeuren maar er zijn vergelijkingen. Je moet inderdaad veel marsen(lees lopen) en je doet veel oefeningen met je eigen lichaamsgewicht of met je rugzak erbij. Volle bepakking is minstens 40 kilo. Het leger traint jou op krachtuithoudingsvermogen. Dus groot worden/blijven is in de opleiding moeilijk. Daarna heb je meer tijd en zal het wat makkelijker moeten gaan.

als ik blijf eten en trainen ga ik dat echt wel hoger krijgen en als ik in het leger ga kom ik als tandenstoker terug

---------- Post toegevoegd Tue 5 Feb 2013 om 20:04 ----------

2 jaar weight en 3 jaar bodyweight en met bodyweight was ik echt mager maar doen weegde ik 45 kg nu ik weighted doe ben ik dus al aardig aangekomen en als ik dat blijf vol houden haal ik dat zeker hoger

jeetje, moet je echt even gaan inlezen dan!
Hoe kan je in godsnaam 45 kg hebben gewogen op jouw lengte? Volgens mij ben je nog vrij jong of niet?
Ik weet niet wanneer jij het leger in wilt gaan? Als je het leger in gaat en je gaat fatsoenlijk eten word je waarschijnlijk nog wel een stuk zwaarder als die 60 kg hoor

gelukkig moet je 65 kilo wegen voor het leger dus zet dat maar uit je hoofd:)

Defensie is toch de slechtste werkgever van Nederland? Waarom zou je daar uberhaupt bij willen horen? Ga liever een echte baan zoeken.

Ik ga bij het leger ik begin 18 augustus. Ik heb bij peloton dagen rondgevraagd en er zijn daar best veel bodybuilders iig meer dan je denkt. Je loopt alleen veel tijdens de amo. Het is mogelijk maar wel met functies als verbindelaar etc infanterie en gevechtsfuncyies zijn te vaak op oefening. Maar zelfs daar heb je hele grote jongens er tussen zitten hoor

ben ik de enige die denkt dat dit een trol is?

Waar zit je juist vast? Ik kom je direct los maken!

Terug
Naar boven