AndroidHealthClinic

Kan iemand helpen want ik zit vast.

Ik ga bij het leger ik begin 18 augustus. Ik heb bij peloton dagen rondgevraagd en er zijn daar best veel bodybuilders iig meer dan je denkt. Je loopt alleen veel tijdens de amo. Het is mogelijk maar wel met functies als verbindelaar etc infanterie en gevechtsfuncyies zijn te vaak op oefening. Maar zelfs daar heb je hele grote jongens er tussen zitten hoor

Hum ik denk terug... nee liep toch mega veel tijdens mijn AMO/AMOL en FGR.

Daarna nog 12 jaar VEEEEEEEEEL moeten lopen. :D

Tevens ben je nu te licht voor een functie binnenin defensie je MOET min 65 Kg wegen! en als je hieral om zorgen gaat om massa verlies terwijl je nog geen massa hebt ben je imo geen matriaal voor defensie!

Laatst bewerkt:
Een vriend van me zit bij luchtmobiel en weegt rond de 90 kg. Ik denk dat je nog wel een paar jaartjes kunt bodybuilden voordat je je zorgen hoeft te maken om veel massaverlies.

Gast zelfs ik ben een tandenstoker en ik ben 75kg. Ik snap echt niet hoe jij jezelf geen tandenstoker kan vinden, je hebt wel heel veel zelfvertrouwen.

Een vriend van me zit bij luchtmobiel en weegt rond de 90 kg. Ik denk dat je nog wel een paar jaartjes kunt bodybuilden voordat je je zorgen hoeft te maken om veel massaverlies.

zolang je genoeg kcals naar binnen werkt kan je het nog vasthouden lijkt me, alleen tijdens de amo en op oefeningen krijg je niet altijd de mogelijkheid om voldoende te eten. Ik denk ook niet dat je tijdens dat soort dagen nog de energie kan opbrengen om je in de gym uit te leven.
niet trainen/te weinig eten/veel activiteit = inleveren

maar TS moet zich hier niet zo druk om maken, als we hem moeten geloven traint hij al jaren en weegt slechts 60 kg. ik verwacht dan ook niet dat hij nog veel massa gaat pakken de aankomende tijd, volgens mij voldoet hij niet eens aan de voorwaarden kwa lichaamsgewicht voor defensie.

Laatst bewerkt:
zolang je genoeg kcals naar binnen werkt kan je het nog vasthouden lijkt me, alleen tijdens de amo en op oefeningen krijg je niet altijd de mogelijkheid om voldoende te eten. Ik denk ook niet dat je tijdens dat soort dagen nog de energie kan opbrengen om je in de gym uit te leven.
niet trainen/te weinig eten/veel activiteit = inleveren

Trust me, na een uitzending of oefening ben je leeg! je leverd gewoon in, maakt niet uit in welke tak je van defensie zit.

Ik weet het zeker na 12 jr gediend te hebben ;)

Mooi man :) heb altijd veel respect voor die gasten!
Wat heb je bij defensie gedaan? Zelf heb ik enige tijd geleden ook (bijna) gesolliciteerd. Ik zat destijds zonder werk. Gelukkig mocht ik bij mijn vorige werkgeve terug komen onder een vaste aanstelling. bb en vaker thuis zijn ging bij mij voor. Ook dat er regelmatig gecontroleerd word op doping (aas) schrikte mij ontzettend af. Groot worden zat er dan ook niet in!

Mooi man :) heb altijd veel respect voor die gasten!
Wat heb je bij defensie gedaan? Zelf heb ik enige tijd geleden ook (bijna) gesolliciteerd. Ik zat destijds zonder werk. Gelukkig mocht ik bij mijn vorige werkgeve terug komen onder een vaste aanstelling. bb en vaker thuis zijn ging bij mij voor. Ook dat er regelmatig gecontroleerd word op doping (aas) schrikte mij ontzettend af. Groot worden zat er dan ook niet in!

Ik mis nog steeds pics van jou:(

lmb?

---------- Post toegevoegd Wed 6 Feb 2013 om 20:27 ----------

die komen er nog wel, vrij snel eigenlijk.
ik zet ze aan het eind van mijn cut erop, krijg je een before/after pic.

Ah, kijk er nu al naar uit.
Met 1m69 en 82kg ben je wel een zieke manlet:D

kwam van 86, procentje of 20 stond ik toen wel :o
teveel focussen op de weegschaal ipv spiegel.. een fout die vele maken.

Ken het, focus zelf ook wel veel op weegschaal. Verschil in spiegel zie je zelf meestal pas in 4 weken tijd, en ik ben ongeduldig en lui :p
Hoeveel % sta je nu dan? 15?

Ken het, focus zelf ook wel veel op weegschaal. Verschil in spiegel zie je zelf meestal pas in 4 weken tijd, en ik ben ongeduldig en lui :p
Hoeveel % sta je nu dan? 15?

Inderdaad, werd al snel geirriteerd als ik na een week geen verschil op de weegschaal zag ;) Ook met cutten stopte ik snel omdat ik niet tegen het inleveren kon. En zo ging het een tijdje op en aan wat natuurlijk niet echt werkt. Ik schat mijn % op 13-15, wil naar 10% (denk ik)

---------- Post toegevoegd Thu 7 Feb 2013 om 17:35 ----------

Ah lucht mobiel, ik ben een aantal maanden geleden nog op de kazerne geweest van die rooie petten in de omgeving van Arnhem(schaarsbergen). Prachtig om die verhalen aan te horen van die helden daar. :D

Inderdaad, werd al snel geirriteerd als ik na een week geen verschil op de weegschaal zag ;) Ook met cutten stopte ik snel omdat ik niet tegen het inleveren kon. En zo ging het een tijdje op en aan wat natuurlijk niet echt werkt. Ik schat mijn % op 13-15, wil naar 10% (denk ik)

Ah lucht mobiel, ik ben een aantal maanden geleden nog op de kazerne geweest van die rooie petten in de omgeving van Arnhem(schaarsbergen). Prachtig om die verhalen aan te horen van die helden daar. :D

no problem m8

Ik moet daar ook minder op gaan letten idd, maar ik vind het heel moeilijk. Weegschaal is een gemakkelijk middel om je progressie bij te houden
Fysiek verandert minder snel, en om dan aan iets structureels vast te kunnen houden geeft wel een veiliger gevoel. Net zoals om een doel vast te stellen in kg's is veel simpeler dan in cm

Ik moet daar ook minder op gaan letten idd, maar ik vind het heel moeilijk. Weegschaal is een gemakkelijk middel om je progressie bij te houden
Fysiek verandert minder snel, en om dan aan iets structureels vast te kunnen houden geeft wel een veiliger gevoel. Net zoals om een doel vast te stellen in kg's is veel simpeler dan in cm

True, heb alleen de neiging om te hoog in te zetten.. Na mijn cut zal ik dan ook gaan voor max 1 kg per maand gainen

Terug
Naar boven