Fitness Seller

Kan iemand mij helpen???

Fijntje

Novice
Waardering
0
Lengte
1m63
Massa
50kg
Hoi Iedereen hier,

Ik weet niet of ik hier goed zit maar het is voor mij toch het wagen waard.
Ik zou super graag mijn "overtollig" vet wille verbranden (the love hendels en men onder buikje) en zou graag een zichtbare sixpack willen :)

Ik ben een meisje van 23jaar oud
ben 1m63 groot en weeg +/-50kg

Van sport doe ik:
maandag en woensdag: 1u30 thai-boks
dinsdag en vrijdag: 1u bokzaktraining

Nu is mijn vraag eigelijk, hoe moet ik hieraan beginnen :).
Is dit genoeg sport?
Wat is het beste van voeding?

Kan iemand mij aub helpen.

Grtjs

Stickies + pics:yes:

Voedingsschemaatje opstellen + cardio + trainen met gewichten.
Zie vb. beneden.

idd, in de stickies staat een hoop bruikbare info. Zichtbare sixpack heeft vooral ook veel met voeding te maken volgens mij dus een goed voedingsschema is belangrijk.

Als je een schema maakt zijn er hier genoeg mensen die je kunnen helpen bij het optimaliseren daarvan.

Afvallen en scherper staan is 1 ding, maar 6 pack voor een meisje is ni
simpel aangezien een heel laag vet% ,daarvoor nodig, voor een meisje bijna onhaalbaar is. Er zijn er maar kzou mijn doelen iets haalbaarder zetten.

Afvallen en scherper staan is 1 ding, maar 6 pack voor een meisje is ni
simpel aangezien een heel laag vet% ,daarvoor nodig, voor een meisje bijna onhaalbaar is. Er zijn er maar kzou mijn doelen iets haalbaarder zetten.

niets is onhaalbaar jje moet er alleen heel erg hard voor werken maar je hebt gelijk dat het voor een man makkelijker is;)

Ben ik de enige die denkt dat +-50 kilo ontzettend licht is? Zelfs voor die lengte? Waarom wil je nog meer afvallen... en voor buikspieren, dat is een kwestie van discipline (eten+trainen).

Je doet geen krachttraining.

kwestie van goed eten, maar 1.63 m bij 50 kilo... dan kan er amper vet aan zitten??
misschien een fotootje plaatsen?

1,63 en 50 kilo, hmm. Hoe krijg je het voor elkaar om onder deze stats een onderbuikje te krijgen :S

• Topic Starter Topic Starter
Ben ik de enige die denkt dat +-50 kilo ontzettend licht is? Zelfs voor die lengte? Waarom wil je nog meer afvallen... en voor buikspieren, dat is een kwestie van discipline (eten+trainen).

Dan zal ik met een voedingsschema moete beginnen.
Mar das dan de vraag hoe ik daarmee ga beginne eh.

Dan zal ik met een voedingsschema moete beginnen.
Mar das dan de vraag hoe ik daarmee ga beginne eh.

;)

Er gaan nu x aantal mensen zeggen dat je je BMR moet uitrekenen etc ...
Ik zeg onzin. Schrijf op wat je eet op een dag, nu. Tel je kcal uit wat je eet.

Nu ga je je kcal herverdelen. Dus naar 40% eiwit, 40% koolhydraten en 20% vet.
2 weekjes zo eten en kijk wat er gebeurd met je buikje. Je spiegel is je vriend.

Val je af, zo verder blijven doen. Eventueel extra sport in de vorm van cardio & krachttraining.
Val je niet af, verminder je met 200kcal, wacht je weer 2 weken en kijkt wat er gebeurd.

Squats !!:D

Terug
Naar boven