XXL Nutrition

Kan ik masteron prop gebruiken ipv mast e. Wegens verkeerde levering

Bezoekers in dit topic

Chucky87

Cool Novice
Lid geworden
13 feb 2018
Berichten
58
Waardering
10
Lengte
1m81
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Ik heb mast p geleverd gekregen ipv mast e. Ik gebruik dit samen met test e en bold unde. Normaal injecteer ik om 5 dagen alles. Welke intervallen gebruik ik nu dan? Ik heb de boek van Peter maar is iets te moeilijk. Alvast bedankt
 
Mast e gewoon gelijk met test e?
 
Mast e gewoon gelijk met test e?
Dat was de bedoeling… Heb mast prop gekregen ipv e. Ik ga nu elke dag mast p zetten en de andere erbij om de 4-5 dagen. Heb ff rondgezocht en buiten het extra injecteren zou dit geen probleem zijn. Wat is uw mening hierover?
 
Mast P kan ook nog om de 2 dagen maar dat is het uiterste dacht ik.
 
Ah verkeerd gelezen.
Ik zou t eod zetten. Neem aan dat je via internet besteld hebt? Anders gewoon je dealer laten omwisselen voor mast E.
 
Ah verkeerd gelezen.
Ik zou t eod zetten. Neem aan dat je via internet besteld hebt? Anders gewoon je dealer laten omwisselen voor mast E.
Wisselen zou mogelijk zijn maar is niet praktisch op moment vandaar. Is op zich men eigen fout. Had het niet vermeld bij masteron. Waaro eod? Zijn breekampullen van 100mg.

Ik doe 500mg test e/ 800bold / 700 mast

De mast heb ik hoger genomen ivm dagelijks. Heb vorige keer 250 test e/ 600 bold en 400 mast gedaan.
 
Then I would just change everything. What are your stats anyway? 2 grams a week is fucking a lot:rofol:
my stats are 78kg 181cm 18% fat I think.
Doe dit vooral voor “lean” gain. Deca te dikke kop en die heb ik van mezelf al snel 😬😂. Ik val telkens terug door depressie etc. Wat zou jij doen van waarde? Ben 34 en heb van mezelf lage testo door ongeval met bromfiets. ( teelbal gescheurd op benzinetank 🤯🤬)
 
De mast heb ik hoger genomen ivm dagelijks. Heb vorige keer 250 test e/ 600 bold en 400 mast gedaan.
Je kunt ook halve milliliters zetten he.
Of eigenlijk beter gewoon niks
 
Doe niks of alleen 375 test per week
 
Als dat je stats zijn terwijl je kuurt moet je denk ik eerst eens nagaan of je wel weer wat je doet in de gym en qua voeding. Onvoorstelbaar.
Dat zeg jij. Als ik kuurde woog ik 90-92. Wel te vet. Ik weet heus al wat over voeding. Altijd maken als alleenstaande is iets moeilijker haha. Ik heb zelfs de boek van Peter gekocht. Ik wacht op de editie voor dummies 😂
 
Je kunt ook halve milliliters zetten he.
Of eigenlijk beter gewoon niks
Wat doet u dan met de helft die overblijft in de pipet? Trek je die al op in een dichte spuit dan voor later ?
 
Dergelijke vragen en hoeveelheden bij die stats :roflol:
 
Wat doet u dan met de helft die overblijft in de pipet? Trek je die al op in een dichte spuit dan voor later ?
Als je een ampul hebt verdeel je m over twee spuiten idd. Als je een vial hebt dan trek je gewoon een halve milliliter eruit.
Is toch niet zo heel lastig te bedenken.
 
Je gaat nog een hardere terugval hebben door telkens off te gaan op zo'n hoge doseringen. Je hoeft echt niet elke kuur te verhogen. met een beetje test-e 500 (of zelfs 250 imo) met wat mast misschien op +-250mg kom je al een heel eind gezien je stats momenteel.
 
Dat zeg jij. Als ik kuurde woog ik 90-92. Wel te vet. Ik weet heus al wat over voeding. Altijd maken als alleenstaande is iets moeilijker haha. Ik heb zelfs de boek van Peter gekocht. Ik wacht op de editie voor dummies 😂
Dat was het editie voor dummies.
 
my stats are 78kg 181cm 18% fat I think.
Doe dit vooral voor “lean” gain. Deca te dikke kop en die heb ik van mezelf al snel 😬😂. Ik val telkens terug door depressie etc. Wat zou jij doen van waarde? Ben 34 en heb van mezelf lage testo door ongeval met bromfiets. ( teelbal gescheurd op benzinetank 🤯🤬)
Wow. En dan bedoel ik niet dat stukje over je teelbal.
 
Ik heb mast p geleverd gekregen ipv mast e. Ik gebruik dit samen met test e en bold unde. Normaal injecteer ik om 5 dagen alles. Welke intervallen gebruik ik nu dan? Ik heb de boek van Peter maar is iets te moeilijk. Alvast bedankt
Maandag, woensdag, vrijdag.
 
Back
Naar boven